Interval menjave kabinskega filtra v VAG grupi?

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Glede filtra z ogljem...

dostavljal 1x ravno filtre na klima xyz...pa zahaklam tehnika okol oglje vs papir...

pa prav oglje se uporablja samo v kuhinjah v napah...da veze vase olje...za vse ostalo se montirajo navadni filtri...

reku...raje menjaj 2x papirnega kot pa da kupis drazjega z ogljem in mislis pol da si naredu nevem kaj dobrga zase stem
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Jaz menjam kabinski filter 2x letno ker se nabere ogronmo listja (parkiran pred blokom). Pred časom je zaradi zapacanosti baje crknil nek upor za ventilacijo. Ker ni bilo dost pretoka in ni dovolj hladilo. En francoz je bil spet mal bolan ko je to dizajniral

Kupujem filter z aktivnim ogljem, cca 16€. Najcenejši brez oglja je 9€.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
Oglje je za filtriranje plinov, papir pa za prašne delce. Niso vas učili pri varnosti pri delu.
Aja, niste služili vojaščino v Jugi, tam so plinske maske vse z ogljem v filtru.
write.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
da ti s papirnim smrdi v avtu v Lj sred prometne konice ali zastoja, z ogljenim pa ne
dost simpl napisano?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Ne verjamem da par tistih mikronov grafita gor upraviči 2x večjo ceno v praxi
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik futuristic pravi:
Malo preveč naivno razmišljaš.

Po tej logiki nebi bilo treba filtra zamenjat nikoli, ozr. vsaj tako dolgo ne, dokler še pride kaj zraka čez.
wink-1.gif


Ti novejši filtri vsebujejo aktivno oglje, ki sej ko prej postane nasičeno in neha opravljati svojo funkcijo, da nase veže škodljive stvari v zraku.

Pa, če se ti npr nabere en kup svinjarije na filtru in se razvije plesen, boš potem vdihoval zelo škodljiv plesniv zrak dokler ne zamenjaš filtra.

Tako da ja, na filtru ni za šparat...


Seveda je razlika v filtrih; stopnja filtracije.

Oglje je dodan, ker je oglje aktivni element in veže nase meddrugim smrad.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Glede filtra z ogljem...

dostavljal 1x ravno filtre na klima xyz...pa zahaklam tehnika okol oglje vs papir...

pa prav oglje se uporablja samo v kuhinjah v napah...da veze vase olje...za vse ostalo se montirajo navadni filtri...

reku...raje menjaj 2x papirnega kot pa da kupis drazjega z ogljem in mislis pol da si naredu nevem kaj dobrga zase stem


Tale "tehnik" je očitno iz 3 letne poklicne šole....:)

Oglje, kot rečeno ima zmožnost vsrkavanja oz. nevtralizira vonjave! In ker je aktiven element ima življensko dobo, cca 3-6 mesecev.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ne verjamem da par tistih mikronov grafita gor upraviči 2x večjo ceno v praxi


Kako je pri korejcih ne vem ( in me tudi ne zanima, če sem iskren...
evil.gif
), ampak moja 11 let stara kišta ima senzor "kvalitete zraka", ki prečudovito deluje v navezi z ogljenim filtrom. Očitno to korejci še niso prekopirali.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Kdaj pa zacne teči zivljenska doba filtra? Ko ga v tovarni posujejo z ogljem? Ali ko ga ti vgradis? In ga imas potem pol leta garaziranega.?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Njega vprašajo
smile-1.gif


Korejci niso tok neumni da bi to prekopiral od italjanov....še v nobenem makaronu v katerga sem se vsedu te loputke niso delale po 3h letih
smile-1.gif
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.001
971
113
vsak naj menjuje kabiski filter kot se mu zdi najbolj pametno, ...enoznačnega odgovora tu itak ne bo.....ne vem pa , zakaj se ne bi, vsaj okvirno, držali priporočil proizvajalca avta.....

še 2 zanimivosti
-eden od večjih(priznanih) proizvajalcev filtrov predlaga menjavo na 6 mesecev(ne glede na km!........:) )
-MANN je pred kratkim oz. lansko leto dal na trg filtre , ki filtrirajo tudi alergene, bakterije in plesen ... kar sem gledal cene so cca 20% dražji od ogljenega
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Aha,
Vecina plesni in bakterij se pa razvije za filtrom (v razvodni instalaciji). Alergeni (naravni) ze pridejo iz okolja. Umetni pa spet nastajajo v samem avtu in spet nima smisla.....

Imas pa manj zapacano sprednjo šipo. To pa je res
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Še ena zanimiva opažnja.

Če v BMWju priletim na smrad, ga fašem skoraj instant v gobec, pri drugih znamkah, to ni blo tako očitno, vedno nek zamik ali pa, da so manjši oblaki neprijetnih vonjav ostali neopaženi. Če v BMWju zbijem žensko, bom skrati še zavohal parfum.
crazy1.gif


Za zapacana stekla vam pa toplo priporočam, da si kupite silikonske metlice za vodo...ne gumic ampak silikon z majhnim robom! Na mokro mikrokrpico oz. karkoli daš nekaj čistila in pomiješ šipo, odvečno vodo postrgaš s silikonsko metlico, šipe so čiste ko suza ob prvem prehodu, če greš še enkrat brez čistila in samo vodo pa še kak malenkost neseš. Izredno hitro in enostavno.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.001
971
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Aha,
Vecina plesni in bakterij se pa razvije za filtrom (v razvodni instalaciji). Alergeni (naravni) ze pridejo iz okolja. Umetni pa spet nastajajo v samem avtu in spet nima smisla.....

Imas pa manj zapacano sprednjo šipo. To pa je res

Že res, da se razvijejo za filtrom ampak do tja pa pridejo.......od kje?
Dvomim, da iz kabine plezajo v zračnike.
Skozi dovod zraka pride v kabino največ.......vsega,zato je smiselno, da se čim bolj filtrira,kolikor je pač mogoče in smiselno.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
No shit... Kakšen proces pa se dogaja v uparjalniku? Kakšen zrak od tam piha? Topel in vlažen ali mrzel in suh? Največ svinjarije se naredi, ko ugasneš avto in se kondenz nabira v prezračevalnih ceveh. Če bi 5 minut pred koncem vožnje izklopil klimo in pognal ventilator na polno, da presuši zračne kanale, verjami da tudi plesni in bakterij ne bi bilo v sistemu.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.001
971
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Plesni in bakterije se bolje razvijejo v toplem in vlaznem okolju. In tega pred filtrom ni veliko

Že res,.......ampak od nekje morajo prit,...npr..spore plesni ne nastanejo iz nič.....in edina pot je skozi ali mimo filtra....bolj ko je filter učinkovit manjša je možnost za prodor v notranjost,....bolj ko je zapacan (ali pa ga splo ni) večje je možnost, da pridejo v notranjost prezrač.sistema.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Žalostno je, da v vent. cevi ne vgradijo kakega "odstranjevalca" vlage oz. malo poskrbijo za to.

Lahko filtre menjaš vsak teden, še vedno se ti lahko popolnoma usmradijo kanali, rjavi ventilator ipd...