Garancija na zamenjani izdelek?

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
466
27
28
44
MB
Pa ki to kupujete? Da si trgovine svoje zakone pišejo glede garancije? Embalaža pa res nima veze, da se izdelek da v garancijsko popravilo..
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.896
2.338
113
Bom kar tukaj napisal izkušnjo z Mimovrste od tega meseca:
- marca sem kupil na Mimovrste low cost pečico za eno najemniško stanovanje, ki pa se je še urejalo. Pečico sem zmontiral brez da bi jo podrobno pregledal in septembra je žena ob končnem čiščenju stanovanja "prijavila", da vrata pečice ne stojijo odprta, ampak se sama zapirajo. :oops1: Pogledam bolj natančno in na vratih manjka notranje steklo - no cel notranji del vrat, ki ga sicer lahko tudi odstraniš za čiščenje.
Čekiram kaj mi je narediti in seveda prijavim na Mimovrste stvarno napako. Po navodilih pošljem vso dokumentacijo in oni po kakih 3 dneh predajo servisu nalog za ogled aparata in podajo mnenja za stvarno napako. No servis je iz LJ, ima pa v Lendavi pooblaščenca za SV Slovenijo, tudi MB. Kakorkoli, serviser je hitro pregledal stvar in poslal na servis predlog da se pečica zamenja z novo. Servis je v cca 5 dnevih na Mimovrste poslal od dobavitelja odobren predlog/potrdilo za zamenjavo za novo.
Zdaj pa nastopi zaplet: identično pečiso so imeli do 29.9. na akciji (enaka kot moja cena) in zalogi, Mimovrste pa je meni odobril dobropis 30.9., ko A: ni bila več na zalogi in B: ni bila več v akciji.
V mojem zahtevku za stvarno napako sem zahteval popravilo (dobavo manjkajočih vrat) ali zamenjavo za novo oz. drugo primerno.

Sedaj se že 5 dni nategujemo - oni hočejo vračilo denarja, jaz zahtevam novo pečico. Kdo ima prav?
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.566
-1.403
63
Pomoje tudi, če ni več na zalogi, ti lahko ponudijo drugo ali vračilo kupnine.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.896
2.338
113
Vic je v tem, da bo čez dva do pet dni spet na zalogi in po višji ceni, zato mi je logično da silijo z vračilom denarja.

Ko je bila na zalogi pred cca 1 tednom sem jih prosil, da dajo eno "na stran" za mojo menjavo, pa se delajo gluhe. Sploh na telefon ne dobiš drugega kot "študente v klicnem centru".
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.566
-1.403
63
Ok, potem počakaj nekaj dni z odgovorom. Ko bo spet na zalogi, ne bodo imeli druge izbire. Lahko se sklicuješ na zakon o varstvu potrošnikov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
466
27
28
44
MB
Z dobropisom ali vračilom kupnine je zadeva rešena. Ne rabijo zamenjati artikla - to je samo njihova dobra volja.
Zna biti da imajo z novo dobavo višjo nabavno ceno in 100% ne bodo šli v minus na račun stranke.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.896
2.338
113
Z dobropisom ali vračilom kupnine je zadeva rešena. Ne rabijo zamenjati artikla - to je samo njihova dobra volja.
Zna biti da imajo z novo dobavo višjo nabavno ceno in 100% ne bodo šli v minus na račun stranke.
Dobavitelj jim je odobril zamenjavo, torej jih njihova nabavna vrednost nič ne prizadene.

Čudno da konkurenca še kar prodaja enak model po enaki ceni kot MV dva tedna nazaj.
 

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
466
27
28
44
MB
Ponavadi so naše spletne trgovine čudne in ne dajo 0 na želje kupcev. Zaposleni pa delajo generično po navodilih. Sem imel podoben primer, ko sem hotel zamenjavo artikla pa so mi dali dobropis. Za njih zakonsko rešeno. Celo aparat so mi pustili obdržati..
 
  • Objave ne odobravam
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in Samo Svoj

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.190
1.466
113
Navadno jim je najlažje, da dajo denar nazaj. Meni se je izdelek pocenil oz. je prišel novejši model, tako da sem bil v plusu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

kajn

Guru
5. okt 2007
2.754
1.573
113
Iskajoč brata
Men je zanimivo, da sem preko Amazona urejal reklamacijo, izdelek prišel brez ključev.... So mi na podlagi spletnega pogovora dali ponudbo: Menjavo, vračilo materiala ali 10% vračilo denarja, če obdržim izdelek ( na koncu dobil 25%)...
Brez karkoli, dokazov, fotk, prepričevanj..... Jim je, kot zgleda, ceneje, da odobrijo zahtevke, kot da se bockajo s kupci
 
  • Všeč mi je
Reactions: WeWatchingYou

netko

Guru
25. jul 2007
6.901
2.191
113
če kdo slučajno dela z ampazonom bo povedal kdo vse to plača pa vam bo potem jasno zakaj delajo tko kot delajo
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

B81

22. jul 2007
36.560
10.262
113
Prodajalec placa. Pri najmanjsi tezavi iz njegove strani, mu amazon odpove sodelovanje.
 

B81

22. jul 2007
36.560
10.262
113
Ksz

Prodajalec je poklical, mi dal se en nasvet okoli izdelka in povedal, da cakajo novo, so narocili. Se mi zdi zelo kul odziv.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.559
1.150
113
Celje
Imam tudi sam eno "situacijo":

Žena si je zaželela novih kuhinjskih stolov. Imela je nekaj "pogojev", da bo pač nekako šlo zraven sedežne (barva/material in podnožje). Najde ene primerne v Rutarju. Redna cena slabih 300eur/kos. Naročimo.

Po dobavi pa:
- 3 kovinska podnožja imajo globoke rise
- stoli niso enake višine (2cm med enim in drugim)
- blago v šivu na 2 stolih "pretegnjeno", toliko, da je struktura deformirana

Reklamacija, kjer so priznali menjavo vseh 4 stolov.
Naročijo, pridejo in sestavijo.

Na novih stolih še slabše:
- 1 podnožje barva ni "fiksirana" (prašno lakiranje in lahko obrišeš z roko)
- višina stolov ni enaka
- stoli se "zibajo", ker noge niso enako dolgo

Reklamacija reklamacije, kjer zahtevam znižanje kupnine (bom sam uredil težave s kovinskimi deli).

Dobim pa rešitev "vrnite v trgovino, mi pa vam vrnemo denar". Kar mi seveda ne ustreza in sem zavrnil. Stoli bi načeloma bili OK, če bi odpravili težave in pa konec koncev en kup potov in pisarjenja sem imel zaradi tega. Bi tudi pogoltnil napake in jih popravil, ampak ne, ko govorimo o stolu s ceno 300EUR!

Kam je šla kvaliteta zadnje čase... Ali pa sem jaz vedno bolj čuden, ker gledam takšne malenkosti...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in SamSvoj