Bom kar tukaj napisal izkušnjo z Mimovrste od tega meseca:
- marca sem kupil na Mimovrste low cost pečico za eno najemniško stanovanje, ki pa se je še urejalo. Pečico sem zmontiral brez da bi jo podrobno pregledal in septembra je žena ob končnem čiščenju stanovanja "prijavila", da vrata pečice ne stojijo odprta, ampak se sama zapirajo.
Pogledam bolj natančno in na vratih manjka notranje steklo - no cel notranji del vrat, ki ga sicer lahko tudi odstraniš za čiščenje.
Čekiram kaj mi je narediti in seveda prijavim na Mimovrste stvarno napako. Po navodilih pošljem vso dokumentacijo in oni po kakih 3 dneh predajo servisu nalog za ogled aparata in podajo mnenja za stvarno napako. No servis je iz LJ, ima pa v Lendavi pooblaščenca za SV Slovenijo, tudi MB. Kakorkoli, serviser je hitro pregledal stvar in poslal na servis predlog da se pečica zamenja z novo. Servis je v cca 5 dnevih na Mimovrste poslal od dobavitelja odobren predlog/potrdilo za zamenjavo za novo.
Zdaj pa nastopi zaplet: identično pečiso so imeli do 29.9. na akciji (enaka kot moja cena) in zalogi, Mimovrste pa je meni odobril dobropis 30.9., ko A: ni bila več na zalogi in B: ni bila več v akciji.
V mojem zahtevku za stvarno napako sem zahteval popravilo (dobavo manjkajočih vrat) ali zamenjavo za novo oz. drugo primerno.
Sedaj se že 5 dni nategujemo - oni hočejo vračilo denarja, jaz zahtevam novo pečico. Kdo ima prav?