Cene servisov, olja in inflacija

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
To so rekli šefi ajde naša posebnost bo slaba litina/poddimenzionirane bremze, moremo se nekak ločit od ostalih, al kak so prišli do tega? Če pa kje pa dajmo na bremzah šparat.

Kaj vse ne zveš.

Edina posebnost na citro bremzah je bil včasih zavorni gumb in ročna na sprednjih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Lahko ti ga, jst bi jim ga dal pa direkt v roke pa naj sami poskrbijo za odstranjevanje. ČE so ga znali kupit in prinest bodo vedeli tudi kam ga zlit oz. odnest.

Če ti vsak pride s 5 flaškicami po 1l olja namesto da bi jim ga točil iz soda imaš v 1. mesecu kontejner plastike ki se smatra kot nevaren odpadek.
In kje je problem? Jaz ko poservisiram, enkrat spotoma odnesem na lokalno deponijo in to je to. Prevzamejo brezplačno.
Na uradnem so mi pa ob mojem olju vedno zaračunali postavko za odstranjevanje olja, če sem prinesel moje olje. Par eur in to je to. Razlika v ceni olja pa 60 eur.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Kakor vem, ce prineseš svoje olje, ti servisi tudi lepo zacolajo odstranjevanje starega olja oz. “Nevarnih odpadkov.”

VW in Toyota uradni servis tega (moram rečt za nazaj) nista počela. Prineseš identično olje, ki ga imajo oni, ki ga zahteva proizvajalec in ga vlijejo noter. 100.ka ostane v žepu (vsaj pri VW.ju in Toyoti).
Se pa strinjam..občutek ni enak ((če potegnem vzporednico s sosednjo temo o avtomatskih menjalnikih...ko enkrat daš v D, je to to. Ne mrdneš in naj se zgodi kar se hoče, tule pa..ko zapelješ na uradni servis plačaš toliko kot bo)...občutek!...za vse ostalo je MasterCard.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Ni litina.....ampak ma PSA bremze poddimenzionirane....sploh zadnje diske....in se pač bremze zato več servisira...
Citroenov od not si vidu pa kolk? Edini PSA avto kjer tvoja trditev drži je bil C8. Nima pa to veze s podiranjem na servisu. Zavore se podre iz drugih razlogov. Ne delajo pa tega vsi, oziroma zelo redki. Ampak mitov o Citri je pa polno, to pa ja.
 
  • Haha
Reactions: Kamele0N
2. jul 2020
5.085
6.630
113
To so rekli šefi ajde naša posebnost bo slaba litina/poddimenzionirane bremze, moremo se nekak ločit od ostalih, al kak so prišli do tega? Če pa kje pa dajmo na bremzah šparat.

Take bremze lahko kupiš tudi za druge avtomobile.
Včasih se to zgodi, če kupiš aftermarket diske ali ploščice. Včasih pa preplačaš original del, pa je po 1/4 prevoženih km v slabšem stanju kot prvotni tovarniški.

Da se ne pljuva samo po francozih. Nekatere aftermarket vodne črpalke za 2.0 TDI so bile bolj kakovostno narejene kot originalne VW :evil:
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
Da se ne pljuva samo po francozih. Nekatere aftermarket vodne črpalke za 2.0 TDI so bile bolj kakovostno narejene kot originalne VW :evil:

Logiš, če so originalne zdržale 30 jurjev kilometrov. Slabše, že ne more bit..torej nikar spet originala, ker je očitno šrot (še s te perspektive je potrebno pogledat).
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.435
113
Ne bluzite nekaj, vozim citroene ze 30 let, vsakega sem se losal nekje med 200.000 in 350.000 prevozenimi. Zadnji diski povsod zdrzali vecno oz do 200jurjev. Zadaj delajo premalo (redko sem imel nalozene avte). Od C4 dalje servisi vsakic podrejo (vsaj) zadnje bremze, problem ni v materialu diskov ali paken ampak celjusti. Neka siva mat litina, ki oksidira. Vedno se podre bate in po potrebi menja gumice. Jaz jih sicer nisem, pa mi ni nikoli zastekalo, sem pa bil zelo veliko na servisih....in vsak avto ki je bil na dvigalu je bil zadaj podrt....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Saj je na mojem tudi (2.tdi bit), ampak je mož na servisu ponižno rekel, da vseeno priporoča na 15k, če ne želim težav In ga pač vozim na 15k, kar je skoraj vsake 3 mesece.

Jernej
Serviser je ali butelj ali pa zaslužkar. Bilo bi smiselno menjati olje 1x letno tudi če delaš zelo malo kilometrov, namesto da čakaš 2 leti. Tovarna in Bruseljski kvazi-ekologi bi te sicer grdo gledali, ampak dajmo se strinjati, da bi bilo to za motor koristno.

Ampak ti jih delaš ogromno (60k km letno), brez dvoma 90% vožnje narediš na AC, kar so za motor idealni pogoji in si idealen kandidat za menjavo olja na 30k km.

Lahko tudi investiraš nekaj v znanje, kakšen butelj in zaslužkar je serviser: pošlji vzorec olja (menjava na 3 mesece in na pol leta) po pošti na analizo v Blackstone labs v ZDA. Skoraj gotovo se zdi, da bo olje po 30k še vedno v dobrem stanju.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.435
113
Čisto dovolj. Enaki, če ne manjši, so bilo na 2-tonski Xantii z 200konji...smo bremzali nestetokrat od 250km/h do ene 100kmh....brez tezav. Vecino dela opravijo sprednje zavore
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.715
9.486
113
Kamele0N Dej ti ne posploš tega na komplet grupo če bi šlo. Za C8 je moj serviser lepo povedal, da so bremze švoh in jih temu primerno tud servisiral, pa pri osmici konkretno niso trpel zadnji diski, ampak prvi, ne pomen pa, da to velja za komplet PSA grupo. Razdre pa vse bremze, vedno in brez izjeme tudi pri modelih, kjer je bremz več kot dovolj. Razlogi so pa čist drugi, kot bi jih ti rad prikazal. Posledično bremze delajo brezhibno, podobno je blo s Fiati od trenutka ko so vidli Kavčiča. Podobno je pa s trenutnim Fiatom, ko je videl mojga serviserja. Pač Ducato je PSA grupa, pa mi oba isti šraufa. In en garažar na prvem servisu pod mojim lastništvom ni razdrl bremz, pa smo mel srečo, da so pakne razpadle doma na dvorišču in ne na spustu proti trajektu s Cresa. Če bi bremze razdrl in ne samo pogledal "mesa" bi opazil razpadanje ploščic in jih zamenjal.

Vsaka znamka ima šibke točke pri nekaterih modelih in dober serviser jih mora poznat. Dober serviser je pogoj, da si ti zadovoljen z neko znamko in nikakor znamka sama.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Ja.....in ko gre prvi set zadnjih ploščic so pretanki da bi jih zravnal za nov komplet....

In tko se potem vsakič zadaj menjajo še diski zadaj....
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Ker je tema že šla svojo pot. Kaj pravjo se bodo cene olj umirile oz.
spustile na stare ali šle še gor.
Kako je z dobavljivostjo delov ?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Predragi uradni servisi vedno dolgoročno odpirajo nišo za uspeh neuradnih cenejših.
 

gearvr

Zelenc'
5. nov 2022
4
1
3
Ker je tema že šla svojo pot. Kaj pravjo se bodo cene olj umirile oz.
spustile na stare ali šle še gor.
Kako je z dobavljivostjo delov ?

Kot uvozniki potrošnega materiala ti lahko zagotovim da bodo cene še nadaljevale strmo navzgor :bonk:. Inflaciji je enostavno potrebno slediti, kljub temu da danes olje kupujemo po nižji ceni kot lani istega časa (govorimo o zelo velikih količinah olja seveda :rolleyes:).

Na kratko, cene so umetno prenapihnjene kot vsi vemo, bo v prihodnje boljše, NE, avtomehaniki so lopovi to že naše babice vejo vse drugo je odveč :aplauz:. Šraufaj sam, dele in olje kupi na madžarskem in prideš skoz zelozelo poceni ;).
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
  • Wow
Reactions: Gamero in sandra

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
963
113
Koliko ene debate za ceno servisa. Kot bi ga delali vsak teden in ne 1x letno. Ker se je servis podražil cel forum debate, ko se je pa malica, kava, bančne storitve , obresti ipd., to pa ni aktualno a ne? Ker v bar ne upate primesti svoje kave, pa na banki kredita poplačat, ker se je podražil.

A ste morda opazili, da se cel Alter spotika ob cene uradnih avtomobilskih serviserjev in čisto nič drugega? Nekaj je narobe, se mi zdi. A veste, da je iPhone spet dražji? Pa mortadela? Pa trajekt? A veste, da je Coca Cola v Rovinju 5 EUR? A veste, da so šle cene elektrike gor? Pa računalnilov? Banane?

Kako bi ta pa tukaj kaj prišparali, da ne bo zamo zlatar mehanik služil? Prokleti nateguni ti serviserji, pa se pojma nimajo, ker samo vajenci delajo pri njih.

O.K., Coca Caca kupiš v Hoferju in jo prineseš v lokal. Moradele ne kupiš, Raje zvameš Poli salamo s pretecenim rokom na Pika kartico. Golaž doma kuhaš po 22:00, ko ke ceneje elektrika, telefon pa itak polniš v službi. Brez računalnika gre, itak imaš službenega. Ostanejo samo še jebe** banane in iPhone…. Bananam se odpoveš, iPhonu pač ne, ker ga moraš imeti, da prijatelji vidijo, kaksen frajer si. Avto tudi. Tudi, če ni za servis in kasko. Oziroma ej, ne hiše zavarovat proti potresu (ker ga itak ne bo, a ne!), pa takoj nehat plačevati v dodatno pokojninsko zavarovanje (ker to je itak natega), pa se nabere za kasko (menda je Croatija Osiguranje najcenejša - sej Hrvatje so sicer ped*i in le kateri bedak gre k njim na morje? Ampak zavarovanje imajo pa poceni), da se lahko potem vse na parking popravi. Saj kako pa drugače, saj sem dal jurja za kasko, valda moram vsaj toliko nazaj dobit.

Torej nekaj smo prišparali. Ampak ne porabit za servis. Rajši šparat, za avto, ki si ga ne morem priviščit (valda ne bo kasko, katereri nateguni so te zavarovalnice), ali pa v petek vse zapiti, ker imajo v vaškem lokalu novo kelnarco, pa je treba malo nastopat z iPhonom na sanku, fake Gucci supergami in na nohtom crnimi rokami. Od menjave olja doma pred eno uro.
 
Nazadnje urejeno: