Garancija za tehnične izdelke EU

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
Evo en primer od danes recimo ... stranka kupila zobno prho, prinesla drug dan nazaj da je premocna.

kaj bi zdaj tu alter potrosniki pricakovali?

zgodilo se je to da je bila reklamacija zavrnjena saj prha dela normalno, gospod ima pac protezo.

proizvajalec je prho vseeno zamenjal za novo, ki pa je stranka zdaj noce, hoce vrnjen denar,

se pravi proizvajalec je pozrl 100e za novo, zdaj pa stranka zahteva da mu se trgovec butne stotko nazaj ker je sam zajebal pri nakupu.

in se ze pol ure dere na nic krivega trgovca, kolk je on jurjev tu pustil, je pa postar v uniformi, se pravi v sluzbenem casu :)
“Ah ja, kupec je res kralj”
moje mnenje...
1. napaka proizvajalec je dal novo, če je že prvotna bila ok
2. napaka, da je trgovec novo dal kupcu, če je ta ni zahteval

moralo bi biti sledeče
1. kaj je narobe z napravo
2. naprava je skladna/ ni skladna s specifikacijo
2a. naprava je skladna s specifikacijo in kupec nima iz tega naslova nobenih pravic razen če so pogoji 15 dni za nakup preko spleta vendar to itak ne velja za odprte in uporabljene zadeve
2b. naprava ni skladna s specifikacijo uveljavlja predvidevam stvarno napako ali pa garancijo. če ima stvarno napako je kupec izrazil svoje pričakovanje (denar, menjava, popravilo delo zmanjšanje kupnine) in posledično je to tisto kar se mora zgoditi ne glede na to kaj bi ostali akterji želeli

kupec je kralj mnogokrat pa sta kupec v navezi z Zavodom za varstvo predvsem cesarja z novimi oblačili ampak prodajalec pa je tisti, ki mora voditi postopek in ga dobro poznati, ter poskrbeti, da sta tako on kot kupec na varni strani in delati v obojestransko korist.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.864
113
40
MB
Trgovci vec ne svetujejo strankam kak pa kaj ob vracilih, ker so potem ob neugodnem razpletu za stranko bili itak krivi trgovci.

zdaj pac napisejo kaj stranka zeli, ce je to reklamacija je pac reklamacija, itak niso oni pristojni za ugotavljanje upravicenosti.
 

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
glede na to da evropa zahteva artikle, ki jih je možno popravljati, bi bilo logično, da gre tudi s temi postopki v smeri, da je vse kar se dogaja z okvaro najprej popravilo in zadnja možnost vračilo... stvarne napake so v sloveniji dejansko z veliko asistenco zavoda za varstvo potrošnika prešle vse mere dobrega okusa... zavod za varstvo potrošnika moram reči ni slovenskemu trgu in kupcu naredil nič kaj dobrega čeprav sami o sebi mislijo povsem drugače... rajo so zapeljali v povsem napačno smer... >>>še danes pridejo na vrata in hočejo vračilo v osmih dneh<<<... to je bil njihov prvi produkt in drugi je ta stvarna napaka in s tem se dela izjemno velika škoda... namreč ustvarja se prepad med kupec in prodajalcem, ki bi morala biti z roko v roki, zavod pa je napeljal med oba akterja na trgu širok vodotok in še proti poplavni zid in to na obeh straneh, kdo to plačuje vemo vsi... tam na zavodu pa se po prsih trkajo a pojma nimajo kaj počnejo
To delajo nekateri trgovci in potem nekatere nepoučene stranke uveljevljajo pri drugi trgovcih kot ZAKON.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Stranke so res ene nemogoče ......... ja težave , potem, pa trgovci delajte še za cente in ne eure !
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Evo en primer od danes recimo ... stranka kupila zobno prho, prinesla drug dan nazaj da je premocna.

kaj bi zdaj tu alter potrosniki pricakovali?

zgodilo se je to da je bila reklamacija zavrnjena saj prha dela normalno, gospod ima pac protezo.

proizvajalec je prho vseeno zamenjal za novo, ki pa je stranka zdaj noce, hoce vrnjen denar,

se pravi proizvajalec je pozrl 100e za novo, zdaj pa stranka zahteva da mu se trgovec butne stotko nazaj ker je sam zajebal pri nakupu.

in se ze pol ure dere na nic krivega trgovca, kolk je on jurjev tu pustil, je pa postar v uniformi, se pravi v sluzbenem casu :)
“Ah ja, kupec je res kralj”
Načeloma se da zmenit, da se blago vrne, če ne ustreza. Ni pa to zakonska pravica.

