Ravno to ti pravim, da ima Toyota hibrid težavo.Jaz pa ravno v mestu vidim prednost hibrida. Postaja vsakih 500m, se pravi vsakic ko da sofer nogo s plina (lahko tudi v kombinaciji z gps) se dizel ugasne in je ugasnjen dokler se je potrebuje vecja moc (speljevanje). Zaviranje na postajo seveda samo ob regeneraciji v baterijo.
Ta energija potem pomaga dizlu pri speljevanju.
Se mi pa zdi 14kw motor presvoh za kako konkretno pomoc pri "20" tonah kolikor jih ima poln avtobus po moji oceni.
Baterija bi morala pa tudi imeti tako kapaciteto, da bi se "ciklala" na +- 30% okoli sredine.
Energija ob regeneraciji bi morala zadoscat tudi za delovanje sistemov med vstopanjem potnikov na postaji (minuto).
Ustrezna dimenzija baterije, ki bi prenesla tudi vecino takih ekstremov.Ravno to ti pravim, da ima Toyota hibrid težavo.
Če se ti voziš 500m in potem ustaviš za par sekund, bo verjetno tudi na avtobusu ok.
Če pa si v dalj časa stoječem prometu, pa recimo Toyota zdrži nekje 10 minut, potem pa zažene motor, ker pade stanje baterije pod neko vrednost. Seveda, če uporabljaš klimo, itd. In avtobus v gužvi stoji konkretno časa in posledično se baterije ne bi napolnila. Pa klima za avtobus recimo požre kar nekaj.
in stvar deluje, če ti ustreza kapaciteta baterije.PHEV sklop VW ponuja že od 2014 v Golf-u GTE, Passat ga je dobil nekje okrog 2017. S faceliftom Passata so povečali baterijo za cca. 3kWh.
Torej že desetletje .
Dajte ga že nehat srat s tem CO2jem... Ljudem samo Fakin dražite življenje...Še iveco ima nekaj.
So pa možne kombinacije Plin/CNG hybrid in
Diesel /HVo100 hybrid.
Mislim, da bi mogla država podpreti prehod javnega prometa iz Dizla na HVo100, ker tako najhitreje znižamo Co2 bilanco za javni promet.
Pa železnica bi lahko tudi prešla iz dizel Stadler garnitur na HVo100, garniture.
Zato pa pravim, da bi bil morda PHEV primeren .Ustrezna dimenzija baterije, ki bi prenesla tudi vecino takih ekstremov.
Zanimivo, da sem imel res kar nekaj GTEjev in praktično vsi so zadovoljni, razen nekateri bi imeli še malo večji doseg .in stvar deluje, če ti ustreza kapaciteta baterije.
Ko sem jaz kupil passata GTE je bil prvi daleč naokoli. Sedaj jih je že kar nekaj.
Na leto opravim 95% voženj na elektriko in sfilam v avto več kot 2,5 MWh/leto.
Kaj me moti? filanje vsak večer mi gre na živce in večja baterija bi pokrila še malo večji procent mojih voženj.
Ampak za moj profil vožnje je to to.
Saj novi imajo 2x večjo baterijo cca 20KWh in doseg 90 do 110 km na elektriko, ker drugače v Nemčiji po novem ne morejo imeti 0,50% bonitete na službeni avto , namesto 1%.Zanimivo, da sem imel res kar nekaj GTEjev in praktično vsi so zadovoljni, razen nekateri bi imeli še malo večji doseg .
Me pa res zanima stanje teh baterij po 200.000 km. Zanimivo pa, da še nihče ni imel nekih težav z njim. Res pa bila to večinoma dokaj nova vozila. Čeprav je bil en tudi z 250.000km. In bil izredno zadovoljen z njim.
hm - problem je že zdaj dobiti eno ključavnico - no novo ni problem, sam je cena preko 300EUR, ker neoriginal ne obstaja,. ... rabljene na odpadih po celi SLO ni, moram si čas vzet pa malo višje proti severu pogledat...Še malo pa za 7 let star avto ne bo več delov za dobit
Ne vem če je ključavnica toliko eksotična. Ampak recimo najbolj pokvarljive reči, sem jaz za mojo 19 let staro opelico dobil BP preko spleta.hm - problem je že zdaj dobiti eno ključavnico - no novo ni problem, sam je cena preko 300EUR, ker neoriginal ne obstaja,. ... rabljene na odpadih po celi SLO ni, moram si čas vzet pa malo višje proti severu pogledat...
drugača pa ja, 6,5 let avto, dejansko nič ne manjka, tako da bom še verjetno ostal na tej verziji, dokler ne bo kaj "izrednega".
Ni samo za po mestu.Jaz se pa vprašujem zakaj bi kupil skoraj 5m veliko kravo za drklanje po mestu.
Stari GTE ima malo kanglico elektrike s sabo.Ehmmm....saj veš da je od Grosuplja do Lj 15km? To prides s PegPerego bagrčkom...a z Gte pa ne gre?
Fun fact: Volvo ti po cca 3 mesecih voznje na elektriko izpljune sporocilo "aged fuel" in zacne kurit bencin, elektrika gor ali dol. Ne vem ali je pri VW podobno?S to novo generacijo z večjo baterijo in dometom cca. 100km si pa itak pokril praktično 95% voženj za povprečnega voznika.