Cene servisov, olja in inflacija

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Trdite, da danes avto zdrži 10 let brez večjih težav.

Tržna niša: menjave olja, zavor, filtrov z obiskom domu! Upokojenci, bolniki, taki, ki nimajo časa.
Se pripelješ, zamenjaš. On se pa skešira.
Težava je v tem, da imajo vsi mehaniki zaenkrat dovolj dela in jim ni potrebno da bi se s tem obremenjevali.

Takle servis - po naših zakonih - velja kot v pooblaščencu. Je priznan, dokler je štempel v knjižici!
takle servis velja samo za uveljavljanje garancije. Jamstvo pa s tem ni pokrito...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new
2. jul 2020
5.085
6.630
113
Po drugi strani imaš pa mirne misli in ne traumiras če se kaj večjega zjebe. Ali večkrat pokvari. Če si imel v preteklosti slabe izkušnje z okvarami, potem ta 10 let, 150k toyota relax, vseeno neki šteje, vsaj pri meni.

Daj vedeti, da avtohiša ne bo šla v minus, jamstvo pa tudi ne krije vsega kot garancija. Koliko sedaj daješ za servis?
Verjetno, da svečk še nisi menjal, zavor tudi ne... tam te tudi še znajo olupiti. Da o dolivanju vitreksa in brisalcih ne začnem.

Po pregledu plana vzdrževanja in online cen potrošnega materiala, sem mojega kar nehal voziti k pooblaščencu še pred iztekom garancije. Za prepelačano razliko v 10 letih se lahko velikooo zamenja na avtu - sploh če računaš, da vzameš neoriginalni del oz. del sklopa in ne celega kompleta. In to ti piše en, ki je cca 2+ jurje vrgel na avto v 8 letih in 140.000km.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.782
1.613
113
Iskajoč brata
Jaz imam 3 garancije + 3 jamstva. Po 5 letih bom cez 100kkm, kar pomeni 5 let servisev pri uradnem. Sem računal da je razlika v ceni rednih servisev 250€,
kar je zame 1250€ za "mirno" vest. Koliko košta turbina/menjalnik/sklopka.... je pa pomoje takoj blizu 1000€
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
730
377
63
Pri karjoli je 1. servis cca 250, drugi 370 (dodatno menjano bremz olje). Sedaj bom delal servise sam in vsakič v žep pospravil 200 do 300€.
Torej v 5 letih imam večje garancijsko popravilo pod streho v prihrankih.
 
2. jul 2020
5.085
6.630
113
Jaz imam 3 garancije + 3 jamstva. Po 5 letih bom cez 100kkm, kar pomeni 5 let servisev pri uradnem. Sem računal da je razlika v ceni rednih servisev 250€,
kar je zame 1250€ za "mirno" vest. Koliko košta turbina/menjalnik/sklopka.... je pa pomoje takoj blizu 1000€

Obnova turbine in mali servis te prideta 500€ za večino malih avtov (3 proizvajalci, vsak ima več modelov glede na kubaturo motorja in konje). Sklopka je potrošni material - ti je ne krije jamstvo, poglej drobni tisk. Da bi pa menjalnik zaribal - je zelo malo verjetno.

So pa seveda izjeme. Ampak tu ni govora o nissanovih cvtjih, renault/opel avtomatikih pri 1.6 turbo bencinarjih...

Pa še kolegu, ko je crkoval avtomatik na meganu gt, se je moral pogovarjat z francozi, ker mu naši na vse pretege niso hoteli popraviti pod jamstvom. Potem je vseeno dobil novi menjalnik, za megana RS. Ker so ti avtomatiki za rang 200konjev prešvoh za zdržati take sile. Isto so za Insignije delali.


Seveda pa vsakemu svoje. Nekaj znam vijačit, imam zanesljivega mehanika. Asistenco. Tako da me pretirano ni strah če kaj crkne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

kajn

Guru
5. okt 2007
2.782
1.613
113
Iskajoč brata
Obnova turbine in mali servis te prideta 500€ za večino malih avtov (3 proizvajalci, vsak ima več modelov glede na kubaturo motorja in konje). Sklopka je potrošni material - ti je ne krije jamstvo, poglej drobni tisk. Da bi pa menjalnik zaribal - je zelo malo verjetno.

So pa seveda izjeme. Ampak tu ni govora o nissanovih cvtjih, renault/opel avtomatikih pri 1.6 turbo bencinarjih...

Pa še kolegu, ko je crkoval avtomatik na meganu gt, se je moral pogovarjat z francozi, ker mu naši na vse pretege niso hoteli popraviti pod jamstvom. Potem je vseeno dobil novi menjalnik, za megana RS. Ker so ti avtomatiki za rang 200konjev prešvoh za zdržati take sile. Isto so za Insignije delali.


Seveda pa vsakemu svoje. Nekaj znam vijačit, imam zanesljivega mehanika. Asistenco. Tako da me pretirano ni strah če kaj crkne.
Sklopka je v garanciji 3 leta, potem ni več...
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
garancija in jamstvo... ze nek mali avtek, s katerim bi se vozil v službo, sploh nebi razmišljal in bi servisiral pri "kozolčarju"

Po drugi strani pa primer, da grem na dopust nekam na jug Španije in mi tam vsipa mašino. Za domov voziti z asistenco predaleč, tam iskati neke "ugodne" servise je pa tudi loterija. Sem "prestar", da bi se mi dalo s tem ukvarjati :) za par 100eur razlike. Ampak ja, če bi bil pa znotraj "dometa" asistence, se pač s tem ne obremenjuješ.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.512
10.732
113
ja kaj te misliš da boš v španiji zrihtal???? v 3 dneh?
Avto boš domov spravil na lastne stroške, potem pa boj na požiralniku, kdo bo kaj popravljal, plačal itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
ja kaj te misliš da boš v španiji zrihtal???? v 3 dneh?
Avto boš domov spravil na lastne stroške, potem pa boj na požiralniku, kdo bo kaj popravljal, plačal itd.
ja ne vem, garancija je nekako EU zgodba. v stilu "tu ga mate, in pokličte, ko bo fertik". Če ne bo v 14 dneh, mi ga "pošlite" na domač naslov :)

A ne gre to tako?

No pa še drugo je. Na "novem" je vseeno malce manjša verjetnost, da gre kaj narobe, kot na 10+ let starem.
 
  • Haha
Reactions: sajkek
2. jul 2020
5.085
6.630
113
Po drugi strani pa primer, da grem na dopust nekam na jug Španije in mi tam vsipa mašino.

Če se to zgodi v sklopu garancije, ali bo španski pooblaščenec vedel kdo je npr. Avto Vuga iz Slovakije? Bo lepo prvo moral raziskati, dobiti servisno knjigo... Če se ne motim, je KIA pri nas imela neke mučke, ko ni dajala vpogleda v elektronsko servisno knjigo. Tudi če crkne menjalnik, ali bodo v Barceloni imeli enega na lagerju zate? Podaljšano jamstvo se pa itak ne prenaša med državami - preveri drobni tisk.


Tu je veliko "če"-jev. Vsekakor pa imaš uničen dopust in kup stroškov (tudi iz španije se moreš nekakoma vrniti, avta ti pa prav noben ne bo pripeljal domov...).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in igi

igi

Guru
13. okt 2007
5.599
1.203
113
Celje
Če se to zgodi v sklopu garancije, ali bo španski pooblaščenec vedel kdo je npr. Avto Vuga iz Slovakije? Bo lepo prvo moral raziskati, dobiti servisno knjigo... Če se ne motim, je KIA pri nas imela neke mučke, ko ni dajala vpogleda v elektronsko servisno knjigo. Tudi če crkne menjalnik, ali bodo v Barceloni imeli enega na lagerju zate? Podaljšano jamstvo se pa itak ne prenaša med državami - preveri drobni tisk.


Tu je veliko "če"-jev. Vsekakor pa imaš uničen dopust in kup stroškov (tudi iz španije se moreš nekakoma vrniti, avta ti pa prav noben ne bo pripeljal domov...).
Itak... če-jev je veliko, ampak čisto po eu regelcih je zadeva dokaj jasna. Ampak... avtoindustrija je spet nekaj posebnega. Ko crkne iPhone v garanciji ga nesem za prvi vogal v "barceloni" al pa v "ljubljani"in dobim "novega". Brez nekega pregovarjanja.

V SLO sem samo na menjavo sedežnih prevlek čakal pol leta, ker ni bilo zaloge :)

Pri jamstvu se je pa "zataknilo", že ob vprašanju ali velja servis narejen v tujini. Ker sem imel namen nekoliko podaljšati dopust Španiji. In bi zamudil interval, ki je pogoj. Sicer trajalo nekaj dni, da so se dogovorili, ampak na koncu je bil odgovor, da lahko naredim servis v tujini in jamstvo v SLO ostane. Vem pa, da popravilo v tujini ne gre če imaš jamstvo v SLO.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ksi

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.397
383
83
Itak... če-jev je veliko, ampak čisto po eu regelcih je zadeva dokaj jasna. Ampak... avtoindustrija je spet nekaj posebnega. Ko crkne iPhone v garanciji ga nesem za prvi vogal v "barceloni" al pa v "ljubljani"in dobim "novega". Brez nekega pregovarjanja.

V SLO sem samo na menjavo sedežnih prevlek čakal pol leta, ker ni bilo zaloge :)

Pri jamstvu se je pa "zataknilo", že ob vprašanju ali velja servis narejen v tujini. