Pa se moje navade. Meglenke obcasno uporabljam na avtocesti v dvomljivih razmerah asfalta, da ga lazje vidis al je moker, vlazen, ali samo temen, rahlo zasnezen ali samo fejst soljen. Da lazje "precitam" podlago, ce ni jasno kaksna je. In ne gre zato da kaj storis ce je na poti 5m pred tabo pri 150km/h, ampak zato da ves po kaki podlagi se vozis od zadnje spremembe podlage. Ce koga hitro dohitim in prehitim jih ne ugasam, ce pa dohitim kolono, pa jih vgasnem. Tako kot dolge luci, pac se ena luc ki jo prizgem in ugasnem po potrebi in tako da ne moti ostalih. To je zelo redko, da jih na tak nacin uporabim. Na regionalni cesti jih ne uporabljam.
Zadnjih se nisem v zivljenju uporabil. Ne pravim pa da ne obstajajo situacije kjer je smiselna uporaba, samo da so izjemno redke.
Pa se eno razmisljanje. Ce mas pred avtom fajn razsvetljeno od meglenk, je najverjetneje da slabse vidis v temi dalec pred avtom, ker so oci zenice bolj skrcene, ceprav na prvi pogled zgleda da boljse vidis. Tako kot je nekdo reku, 5m pred avtom pri 50+ ti cist nc ne pomaga gledat, ker je to ze preteklost.
Meglenke nasproti vozecih v dezju blescijo, ampak ok. Ni da je nevarno, da zarad tega ne morem vozit in oh in sploh (ceprav ene so kr mal mocne), ampak je pa popolnoma nepotrebo. Sploh ker zaradi meglenke v dezju po mojih izkusnjah nc boljse ne vidis roba ceste.
lp,
Sasa