Poceni (novi) avti z avtomatskim menjalnikom

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Zapelji se enkrat po neki serpetinasti cesti pa povej kolikokrat bos menjal prestavi pri ročnem in kolikokrat bo menjal avtomatik (pa po moznosti ti se bremzo tiscal pred serpentino, ker bo sla prestava gorr in bos "brez" pojemka motorja.

Klasičen avtomat (aisin 6 brzinc) tudi po 3x zamenja znotraj ovinka pa v ravnini med ovinkom se vsaj 1x, medtem ko bi sam kvecjemu 1x. In ja, dokler se s tem ukvarjaš (zaznavaš da menja) je dokaj moteče. Tako da moj pogoj za avtomat je da se motorja skoraj ne sliši (vipji rang vozila), potem te take stvari ne motijo. Včasih ko si imel avtomatiko na 4 brzine je bilo dejansko manj moteče vozit avtomatika, kot danes ko imaš 7,8,10 prestav.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Hanzi

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.914
11.048
113
še enkrat , moderni planetnik je poezija... ne veš, da menjava povečini.
vse ostalo pa je druga kategorija.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.892
9.480
113
Zapelji se enkrat po neki serpetinasti cesti pa povej kolikokrat bos menjal prestavi pri ročnem in kolikokrat bo menjal avtomatik (pa po moznosti ti se bremzo tiscal pred serpentino, ker bo sla prestava gorr in bos "brez" pojemka motorja.
Moj 6 stopenjski Aisin že v D dela čist zadovoljivo za neko normalno vožnjo. Kokrat kam prestavi me sploh ne tangira. Če pa želim imam pa tipko S, tam pa sploh ni težav. Imam avto že ene 4 leta, pa kot sem že prej napisal, sem imel težave samo ko sem polno naloženo prikolo vlekel v ovinkast klanec. Zadevo je rešu M potem sem pa pogruntal, da jo reši tud S. Tko da na manual sploh ne vem če še dela, ker sem ga uporabil mogoče petkrat pa še to v začetku.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.892
9.480
113
Če pa želiš dirkat, pa seveda, klasični avtomat ni primerna stvar. Za udobno vožnjo iz A v B pa vrhunski.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Jaz imam v Volvu V60 8-stopenjega Aisina. Normalna vožnja v D zelo udobna. Za prehitevanje z dovolj prostora v D kickdown dela dobro, če hočem popolno kontrolo, vržem v S ali sam prestavim z f1 lopatkami. V S in M se da tudi krasno dinamično vozit. F1 lopatke uporabljam redno, najbrž eden redkih. Ker imam veselje, zelo redko zaradi potrebe. Recimo po klancu dol raje sam prestavim v želeno prestavo, čeprav bi lahko samo za trenutek malo bolj ostro zavrl, pa bi avtomat sam prestavil dol in tam držal. Ne bi šel več na ročnega.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Mene pa ravno pri V60 moti počasna odzivnost pri "kick-down-u". Šalta dol, potem se med prehitevanjem odloči, da bo še enkrat prešaltal dol, če imam v normalnem načinu. Dynamic je malenkost bolje, pa tudi moteče. Prehitevam tako v ročnem načinu največkrat.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
dober avtomatik
Za normalno vožnjo odličen, lepo tekoče prestavlja, ne čutiš sploh. Tudi avtocesta, pospeševanje brez problema. Tole ob kick downu me pa moti, ko moraš hitro prehitet na regionalki recimo, se pa na kljun postavi. Saj potem pospeši hitro, sam je moteče. Na DSGjih prej tega nisem tako občutil.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Baje tele tegobe pri volvotu resi upgrade menjalnika (polestar engineered - remapping motorja in menjalnika) ampak je svinjsko drag. Vecina umirjenih voznikov tega ne opazi, ostali pa naj kar plunejo novce :rolleyes:
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Baje tele tegobe pri volvotu resi upgrade menjalnika (polestar engineered - remapping motorja in menjalnika) ampak je svinjsko drag. Vecina umirjenih voznikov tega ne opazi, ostali pa naj kar plunejo novce :rolleyes:
Tako zelo me pa ne moti :oops: sem se navadil na ročno šaltanje, najbolje vleče, ko res konkretno pospešuješ. Ne bom pa pisal, da je vse v nulo, če ni res. To delajo verniki v znamke.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Obstaja še ena možnost. Ne vem kam ga voziš na servis, ampak boljši serviserji (poleg uradnih seveda - tam je to vključeno v ceno servisa) ti lahko nadgradijo tudi programsko opremo. In vsaj pri meni, če grem gledat kvazi changelog za preteklo leto, pri štirih nadgradnjah piše nekaj v smislu "various drivetrain optimisation adjustments". Ugibam, da bi nadgradnja znala rešit tvoj problem, sploh če avto že dlje časa ni bil posodobljen?
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Obstaja še ena možnost. Ne vem kam ga voziš na servis, ampak boljši serviserji (poleg uradnih seveda - tam je to vključeno v ceno servisa) ti lahko nadgradijo tudi programsko opremo. In vsaj pri meni, če grem gledat kvazi changelog za preteklo leto, pri štirih nadgradnjah piše nekaj v smislu "various drivetrain optimisation adjustments". Ugibam, da bi nadgradnja znala rešit tvoj problem, sploh če avto že dlje časa ni bil posodobljen?
Vozim ga na uradni servis, bom pri naslednjem povprašal, kako je s tem. Nekaj se sicer posodablja občasno, ampak kaj točno takrat posodobi, pa nimam pojma.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
Ja pa verjetno se enak menjalnik ne obnasa isto ce je sparjen s 400 konji ali pa 150 kobilicami...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Vozim ga na uradni servis, bom pri naslednjem povprašal, kako je s tem
Potem imaš najbrž posodobljenega in ti preostane samo še polestar. Lahko povprašaš na servisu koliko bi te prišlo. Sicer pa je tule spisek updateov za my2020.

Ja pa verjetno se enak menjalnik ne obnasa isto ce je sparjen s 400 konji ali pa 150 kobilicami
Predvsem enakega menjalnika ne boš videl v modelih s tako velikim razponom moči.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
Orly? Kaj pa mislis da daje bmw v svoje avte? ZF 8gang imas v skoraj vseh. Obstaja samo se sport izvedba, ki pa ni pogojena z mocjo ali navorom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nejc_L