Novi VW Passat B9

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.672
388
83
Kras
www.mtl.si
Jaz pa ravno v mestu vidim prednost hibrida. Postaja vsakih 500m, se pravi vsakic ko da sofer nogo s plina (lahko tudi v kombinaciji z gps) se dizel ugasne in je ugasnjen dokler se je potrebuje vecja moc (speljevanje). Zaviranje na postajo seveda samo ob regeneraciji v baterijo.
Ta energija potem pomaga dizlu pri speljevanju.
Se mi pa zdi 14kw motor presvoh za kako konkretno pomoc pri "20" tonah kolikor jih ima poln avtobus po moji oceni.
Baterija bi morala pa tudi imeti tako kapaciteto, da bi se "ciklala" na +- 30% okoli sredine.
Energija ob regeneraciji bi morala zadoscat tudi za delovanje sistemov med vstopanjem potnikov na postaji (minuto).
Ravno to ti pravim, da ima Toyota hibrid težavo.
Če se ti voziš 500m in potem ustaviš za par sekund, bo verjetno tudi na avtobusu ok.
Če pa si v dalj časa stoječem prometu, pa recimo Toyota zdrži nekje 10 minut, potem pa zažene motor, ker pade stanje baterije pod neko vrednost. Seveda, če uporabljaš klimo, itd. In avtobus v gužvi stoji konkretno časa in posledično se baterije ne bi napolnila. Pa klima za avtobus recimo požre kar nekaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
Ravno to ti pravim, da ima Toyota hibrid težavo.
Če se ti voziš 500m in potem ustaviš za par sekund, bo verjetno tudi na avtobusu ok.
Če pa si v dalj časa stoječem prometu, pa recimo Toyota zdrži nekje 10 minut, potem pa zažene motor, ker pade stanje baterije pod neko vrednost. Seveda, če uporabljaš klimo, itd. In avtobus v gužvi stoji konkretno časa in posledično se baterije ne bi napolnila. Pa klima za avtobus recimo požre kar nekaj.
Ustrezna dimenzija baterije, ki bi prenesla tudi vecino takih ekstremov.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Še iveco ima nekaj.
So pa možne kombinacije Plin/CNG hybrid in
Diesel /HVo100 hybrid.

Mislim, da bi mogla država podpreti prehod javnega prometa iz Dizla na HVo100, ker tako najhitreje znižamo Co2 bilanco za javni promet.
Pa železnica bi lahko tudi prešla iz dizel Stadler garnitur na HVo100, garniture.
 

Priponke

  • URBANWAY Mild Hybrid Diesel 12-18m.pdf
    404,1 KB · Ogledi: 13

Corvette

Majstr
6. nov 2008
433
301
63
Izven teme, a ko omenjate trole: v Londonu so v uporabi že od leta 2005. Fino je, ker pri speljevanju s postaje uporabijo izključno štrom in te ne zaplinijo. Potem pa dokaj hitro vžge motor.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
PHEV sklop VW ponuja že od 2014 v Golf-u GTE, Passat ga je dobil nekje okrog 2017. S faceliftom Passata so povečali baterijo za cca. 3kWh.
Torej že desetletje ;).
in stvar deluje, če ti ustreza kapaciteta baterije.

Ko sem jaz kupil passata GTE je bil prvi daleč naokoli. Sedaj jih je že kar nekaj.
Na leto opravim 95% voženj na elektriko in sfilam v avto več kot 2,5 MWh/leto.

Kaj me moti? filanje vsak večer mi gre na živce in večja baterija bi pokrila še malo večji procent mojih voženj.
Ampak za moj profil vožnje je to to.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.607
1.013
113
Še iveco ima nekaj.
So pa možne kombinacije Plin/CNG hybrid in
Diesel /HVo100 hybrid.

Mislim, da bi mogla država podpreti prehod javnega prometa iz Dizla na HVo100, ker tako najhitreje znižamo Co2 bilanco za javni promet.
Pa železnica bi lahko tudi prešla iz dizel Stadler garnitur na HVo100, garniture.
Dajte ga že nehat srat s tem CO2jem... Ljudem samo Fakin dražite življenje...
Naravi je pa bolj ali ne vseeno... Sploh dokler svet divja v vojno... Tam je sploh Ekologija No.: 1
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.672
388
83
Kras
www.mtl.si
Ustrezna dimenzija baterije, ki bi prenesla tudi vecino takih ekstremov.
Zato pa pravim, da bi bil morda PHEV primeren ;).
Ker za stanje v gužvi po uro in več, dvomim da bi se baterija nafilala med vožnjo. Razen, kakšen primestni avtobus bi morda šlo čez. Za mestno vožnjo dvomim.
Je pa potrebno upoštevati tudi cost/benefit, ker je brez veze, da voziš 2x večjo baterijo s seboj zato, da bi morda pokril 1% ekscesov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.672
388
83
Kras
www.mtl.si
in stvar deluje, če ti ustreza kapaciteta baterije.

Ko sem jaz kupil passata GTE je bil prvi daleč naokoli. Sedaj jih je že kar nekaj.
Na leto opravim 95% voženj na elektriko in sfilam v avto več kot 2,5 MWh/leto.

Kaj me moti? filanje vsak večer mi gre na živce in večja baterija bi pokrila še malo večji procent mojih voženj.
Ampak za moj profil vožnje je to to.
Zanimivo, da sem imel res kar nekaj GTEjev in praktično vsi so zadovoljni, razen nekateri bi imeli še malo večji doseg :).
Me pa res zanima stanje teh baterij po 200.000 km. Zanimivo pa, da še nihče ni imel nekih težav z njim. Res pa so bila to večinoma dokaj nova vozila. Čeprav je bil en tudi z 250.000km. In bil izredno zadovoljen z njim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla in CLIO15

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Zanimivo, da sem imel res kar nekaj GTEjev in praktično vsi so zadovoljni, razen nekateri bi imeli še malo večji doseg :).
Me pa res zanima stanje teh baterij po 200.000 km. Zanimivo pa, da še nihče ni imel nekih težav z njim. Res pa bila to večinoma dokaj nova vozila. Čeprav je bil en tudi z 250.000km. In bil izredno zadovoljen z njim.
Saj novi imajo 2x večjo baterijo cca 20KWh in doseg 90 do 110 km na elektriko, ker drugače v Nemčiji po novem ne morejo imeti 0,50% bonitete na službeni avto , namesto 1%.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.672
388
83
Kras
www.mtl.si
Drži.
Pisal sem za starejše. Kjer nategneš poleti tam do 50km. Oz. prvo generacijo še manj.
Vsekakor je pa ta najnovejša zadeva samo nadgradnja sistema, ki je že 10 let v uporabi in nekako kupec naj ne bi bil več testni zajček ;).
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.864
6.028
113
Jaz se pa vprašujem zakaj bi kupil skoraj 5m veliko kravo za drklanje po mestu.

Se opravičujem da sem mislil, da je hibridna tehmnologija prišla pri VW-ju pred kratkim. Nisem bil izobražen s te smeri.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
912
154
43
Še malo pa za 7 let star avto ne bo več delov za dobit
hm - problem je že zdaj dobiti eno ključavnico - no novo ni problem, sam je cena preko 300EUR, ker neoriginal ne obstaja,. ... rabljene na odpadih po celi SLO ni, moram si čas vzet pa malo višje proti severu pogledat...
drugača pa ja, 6,5 let avto, dejansko nič ne manjka, tako da bom še verjetno ostal na tej verziji, dokler ne bo kaj "izrednega".
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
Problem hibridov jaz vidim predvsem v faktorju "C".
Pa res me zanima ali so cene baterij za hibride lahko drazje od baterij za EV ( ki imajo lahko 50x vecjo kaoaciteto).(Izjave evc)
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.864
6.028
113
hm - problem je že zdaj dobiti eno ključavnico - no novo ni problem, sam je cena preko 300EUR, ker neoriginal ne obstaja,. ... rabljene na odpadih po celi SLO ni, moram si čas vzet pa malo višje proti severu pogledat...
drugača pa ja, 6,5 let avto, dejansko nič ne manjka, tako da bom še verjetno ostal na tej verziji, dokler ne bo kaj "izrednega".
Ne vem če je ključavnica toliko eksotična. Ampak recimo najbolj pokvarljive reči, sem jaz za mojo 19 let staro opelico dobil BP preko spleta.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.672
388
83
Kras
www.mtl.si
Jaz se pa vprašujem zakaj bi kupil skoraj 5m veliko kravo za drklanje po mestu.
Ni samo za po mestu.
Imam stranko, ki se vozi vsak dan iz Grosuplja v Ljubljano. Pozimi ji zmanjka par km, poleti opravi vse na elektriko ;).
S to novo generacijo z večjo baterijo in dometom cca. 100km si pa itak pokril praktično 95% voženj za povprečnega voznika.
Ja vem, meni recimo ne pride v poštev, ker delam 80% voženj 100+km, ampak to še ne pomeni, da so zato PHEVi zanič.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Ehmmm....saj veš da je od Grosuplja do Lj 15km? To prides s PegPerego bagrčkom...a z Gte pa ne gre?
Stari GTE ima malo kanglico elektrike s sabo.
Tam nekje 10 Kwh.
Sedaj pa povej kam ti prideš z 1 litrom bencina.

Aja Mtl, mogoče pa vseeno lahko na elektriko se voziš.
Jabe ti je izracunala kakšne popuste dobiš.
Če pa rabiš poceni polnjenje na poti, pa ima Petrol in Ionity pakete.
Ionity power pass je 39 Cent / kwh pri naročnini 11,99€.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.458
432
83
S to novo generacijo z večjo baterijo in dometom cca. 100km si pa itak pokril praktično 95% voženj za povprečnega voznika.
Fun fact: Volvo ti po cca 3 mesecih voznje na elektriko izpljune sporocilo "aged fuel" in zacne kurit bencin, elektrika gor ali dol. Ne vem ali je pri VW podobno?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Valhalla

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Saj res je problem, z tem E10 bencinom.
Še dobro da imamo pri nas v večini E5, razen MOL a, ki ta šnops prodaja.