Kupec naj bi vedel, kaj kupuje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Sicer OK, samo, kaj naj potem trgovec z rabljeno, jo očisti in tebi proda, kot novo, boš vesel, ko tako dobiš ?
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Nic, pozre naj teh 100e, ker kaj pa je to za eno veliko firmo ... (to se najpogosteje slisi od strank)
Zakonodaja je vsekakor na strani prodajalca v takem primeru. Se pa trgovci občasno pri takih primerih sami zakoljejo s svojo "konkurenčno prednostjo", ko strankam obljubljajo da lahko izdelek vrnejo v 14 dneh, v kolikor z njim ne bodo zadovoljni. :valjamse:
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.864
113
40
MB
mogoče je res na strani prodajalca, samo preden je postopek končan je povzročene ogromno ene poslovne škode ... za katero pač potem ne odgovarja nihče, še najmanj pa povzročitelj.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
mogoče je res na strani prodajalca, samo preden je postopek končan je povzročene ogromno ene poslovne škode ... za katero pač potem ne odgovarja nihče, še najmanj pa povzročitelj.
Nisem v teh vodah, si lahko bolj natančen, kakšno poslovno škodo ti lahko povzroča nekdo, ki hoče vrnit zobno prho, pa mu zavrneš?
razen tistega tipičnega jokcanja po forumih in pri prijateljih, ki ti v resnici dolgoročno iz oglaševalskega stališča zagotovo bolj koristi kot pa škodi.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
mogoče je res na strani prodajalca, samo preden je postopek končan je povzročene ogromno ene poslovne škode ... za katero pač potem ne odgovarja nihče, še najmanj pa povzročitelj.
Že že ali pa tudi ne. Najmanj kar je priporočljivo je, da je prodajalec prijazen do kupcev. Kadar pa se že iz aviona vidi, da je reklamacija upravičena, takoj ugodi.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.864
113
40
MB
v tem je fora, da glede upravičenosti reklamacije nima prodajalec prav nobene besede, ampak pooblaščen servis.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Dejstva so, da se nekateri kupci zelo radi brezplačno sposojajo artikle in jih nato vračajo po trgovinah.

To nikakor ni dopustno ........
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Zanimivo, sploh v ZDA je ena ključnih stvari pri kupcih "return policy". Na fotografskih forumih folk ogromno razpravlja o tem, da nabavijo opremo, jo testirajo po 14 ali en mesec, kakršno politiko pač ima firma, če jim ustreza, jo obdržijo, sicer jo vrnejo in to polno rabljeno in brez slabe vesti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.747
113
Zanimivo? Meni je to en nateg. Sej smo tudi tukaj brali nasvete, ko je kdo spraševal, kje si lahko za par dni nekaj sposodi: kupi prek spleta in potem vrni nazaj.
Aja, pa to v ZDA je vseeno malo drugače kot pri nas: ker tam se podjetje odloči za to prostovoljno, pri nas je pa zakonsko zavezano k temu.
Sam sem 4 leta nazaj eno stvar rabil za en dan. Lepo pisal uvozniku, če ima kakšno testno enoto in da lahko najamem. Sem jo dobil brezplačno, ob vračilu pa mu stisnil v roke za eno večerjo.
Folk je dobesedno brezobrazen in se ne zaveda, da s tem prodajalcu povzroči 2x poštnino + znižanje vrednosti izdelka. Ampak ja, to nekaterim dol visi, samo da oni prišparajo.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Zakaj bi bil strošek prodajalca 2x poštnina? To nikoli ni bil njihov strošek ...
 
Nazadnje urejeno: