Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:
andy1 pa jokca da le zakaj so v andori
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Da vam malo preusmerim pozornost in "pojokam" še jaz: 15.03. sem naročil gume na www.avtogume.com in sicer z dostavo +4€ in plačilom po povzetju +1,9€. Ko so mi 16.03. potrdili naročilo in javili, da bodo gume v ponedeljek 21. ali torek 22. pri meni sem jih takoj kontaktiral, da potem pa bi jih prevzel kar pri njih v LJ in naredimo še premontažo, so potrdili, da ni problema s spremembo. Včeraj sem dobil SMS, da me gume čakajo v LJ in jim odgovorim, da sem danes ob 8h pri njih.
No malo pred 8 danes ugotovimo, da so gume že v MB, jaz pa pri njih. Ker v MB ni nikogar sem jih preusmeril na bližnji servis in plačal pri njih v delavnici.
Ampak glej ga zlomka, plačal sem tudi dostavo, ki jo nisem želel, za nameček pa še strošek plačila po povzetju.
Ja cela drama okoli 5,90€, ampak gre za princip.
PS: konkretne gume so bile najcenejše pri njih.
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.
In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo
OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.
Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.
In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo
OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.
Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.
Če bi postopal kot Andy (preko kartičarja), bi dobil denar nazaj ... Idelek bi lahko pa kar inšpekciji pustil ...
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Ja Andy, vem. In verjamem, da ni lahko komunicirati z njimi, ker mislijo, da zahtevaš nekaj kar ti ne pripada, saj ne vedo, da na njihovi slovenski strani ni nikjer določila o 36 mesecih. Tole bi jim moral nekako razložiti.
Lanski DOT - v bistvu slabo leto stare in sedaj na mail opravičilo zaradi preveč zaračunanega.Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Si dobil letošnji DOT na avtogume.com?
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
A kar naenkrat velajo samo splosni pogoji? Tak biznis bi se tut jaz sel. Vsepovsod napisal eno, pod splosnimi pogoji poslovanja pa drugo. Pa se potem hebi stranka.
Ne "kar naenkrat" - vedno in samo, predvsem pa ko se gre "na nož". Za ostale navedbe je treba dokazati, da so zavajajoče in se potem od primera do primera odloča.
...
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.
In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo
OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.
Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.
Če bi postopal kot Andy (preko kartičarja), bi dobil denar nazaj ... Idelek bi lahko pa kar inšpekciji pustil ...
Problem je, da je bilo po povzetju, prevzela pa je žena. Da gre za ponaredek sem ugotovil jaz ob natančnejšem pregledu. Saj ni bil nek hud denar, ampak šola za naprej.