Tesla nima predpisanih servisov. Edina znamka do sedaj po mojem mnenju.Čisto tako iz radovednosti pa da ne googlam, koliko pa stanejo servisi za EV, recimo primerljivi z temi ki imajo cene kot zlatarji?
Je pa servisna ura tudi zlatarska vetjetno. (Ko nekaj crkne in ni v garanciji).
Hyundai Kona
Za pregled (ne servis ker ni nicesar zamenjal) pri treh letih sem dal 77€.
Nemc pred mano je dal nekoh 150 in 200.
200+ bom verjetno dal tudi sam pri 4 letih.
Kitajci znajo biti dragi za servisiranje. Cisto odiranje lastnikov. Redne servise znajo zaracunat, ko pa nekaj crkne ali razbiješ pa ne znajo niti delov dostaviti prej kot v enem mesecu.
No, to velja bolj ali manj za vse znamke v zadnjih letih.
Kopirano iz tule
KGM Torres EVX: Vožnja na »RINGELŠPILU« (v dobrem in slabem)! - Tehnozvezdje
V marsičem je odličen, a se na trenutke obnaša kot histerična gospodinja, ki noče priznati, da se sosede obnašajo drugače in uporabljajo drugačno kozmetiko. A v kolikor ste sposobni spregledati,...
tehnozvezdje.si
Običajno se v testih avtomobilov ne spotakneva ob servisni interval, kajti navadili so nas, da jih na servis zapeljemo enkrat na leto. Bojim se, da tokrat ne bo tako preprosto. Zapovedani servisni interval je 10 tisoč kilometrov, in čeprav največkrat zgolj avtomobil pregledajo in zamenjajo filter kabine, vas bo to stalo najmanj dobrega stotaka, pri vsakem drugem skoraj dva (menjava zavorne tekočine in podrobnejši pregled), pri 40 in 80 tisoč km pa vsakič več kot 400 evrov (takrat zamenjajo še hladilno tekočino baterije). Do sto tisoč km se po predvidenih cenah uvoznika nabere za več kot 2.100 evrov servisnih stroškov. Meni se zdi veliko, še posebej, ker ni nemogoče, da bo treba Torresa na servis pripeljati več kot dvakrat letno.