Cene servisov, olja in inflacija

jezek

Guru
24. jul 2008
3.806
1.617
113
Ono prvo. Ne bom spet lepil tega, sem nedolgo nazaj. V glavnem, noben aftermarket oljni filter (in enako original do prenove pred cca 2 leti) ni ok, ker obstaja velika nevarnost razpadanja. Aftermarket zracni filtri (razen Hensta, in pazi to, BluePrinta) pa sploh nimajo na vrhu jeklene mreže, katero ima original...in spet preprecuje morebitno trganje materiala.....
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.924
117
63
mb+ -20km
B bi moral vsebovati zavorno. No, morda samo na razvitih trgih.
Tako je.

Basic B Service includes: Mercedes-Benz Synthetic Motor Oil Replacement, Genuine Mercedes-Benz Fleece Oil Filter Replacement, Cabin dust/combination filter replacement, Tire inflation check and correction, and brake component inspection, All fluid level checks and corrections are dependent on factory-recommended service intervals for your vehicle’s year and model, Reset maintenance counter, Brake Fluid Exchange.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.924
117
63
mb+ -20km
Zanimivo
Mi sami servisiramo. V avtoparku cca 40 vozil. Noben filter do zdaj razpadel, servisi delani na 15K, filtri kupljeni v avtotrgovinah pri nas. Vedno pa vzamem filtre Mann, Mahle ali Hengst, nič druga.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
559
123
43
Dodge Hellcat -servis na 6 kmilj-7l olja Pennzoil in filter mopar 250 baksov..tko, da ne vem, kaj vi vozite zaene makine, da date za navadni servis take dnarje, kot pišete..:eek:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.312
7.076
113
pri taščici
Ko imate ze mercedesa v zobeh in vse njegove super duper servise.
Ocitno so servisi brez nadzora opravljenega dela. Pa ne samo pri nas.
Tudi v Švici.
A res ni nekoga (potrošniške organizacije, amzs....) ki bi jim obcasno mal pod prste pogledal kaj opravijo in kaj zaracunajo?
Pri gumah doktorate delamo pri adac testih ter katere on kako stare kupiti.
Ce nam pa v 20 letih na mercedesu ki je bil nov 200k nikol kabinskega filra ne menjajo (zaracunajo pa kolikokrat?) je pa vse ok. In to v Švici. Ugotovi pa srb v srbiji.
Poglejte na 25 minuti.
In se sprašujem ce iz istega razloga tudi ne razpadajo filtri. Vsaj tisti od renome proizvajalcev.
In podobnih zgodb avtor odkrije ogromno. Ni to osamljen primer
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.169
11.236
113
kabinski se posebej menjava in posebej zračuna (za zlato seveda)...

je pa res, da nekak ne moreš pričakovat od pubeca ki dela za minimalca, vozi ponavad merklo w210 za 1500€, da bo tam dal vse od sebe in komaj čakal da pride v službo. Kasira se pa cca 100€ ura. Malo spirala in verjetno čudna situacija.

Jaz pač izstopim iz tega vlaka. Danka ne prenese več suhe nategancije.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.806
1.617
113
3 Šestaki, 1 osmak, nikoli problemov z filtri

Podobnih videov je nebroj. Predvsem so razpadali mahleti, pa tudi originali niso bili imuni. Zaradi tega so spremenili filter (spodnja prirobnica je sedaj varjena na stržen, prej jo je držala samo harmonika) in spremenili navodila za menjavo filtra. To gre sedaj: 2x desno, enkrat levo, 4x desno, 2x levo, 4x desno, 2x levo....potem pa do konca. Ampak vsakomur svoje. Original (UFI made in Tunis) se dobi original iz DE za 10e sicer....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.169
11.236
113
te si pa avto kup, ne pa BMWja, če so inžnirji tak zakomplicirali s faking oljnim filtrom.