Garancija na zamenjani izdelek?

B81

22. jul 2007
36.747
10.378
113
Je to zdaj nova zadeva, da če kupiš v fizični trg. slušalke (pa še par ostalih higiensko spornih gadgetov) , da jih ne moreš več zamenjat ?

Izkušnje iz prve roke in drobni tisk big banga. (če ga je kdo prebral).
komu hočeš potem prodat slušalke?
 

pipo

Majstr
19. mar 2008
922
435
63
Zamenjava izpravnih izdelkov ni pravica, ampak dobra volja prodajalca, razen spletne prodaje.

ja OK, nisem nikoli bil pozoren na to.

Pač v bodoče se te zadeve kupuje izključno preko spleta. Tudi tukaj, če bi identično stvar kupil v isti trgovini prek spleta, ne bi bilo težav.

No, na koncu sem lahko zamenjal, smo pa skupaj brali drobni tisk, pa so bile tam omenjene samo ušesne in ne tudi naglavne slušalke. Malo sreče in dobra volja prodajalca, pa smo na koncu vsi zadovoljni.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.424
113
pravi mehaniki ze dolgo ne kupujejo na AD

Pravi mehaniki šraufajo avte in se ne ukvarjajo z cenami delov. Na koncu je z dobrimi rabati pod črto vse tukaj tukaj, edino kar je, zabiješ ogromno časa s tem iskanjem. Ta čas bo mehanik vložil v svoje delo in bo na boljšem, verjemi. Ti današnji kripli (ne vsi, dober del) pa itak ne vejo kaj sploh so, a so mehaniki, trgovci...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.411
2.424
113
Je to zdaj nova zadeva, da če kupiš v fizični trg. slušalke (pa še par ostalih higiensko spornih gadgetov) , da jih ne moreš več zamenjat ?

Izkušnje iz prve roke in drobni tisk big banga. (če ga je kdo prebral).

V fizični trgovini kjer si lahko stvar videl, jo prijel, namontiral v uho bi ti to zamenjal? Zakaj že? A si blesav? Te je evforija minila in si ugotovil da je zate to predrago? Ali zakaj bi ti to zamenjal oz. drugače rečeno, zakaj bi ti trgovec to vzel nazaj? Saj pa trgovina ni testni center.
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman in B81

tomi

Guru
1. sep 2007
18.494
9.792
113
40
MB
ja OK, nisem nikoli bil pozoren na to.

Pač v bodoče se te zadeve kupuje izključno preko spleta. Tudi tukaj, če bi identično stvar kupil v isti trgovini prek spleta, ne bi bilo težav.

No, na koncu sem lahko zamenjal, smo pa skupaj brali drobni tisk, pa so bile tam omenjene samo ušesne in ne tudi naglavne slušalke. Malo sreče in dobra volja prodajalca, pa smo na koncu vsi zadovoljni.

zanimivo da rabite opombe, da se ne da vrnit nekaj kar si tiščiš v telo.

ko sem bil na mv, je ena želela vrnit vaginalno čašico. smo pol dali v opombe da se ne da.

ubi bože. :valjamse:
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.581
1.188
113
Celje
Eno vprašanje. Avto star 3 leta. Garancija 2 leti, jamstvo 4 leta.

Prevleko sedeža so mi v garanciji menjali 2x. Sedaj je ponovno napokana in ker je od zadnje menjave manj kot 12 mesecev, mi jo bodo menda še tretjič.
Nikoli pa nisem bil pozoren, da so vedno menjali samo sedalni del, naslonskega pa ne, ker dejansko nisem nikoli prijavil, da je tam tudi težava (v bistvu nisem niti opazil).
Če je na sedalnem delu res malenkost napokano, je pa na naslonskem KONKRETNO. In seveda to je sedaj izven garancije.

Mi to težavo "pokrije" kakšno sklicevanje na stvarno napako? Ker evidentno je, da težava z materialom obstaja.