Za nove ne vem, prejšnji modeli pa ja. Tu nisem gotov, so takrat menda uporabljale isti menjalnik kot Renault grupa.
pa je pri olju sam 80€ razlike - 5l. pa ostalo?Kot zanimivost, doma imamo Kamiqa, ki bo rabil prvi servis in sem pisal mail dvema najbližjima za predračun... Porsche je dal ceno 300 fakin € Kaass na ptuju pa 180...
Porsche da not Castrol za 36€ liter, ptujčani pa Shella za 20.
100 g perja je lažje , kot 100 g svinca.Se ena lepsa
Svinc je tezka kovina ki je nevarna za zdravje.
Zato so ze pred 20 leti zaceli na dirkalne avte in motorje lepiti karbonske utezi pri centriranju.
Da je bila zadeva lazja, saj na dirki vsak gram šteje
Nisem vprašal.... ampak tovarniški normativ je na 2 leti, pooblaščenec pa mi jih hoče menjati že prvo leto oziroma verjetno potemtakem kar vsako"menjava torx šraufov na plastični zaščiti motorja, ki se baje menjajo na vsaki 2 leti"
A so plastični, v čem je fora???
Torej ko z brusilko rezes epoksi steklo ni lih fino za pljuca?Bo treba razumet video, ki ga gledaš.
karbon je jebeno nevarn pri brušenju. Ko je v obliki kompozita je varn. Nič negre v tebe.
Je pa problem pri obdelavi kot sem prej napisal pri brušenju za pljuča ali če se slučajno zaskališ. Telo karbonskega vlakna ne zazna kot tujek. Tudi epoxi je kr jebena zadeva dokler ni suha. V vodi pobije vse živo že zelo majhna količina in tudi skozi kožo se lahko absorbira.