Ja Generali so nategovalci. V podjetju vedno, ko za mesec vnaprej rezerviramo in kupimo letalske karte te tudi zavarujemo, kar preko prodajalca kart. Od 100 letov se nam je do sedaj 3 x zgodilo, da je dotični potnik zbolel in nikoli, ko je zavaroval Triglav ni bilo težav, bolniški list, pojasnilo zdravnika....
No sedaj je pa agencija 1 x zavarovala na Generaliju oziroma je tam prišlo, do škode. Smo poslali vso zdravniško dokumentacijo o nenadni bolezni.... in ja ni jim dovolj, kot bi se norca delali iz našega podjetja. Res imam občutek, da tam prav naštudirati, kako nekomu, ki jasno in nedvoumno pojasni temelj za izplačilo še maksimalno zagreniti življenje in si če ne gre drugače izmisliti še en kup zahtev, kaj naj se še vse predloži.
Ker se mi z temi cepci ne, da več ukvarjati in njihovimi nerazumnimi za lase dodatno privlečenimi zahtevami, jih teh neumnosti ne bomo poslali, bomo pač sami krili 350 eur škode in agenciji sem že naročil, da nikoli več ne smejo, kart za nas zavarovati pri Generaliju, tudi sami so povedali, da bodo verjetno nehali poslovati z njimi, ker so najbolj nemogoča zavarovalnica, kar jih obstaja.
Njihovo geslo je verjetno, moramo tistim, ki uveljavljajo škodo najbolj mogoče zakomplicirati življenje z nemogočimi zahtevami, tako škod ne bodo več radi uveljavljali, jasno, ko je pa treba zavarovati, jim pa tudi rit poližemo, samo da dobimo posel.
Sam sem že imel enkrat jebene izkušnjo z njimi, povzročitelj imel tam zavarovan avto in hvala, ne želim nikoli več delati z njimi.