Liderpnevmatik.si nateg?

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
Jest ti pa pravm da ne gre za nateg kukr je to dramaqueen takpj zapakiral. Shakespear bi biu ponosen
shocked-1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Da vam malo preusmerim pozornost in "pojokam" še jaz: 15.03. sem naročil gume na www.avtogume.com in sicer z dostavo +4€ in plačilom po povzetju +1,9€. Ko so mi 16.03. potrdili naročilo in javili, da bodo gume v ponedeljek 21. ali torek 22. pri meni sem jih takoj kontaktiral, da potem pa bi jih prevzel kar pri njih v LJ in naredimo še premontažo, so potrdili, da ni problema s spremembo. Včeraj sem dobil SMS, da me gume čakajo v LJ in jim odgovorim, da sem danes ob 8h pri njih.
No malo pred 8 danes ugotovimo, da so gume že v MB, jaz pa pri njih. Ker v MB ni nikogar sem jih preusmeril na bližnji servis in plačal pri njih v delavnici.
Ampak glej ga zlomka, plačal sem tudi dostavo, ki jo nisem želel, za nameček pa še strošek plačila po povzetju.
Ja cela drama okoli 5,90€, ampak gre za princip.

PS: konkretne gume so bile najcenejše pri njih.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Hanzi, liderpnevmatik obstaja samo na domeni .si - sem mislil, da smo to že ugotovili. V Angliji poslujejo kot tyreleader.co.uk, v Nemčiji reifenleader.de, v Franciji kot centralepneus.fr ...
Sicer sem že objavil linkedin profil od lastnika, kot kaže živi res v Andori, ali pa se na profilu pač laže

https://ad.linkedin.com/in/hugo-lacasse-138876ab

@nenasiten je sicer po nepotrebnem zajedljiv in žaljiv, ampak ima pa prav, da podjetje svojih podatkov ne skriva.

Kot kaže (kar najde Google) je Hugo začel l. 2011 v Franciji kot Centrale pneus, potem je razširili poslovanje na Evropo in preselili firmo v Andoro. Glede na njegov linkedin profil naj bi v Andori dejansko živel.

Z ene od strani, ki jo ajde Google - (g translate iz francoščline): "With this new version of its e-commerce portal, the manager aims for a turnover of 100 million euros in 2015 and 500 million by 2018." Mladi podjetnik Hugo se očitno ne heca, ali pa so ga samo polna usta.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Da vam malo preusmerim pozornost in "pojokam" še jaz: 15.03. sem naročil gume na www.avtogume.com in sicer z dostavo +4€ in plačilom po povzetju +1,9€. Ko so mi 16.03. potrdili naročilo in javili, da bodo gume v ponedeljek 21. ali torek 22. pri meni sem jih takoj kontaktiral, da potem pa bi jih prevzel kar pri njih v LJ in naredimo še premontažo, so potrdili, da ni problema s spremembo. Včeraj sem dobil SMS, da me gume čakajo v LJ in jim odgovorim, da sem danes ob 8h pri njih.
No malo pred 8 danes ugotovimo, da so gume že v MB, jaz pa pri njih. Ker v MB ni nikogar sem jih preusmeril na bližnji servis in plačal pri njih v delavnici.
Ampak glej ga zlomka, plačal sem tudi dostavo, ki jo nisem želel, za nameček pa še strošek plačila po povzetju.
Ja cela drama okoli 5,90€, ampak gre za princip.

PS: konkretne gume so bile najcenejše pri njih.

Hm, pri teh sem jaz lani vzel zimske gume s platišči, pa so bili kar korektni. Edino, bolj zaradi platišč, se je zadeva zavlekla za en dan od prvotno obljubljenega, ampak je možakar prej poslal SMS, da bo dan zamude ter se opravičil.

edit: sicer se ne cenkam in tudi tokrat se nisem, sem pa dobil občutek, ko sem naročil še montažo in balansiranje, da niso pripravljeni nič šenkat, tudi če je šlo za naročio višje od 500 EUR. Pač tako imajo zapisano v pogojih in drugega niti nisem pričakoval. Možno, da je trg tako neizprosen, da delajo z maržami na meji.
 
Nazadnje urejeno:

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Samo da delaš eno veliko napako, enačiš domeno s podjetjem. Eno in isto podjetje je pač zakupilo lokalne domene, nič neobičajnega in spornega, še vedno gre samo za eno podjetje, ki se predstavlja z lokalnimi domenami v lokalnem jeziku.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.

In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo

OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.

Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Motiš se.

Cel prejšnji teden sem poskušal tudi s tretjo alinejo, pa jim tega nisem nikakor mogel dopovedati.

Moje prvo sporočilo je bilo, da želim, da se zamenjajo gume, ki sem jih prejel in da mi dostavijo take, kot jih na spletni strani obljubljajo za nakup, ki sem ga opravil, ko pa sem videl, da na nič ne trzajo razen konstantega ponavljanja 'tre leta, tri leta', sem se odločil za zadnjo alinejo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.

In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo

OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.

Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.

Če bi postopal kot Andy (preko kartičarja), bi dobil denar nazaj ... Idelek bi lahko pa kar inšpekciji pustil ...
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Ja Andy, vem. In verjamem, da ni lahko komunicirati z njimi, ker mislijo, da zahtevaš nekaj kar ti ne pripada, saj ne vedo, da na njihovi slovenski strani ni nikjer določila o 36 mesecih. Tole bi jim moral nekako razložiti.
Upam, da jih bo zahteva po refundaciji zresnila in se boste uspeli dogovoriti, ali pa da ti refundacija uspe, oni pa naj si pridejo po gume. Bojim pa se možnosti, da se zna tole kako grdo zaplesti zate, recimo da ti udarijo izvršbo.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.

In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo

OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.

Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.

Če bi postopal kot Andy (preko kartičarja), bi dobil denar nazaj ... Idelek bi lahko pa kar inšpekciji pustil ...

Problem je, da je bilo po povzetju, prevzela pa je žena. Da gre za ponaredek sem ugotovil jaz ob natančnejšem pregledu. Saj ni bil nek hud denar, ampak šola za naprej.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Ja Andy, vem. In verjamem, da ni lahko komunicirati z njimi, ker mislijo, da zahtevaš nekaj kar ti ne pripada, saj ne vedo, da na njihovi slovenski strani ni nikjer določila o 36 mesecih. Tole bi jim moral nekako razložiti.

Sem jim poskusal. Veckrat na dan, vsak dan.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Si dobil letošnji DOT na avtogume.com?
Lanski DOT - v bistvu slabo leto stare in sedaj na mail opravičilo zaradi preveč zaračunanega.

Za drugi avto enak proizvajalec drug model z gumedirekt.com dva dni hitreje in dot nekje 30-4016.

Gumax tudi s popusti ni prišel blizu.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Samo pri Gumaxu večinoma dobiš DOT17, ker se hitreje obračajo zaloge, pa brezplačno dostavo imajo, tako da si s kuponom nekje na istem. Res, da to ni zelo pomembno, ampak meni je dober občutek, ko imaš DOT gume z letnico nakupa.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
A veš da je včerajšnji dot 1217 in da ni teorije da bi iz Koreje prišle tako hitro.
wink-1.gif


Gume pa so prišle od Bartoga, tako da mislim, da se tudi tam kar obračajo. Je pa tako, da so še par let nazaj trdili, da je boljše pol leta stara nova kot nova nova.

Meni je eno let star DOT na novi gumi OK.
 

Sulc

Fizikalc
22. avg 2007
949
136
43
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Miikech pravi:
A kar naenkrat velajo samo splosni pogoji? Tak biznis bi se tut jaz sel. Vsepovsod napisal eno, pod splosnimi pogoji poslovanja pa drugo. Pa se potem hebi stranka.

Ne "kar naenkrat" - vedno in samo, predvsem pa ko se gre "na nož". Za ostale navedbe je treba dokazati, da so zavajajoče in se potem od primera do primera odloča.

...

Splošni pogoji so "samo" splošni pogoji, ki pač veljajo za vse nakupe v neki prodajalni. Pri vsakem nakupu pa so zavezujoče tudi druge določbe.
V splošnih pogojih ne piše, kateri artikel kupujem, kakšno količino, po kakšni ceni... vse to pa se vseeno vsakič zavezujoče dogovorita prodajalec in kupec. In če prodajalec oglašuje starost artikla, kupec ga kupi, dejansko dobavljeni artikel pa opisu ne ustreza... potem gre evidentno za prodajalčevo napako, ki pa jo kupec lahko uveljavlja po postopku, s kakršnim se je strinjal v običajno splošnih pogojih.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
prodajalec ni oglaševal starosti artikla, kar pomeni, da je artikel star karkoli med 0 in 36 meseci (glede na splošne prodajne pogoje), problem pa nastane, ker kupec na slovenski strani nikjer, niti v splošnih pogojih, ne more izvedeti, da lahko nov izdelek pomeni tudi 30 in več mesecev star.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Citat:
Uporabnik zakon pravi:
Bom počasi napisal, da boste lahko prebrali. Če naročim izdelek A hočem izdelek A in ne B. Konec debate.

In ko dejansko prejmem izdelek A in ugotovim, da sem bil zaveden, saj je dražji izdelek A enak cenejšemu izdelku B imam v osnovi štiri možnosti:
- v zakonskem roku na lastne stroške vrnem nepoškodovan in neuporabljen izdelek
- požrem vse skupaj
- prodajalcu poskušam razložiti, da sem bil zaveden in se poizkusim dogovoriti
- prodajalca razglasim za nategatorja in zahtevam refundacijo

OP se je odločil za četrto možnost, ki pa ima verjetno malo možnosti za uspeh, pa da ne bo kdo mislil, da sem škodoželjen.

Pred letom in pol sem naročil izdelek A, dobil pa ponarejen izdelek A. Ker nisem hotel, da bi ponaredek prodali drugemu, zadeve nisem na svoje stroške vrnil, ampak prijavil na TIRS. A veš, kje smo danes po letu in pol? Ponarejeni izdelek A stoji pri meni na omari, denar pa je še vedno pri nategatorju. Da se mi danes kaj takega zgodi, požrem stroške poštnine in pošljem izdelek nazaj v zakonskem roku.

Če bi postopal kot Andy (preko kartičarja), bi dobil denar nazaj ... Idelek bi lahko pa kar inšpekciji pustil ...

Problem je, da je bilo po povzetju, prevzela pa je žena. Da gre za ponaredek sem ugotovil jaz ob natančnejšem pregledu. Saj ni bil nek hud denar, ampak šola za naprej.

Plačat s PP ali kartico, najbolj ziher ...