Ker se pri določenih voznih profilih (cestah) optiko nastavlja na občutek, tapravi majstri to znajo. Najboljše je imet gume z določeno prevoženo kilometrino (obrabo) ki jih majster pregleda, preveri optiko na mašini in potem nastavi offsete glede na obrabo. Če nonstop premikaš optiko pa majster nima kaj, ker vzorca dejanske obrabe ne vidi. Sicer za pogosta vozila približno na pamet ve kote popravkov, ampak vsak šofer in tudi avto je drugačen in v nulo nastavit "napačno" optiko je umetnost.
Sam nimam nikoli tovarniške optike, zaprti ovinki in malo večja hitrost (daleč od škripanja gum) skoraj vedno rabijo popravek da obrablja gume vsaj približno enakomerno. Če bi peljal na optiko v lj bi najbrž čudno gledali če jim rečem da naj popravijo na "hribovski" profil, lokalni mehanik (niti ne specialist za optiko) pa se samo nasmehne in popravi tako da je prav.