moje mnenje...Evo en primer od danes recimo ... stranka kupila zobno prho, prinesla drug dan nazaj da je premocna.
kaj bi zdaj tu alter potrosniki pricakovali?
zgodilo se je to da je bila reklamacija zavrnjena saj prha dela normalno, gospod ima pac protezo.
proizvajalec je prho vseeno zamenjal za novo, ki pa je stranka zdaj noce, hoce vrnjen denar,
se pravi proizvajalec je pozrl 100e za novo, zdaj pa stranka zahteva da mu se trgovec butne stotko nazaj ker je sam zajebal pri nakupu.
in se ze pol ure dere na nic krivega trgovca, kolk je on jurjev tu pustil, je pa postar v uniformi, se pravi v sluzbenem casu
“Ah ja, kupec je res kralj”
1. napaka proizvajalec je dal novo, če je že prvotna bila ok
2. napaka, da je trgovec novo dal kupcu, če je ta ni zahteval
moralo bi biti sledeče
1. kaj je narobe z napravo
2. naprava je skladna/ ni skladna s specifikacijo
2a. naprava je skladna s specifikacijo in kupec nima iz tega naslova nobenih pravic razen če so pogoji 15 dni za nakup preko spleta vendar to itak ne velja za odprte in uporabljene zadeve
2b. naprava ni skladna s specifikacijo uveljavlja predvidevam stvarno napako ali pa garancijo. če ima stvarno napako je kupec izrazil svoje pričakovanje (denar, menjava, popravilo delo zmanjšanje kupnine) in posledično je to tisto kar se mora zgoditi ne glede na to kaj bi ostali akterji želeli
kupec je kralj mnogokrat pa sta kupec v navezi z Zavodom za varstvo predvsem cesarja z novimi oblačili ampak prodajalec pa je tisti, ki mora voditi postopek in ga dobro poznati, ter poskrbeti, da sta tako on kot kupec na varni strani in delati v obojestransko korist.