Klobasanje o tem in onem s področja avtomobilizma in avto industrije

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Pač voziš dokler ti ne dosadi. Pušneš verjetno ene 75posto nabavne vrednosti, kar se v procentih slisi ogromno, a je se vedno nominalno manj kot pusis pri premiji v enem dnevu po prevzemu. Vse je samo v glavi....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Gamero

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Tudi če odpad. Izhodišče je da ti dosadi po koncu garancije, takrat pa ziher najdes enega, ki bo dal par jurjev. Ali pa ga uturiš nekam staro za novo. V glavnem, kalkulacija izgube vrednosti kot glavni razlog nakupa pri taki stvari kot je avto je domena mazohistov in/ali sirotinje. Pač ne greš v nakup. Saj nihce nikogar ne sili.
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
202
109
43
Zanimivo razmišljanje. Jaz bi razmišljal o teh avtomobilih, če bi bili res poceni glede na primerljive avtomobile priznanih (poznanih?) znamk. Ampak trenutno niso.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sousis

Guru
16. nov 2019
1.603
1.080
113
Tale Forthing enoprostorec zgleda kot dejansko uporaben avto (pustimo ob strani kič, tega je zdaj povsod). Kaj je sploh alternativa, glede na to, da vsi proizvajalci rinejo v SUVe? Jaz rabim plac za mulce, športno opremo in fasungo, ne pa predimenzioniranega SUVa v katerega stlačim glih damsko torbico, da se počutim pomembno in zablokiram pol soseske, ko se ne morem obrnit v gužvi pri vrtcu... (Vsaka podobnost z resničnimi osebami, sploh tistimi, ki sem jih danes zjutraj opazovala pred vrtcem, je popolnoma naključna...)
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.531
4.645
113
Tale Forthing enoprostorec zgleda kot dejansko uporaben avto (pustimo ob strani kič, tega je zdaj povsod). Kaj je sploh alternativa, glede na to, da vsi proizvajalci rinejo v SUVe? Jaz rabim plac za mulce, športno opremo in fasungo, ne pa predimenzioniranega SUVa v katerega stlačim glih damsko torbico, da se počutim pomembno in zablokiram pol soseske, ko se ne morem obrnit v gužvi pri vrtcu... (Vsaka podobnost z resničnimi osebami, sploh tistimi, ki sem jih danes zjutraj opazovala pred vrtcem, je popolnoma naključna...)
Obstaja kič oz. nekaj pretiravanja in potem je kitajc, kot je Forthing. Suv še izgleda za silo od zunaj, samo se potem smeješ štirim izpuhom pri nikakvih konjih in zmogljivosti. Enoprostorec je pa čisti bruh od zunaj in znotraj. Bolj me zanima zakaj ti gre v nos "predimenzioniran SUV", kjer so povprečne mere manjše od tega enoprostorca (4.9m dolg, 1.9m širok, 1.72m visok), ki je v bistvu ogromen? VW Tiguan je veliko manjši, MB GLC je manjši pa prostor notri ni ravno problem. V istem rangu dimnezij enoprostorca so potem veliki SUVi kot GLE, Volvo XC90, itd., torej luksuz, kjer pa imaš prostora več kot dovolj za povprečno Slo družino z otroki in ne rabiš razmišljat o enoprostorcih, ki jih itak ni.

Pomembno se počutijo zaradi dragega avta, ne zato, ker je SUV, bolj pa kažeš svojo majhnost ti, ker vihaš nos nad njihovimi kao slabimi vozniškimi sposobnostmi. Čeprav vemo, da je skupni imenovalec bolj to, da tiste SUVe in tvojega enoprostorca na koncu vozi isti spol.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
No, 4 izpuhom in zmogljivostim se sicer lahko smejemo....ampak so vsaj pravi in se iz vseh kadi. Za razliko od avdijev npr. Pa 200 konj, pospesek okol 8 in max brzina 200 res nista nekaj huda, ampak mrtvoud ravno ni. (Ps: navedeni podatki o moci in performansah so v brošuri za Slo malo čudni, tuji testi navajajo stevilke, katere sem navedel zgoraj.) Bom pa ob priliki probal naredit meritve jaz.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.531
4.645
113
No, 4 izpuhom in zmogljivostim se sicer lahko smejemo....ampak so vsaj pravi in se iz vseh kadi. Za razliko od avdijev npr. Pa 200 konj, pospesek okol 8 in max brzina 200 res nista nekaj huda, ampak mrtvoud ravno ni. (Ps: navedeni podatki o moci in performansah so v brošuri za Slo malo čudni, tuji testi navajajo stevilke, katere sem navedel zgoraj.) Bom pa ob priliki probal naredit meritve jaz.
Sam res.
Slo podatki so za T5 Evo, torej klasik, 130kw = 174KM, 180km/h končna hitrost, uradno pospeškov ni.
Tuji podatki pravijo 145kw = 194KM, 9.5s do 100km/h in 195 km/h končna. Še vedno meh.

Ni to za 4 izpuhe, ki naj bi nekaj pomenili in dali od sebe. In to mi gre na živce, zakaj mora kitajc kužka šemiti v volka. Izpade kičasto.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Trenutno imajo 11 prodajnih mest za Slo, od tega enega v Bosni!!?? Predvidevam da so na istih naslovih tudi servisi. Se pa strinjam da zna biti problem ce crkne kak nepredviden del....vprasanje koliko casa se caka. Glede na to, da baje narocilo barve in notranjosti NI mozno.... Verjetno bodo kos pac sneli z enega avta na lagerju....videno pri nas na premijskih znamkah...
Če se pri VW za nov DSG čaka blizu enega meseca, potem tole glede dobavljivosti rez. delov ne more biti dosti slabše :)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.457
1.454
113
Jezek reklamira forthinga že en čas... najbrz iz razloga drugega kot iskrene očaranosti...
Nee, verjwtno sem solastnik uvoznika. Pisem zato ker DEJANSKO razmisljam o nakupu. Zadeva se je zacela kot šala, ko sem NA ALTERJU videl link, katerega je nekdo obiavil in sem kolegu rekel da gre pogledat. Pa ga je takoj kupil. Sem se mu smejal, a ne za dolgo. Po prvem ogledu in otipu v zivo mi je bilo jasno, da se kitajci ne hecajo. Pojdi pošlatat tega pa npr MGja pa primerjaj potem...
 
  • Všeč mi je
Reactions: zoom

luka51

Guru
16. avg 2007
14.411
5.685
113
Obstaja kič oz. nekaj pretiravanja in potem je kitajc, kot je Forthing. Suv še izgleda za silo od zunaj, samo se potem smeješ štirim izpuhom pri nikakvih konjih in zmogljivosti. Enoprostorec je pa čisti bruh od zunaj in znotraj. Bolj me zanima zakaj ti gre v nos "predimenzioniran SUV", kjer so povprečne mere manjše od tega enoprostorca (4.9m dolg, 1.9m širok, 1.72m visok), ki je v bistvu ogromen? VW Tiguan je veliko manjši, MB GLC je manjši pa prostor notri ni ravno problem. V istem rangu dimnezij enoprostorca so potem veliki SUVi kot GLE, Volvo XC90, itd., torej luksuz, kjer pa imaš prostora več kot dovolj za povprečno Slo družino z otroki in ne rabiš razmišljat o enoprostorcih, ki jih itak ni.
Ne primerjaj suv s tem. Ker taka oblika enoprostorca je n+1 krat bolj uporabna od vsakega suv-ja. In tisti, ki hoče ali rabi tak avto to prekleto dobro ve zakaj nima SUV-ja niti velikega SUV-ja.
Ti z enprostorcem nočeš avta, ki je na zunaj velik ampak avto, ki ima notri uporabn in prilagodljiv prostor. Tisti, ki ne ve o čem govorim tega ne rabi.

Meni je recimo ena izmed bolj pomembnih stvari v avtu vsaj tretinsko deljiva druga vrsta. Že tega nima večina SUV. Kak boš vozo dva froca in dolge predmete na 1/3 2/3?
Kak boš dal v SUV komplet srf robo za dve osebi (z deskami) nimaš pogojev. Eno desko še nekak not spraviš v tiste tavelike.
V takem enoprostorcu brez truda. In tega je bilo včasih ko smetja. Sharan, Smax, Voyager, Espace, Eurovan bratje in sestre. Zaj pa je ostal samo še Smax in ostala delavska vozila, ki mislijo, da so potniška.
Ko sem jaz pelal na balaton smo zlagali pa na streho. 2 še nekak, trije je bla kr gužva. Fiat Croma in pa Prius+, ko je pelal ded z Voyagerjem smo bli trije not pa ni blo nobenega problema. Kaka streha. 5 desk smo v avtu meli gladko z vsem ostalim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad, Pepe in MrDaco

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.710
1.060
113
Glej, premal vas je srfarjev. Danes se kajta, to pa ni nobem problem v avto uturit :D Drugace pa prtljaznik in na streho, 3 dile eno na drugo pa lok zraven, jadro pa menda spravis zadaj in si ready to go. Gas na maestral al pa vsaj burjo :nazdravje: