Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Hvala. sem si pogledala. sicer so stari avti notri. kar nekaj je že novih modelov in ni nujno tako, kot v testu. Kot rečeno avtomobili rastejo, sedeži v drugi vrsti pa ne ravno enakomerno. Novi scenik ima npr že 40:20:40 postavitev ipd...
kakorkoli, zgornja meja, koliko sem pripravljena za avto dati je 30k€. S tem, da moram povedati, da mi jih je škoda. Vsem zahtevam in željam, ki jih imam, ustreza zgolj alhambra/sharan. In to je potemtakem tudi edini avto, za katerega sem pripravljena odšteti toliko denarja. S tem, da en trosedežnik v drugi vrsti imamo (berlingo) in sem se razvadila z drsnimi vrati, mi je tudi cenovno všeč, če že estetsko ne (kar mi tudi alhambra ni btw). Nima pa 3 isofixov zadaj in pa ker sem si zaželela avta ne dostavnika, sem potem pogledovala po ne toliko dražjem C4GP. razen drsnih vrat ima 3 isofixe zadaj pa izgleda kot avto. in pol moj začne komplicirati in smo na 30k€. 2x dražje praktično, ampak res edini z vsem kar hočem. Če sledimo tej logiki, ko ima avto za 15k€ skoraj vse, kar si želim in je kolikor toliko poceni tudi za vzdrževati, je menda jasno, da zahtevam da ima 2x dražji avto komplet asortiman mojih želj/zahtev. Dejansko se ne gleda, kaj se dobi za 30k€, ampak kaj se dobi čimceneje do 30k€, ki več ali manj zadosti seznamu. Torej kakršnikoli SUVi za 30k€ oziroma kaki jur čez me ne zanimajo.
S tem, da vidim da je vedno bitka na prvih dveh mestih ravno med C4GP in Alhambro (kot cenejšim izmed enake dvojice), ko gre test v smer price/performance, je C4GP pogosto spredaj. Kaj te vem, res mi je škoda enih 7k€ recimo drsna vrata, oziroma resno razmišljam, če se ne splača biti bolj vesten pri pripenjanju pa vzeti še enega berlingeca za 15k€, drugo polovico budgeta mi pa tudi ni problem zapraviti, če je že treba...