Liderpnevmatik.si nateg?

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.190
1.351
113
A kar naenkrat velajo samo splosni pogoji? Tak biznis bi se tut jaz sel. Vsepovsod napisal eno, pod splosnimi pogoji poslovanja pa drugo. Pa se potem hebi stranka.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.775
221
63
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
....
Zato je, zaradi nepopolnih prevodov, bil Andy zaveden in zato ga v Andori ne šmirglajo prav dosti, ker se najbrž niti ne zavedajo, da imajo na svoji slovenski strani drugačne splošne pogoje, kot si oni mislijo.

....

Če bi bil jaz v tem zosu, bi lepo razložil in pokazal, da imajo na slovenski strani neustrezen prevod, zaradi česar sem bil zaveden in sem naročil dražje gume, sicer bi cenejše ter bi se poizkusil dogovoriti, da gume plačam po ceni cenejših. Šele, če se ne bi bilo moč dogovoriti, bi šel v refundacijo od kartičnega ponudnika.

pa zakaj bi moral kupec vse to poceti? gres na internetno stran, preberes pogoje, ceno in se odlocis. ce se potem zkaze, da gre za izgubljeno v prevodu, je seveda kriv kupec? japajade ...

ce se ne znajo it, naj pustijo gume in kupnino. da se bodo kaj naucili
evil.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.552
2.606
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
A kar naenkrat velajo samo splosni pogoji? Tak biznis bi se tut jaz sel. Vsepovsod napisal eno, pod splosnimi pogoji poslovanja pa drugo. Pa se potem hebi stranka.

Ne "kar naenkrat" - vedno in samo, predvsem pa ko se gre "na nož". Za ostale navedbe je treba dokazati, da so zavajajoče in se potem od primera do primera odloča.

In ja - kupec je "zaščiten" - nima pa kupec "green card", da bo sam odločal kaj je "prav in kaj ne".

Pa, zdaj menda že 21.334tič, ne zagovarjam liderpnevmatik in prikazane (ozr. občutene) prakse - opozarjam le, da si je dobro vnaprej prebrati splošne pogoje poslovanja in se zavedati, da internetne trgovine niso vedno "fer, kot Hofer". Pa seveda znati ločiti kaj je za trgovino obvezujoče in kaj na spletni strani trgovine spada bolj kot ne pod "reklame".

Pa ne velja to samo za spletne prodajalne - načeloma velja za vse trgovine in storitveno dejavnost. Vsi poskušajo lastno odgovornost zmanjšati na minimum - eden od možnih pristopov so dooooolgi in nerazumljivi splošni pogoji poslovanja, ki jih niti sami pravniki ne razumejo. In celo tu naj bi bil mali kupec zaščiten, saj v teh pogojih ne smejo biti določila, ki gredo izključno na škodo kupca oziroma taka določila padejo. Se pa je treba dostikrat za svoje pravice izboriti - glej zgodbo Generali in nadomestno vozilo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.502
297
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
ce se ne znajo it, naj pustijo gume in kupnino. da se bodo kaj naucili
evil.gif
Definitivno bi jih to konkretno manj stalo, kot pa ta odisejada z Andy1.
Tale tema bo namreč skoraj 100% na vrhu zadetkov vseh iskalnikov in le kdo se bo še odločil za nakup pri njih.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.370
436
83
no saj tudi za splošne pogoje je potrebno dokazovati v kolikor pride do spora.
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
....
Zato je, zaradi nepopolnih prevodov, bil Andy zaveden in zato ga v Andori ne šmirglajo prav dosti, ker se najbrž niti ne zavedajo, da imajo na svoji slovenski strani drugačne splošne pogoje, kot si oni mislijo.

....

Če bi bil jaz v tem zosu, bi lepo razložil in pokazal, da imajo na slovenski strani neustrezen prevod, zaradi česar sem bil zaveden in sem naročil dražje gume, sicer bi cenejše ter bi se poizkusil dogovoriti, da gume plačam po ceni cenejših. Šele, če se ne bi bilo moč dogovoriti, bi šel v refundacijo od kartičnega ponudnika.

pa zakaj bi moral kupec vse to poceti? gres na internetno stran, preberes pogoje, ceno in se odlocis. ce se potem zkaze, da gre za izgubljeno v prevodu, je seveda kriv kupec? japajade ...

ce se ne znajo it, naj pustijo gume in kupnino. da se bodo kaj naucili
evil.gif

No, zdaj pa še njim razloži. Pa kje si ti prebral, da jaz krivim Andyja? Saj sem napisal, da je bil zaveden. In to, kaj je na strani objavljeno in kaj ni, je odgovoren izključno lastnik strani. Problem je v tem, da v Andori sploh ne vedo, da v slovenskih TOS manjka zapis o tem, da se guma smatra kot nova 36 mesecev od datuma proizvodnje. In dokler jim nekdo ne bo tega razložil, bodo trdili svoje in je velika verjetnost, da bo OP izvisel.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
582
361
63
Moje mnenje je, da mora biti interes vseh nas, da Andy dobi refundacijo in da po možnosti obdrži še gume. Če bomo lestvico spustili tako nizko, da bodo a) veljali samo splošni pogoji, opisi izdelkov in ostale relevantne informacije na spletni strani (kar podatek o starosti gume nedvomno je) bodo pa zavajale, ali b) da bomo pred nakupom v spletni trgovini morali prebrati splošne pogoje na vseh EU spletnih straneh, potem bomo spletno nakupovanje počasi ukinili, saj bo le-to postalo predrago, preveč tvegano in za marsikoga, ki ga je komaj usvojil preveč zapleteno.

Andy - dovoliš, da jim napišem mail, da sem hotel naročiti 3 komplete gum, ampak da jih zaradi informacije o njihovem nepoštenem načinu poslovanja kljub ugodni ceni bojkotiram?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.405
6.552
113
pri taščici
Liderpnevmatik ima v Andori najbrž samo postni predal. Le zakaj nimajo nobene telefonske cifre. Kaj šele da bi jo imeli iz Andore.
Carolina pa je nekje drugje v Evropi in je neka posreddnica mejlov med andyem in dejanskim prodajalcem.
Vsaj tak imam občutek.
Ni to neka bolha, aliekspres in podobno kjer komuniciras direkt s prodajalcem. Tukaj dvomim da boš zvedel kdo in iz kje so ti poslali gume.

Tisti ki ste v tujini
Dajte v Googla vrst liderpnevmatik problems ali kaj podobnega .
Me zanima če bo tudi v tujini našel.google tole.temo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.078
4.079
113
S tem, da pri stornaciji MC-a na SKB.net-u piše: ADI PARIS FRANCE.

Pri bremenitvi je pisalo le ADI.

Zdaj pa vedi, od kje so.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
847
73
28
le zakaj nimajo telefonske cifre le zakaj oj le zakaj

AD TYRES INTERNATIONAL SLU  
Spl. mestoNavodila za pot
Naslov: Carrer Bonaventura Armengol, núm. 10, Edifici Montclar, AD500 ANDORRA-LA-VELLA, Andora
Telefon: +376 810 888
Delovni čas: Delovni čas danes · 08:00–17:00

ona jokica andy1 pa itak nau nkol razumel, zakaj ma francosko podjetje sedež v andori - zihr kej prikrivajo..čak..nene...oni so to zato nardil da bojo nega reveža nategnil za 80 evrov. valda, to bo, gimme5
grims-1.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Očitno si spregledal, da so imeli še lani sedež v Nemčiji, sigurno so šli v Andoro, ker je tam boljši zrak.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.744
799
113
toti Maribor
@nenasiten kaj imaš ti mogoče kakšne resne psihične težave? Ali si morda star 5let? Če nimaš kaj bolj pametnega za pisat bodi raje tiho. Moderatorja pa prosim, da take izpade briše.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.485
758
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
S tem, da pri stornaciji MC-a na SKB.net-u piše: ADI PARIS FRANCE.

Pri bremenitvi je pisalo le ADI.

Zdaj pa vedi, od kje so.

Saj ze v imenu podjetja pise ... AD TYRES INTERNATIONAL SLU ... "SLU" je kot kaze nekaj podobnega kot "d.o.o."... Pomeni "SOCIETAT LIMITADA" oz "COMPANY LIMITED" >> http://capital-consulting.com/en/european-company-formation/andorra-company-formation/

In to podjetje najdemo kot lastnika vecih podjetji po svetu:

http://www.adtyre.com
https://www.maxityre.si
https://www.gumelider.com.hr
https://www.gumelider.rs
https://www.tyreleader.co.uk
https://www.pneumaticileader.it
https://www.maxityre.es
https://www.anvelopelider.ro
https://www.reifenleader.de
https://www.reifenleader.at
https://www.reifenleader.ch
https://www.daekleader.dk
https://www.bandenleader.nl
https://www.pneuleader.sk
https://www.pneuleader.cz
https://www.elastikaleader.gr
https://www.pneuslider.pt
...

Verjetno jih je se cel kup
smile-1.gif
...
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
847
73
28
grupa obupa se veča.
cheer.gif

je pa res ja, večino threada je ena sama velka psihična težava
cry12bpy.gif
 
Nazadnje uredil moderator: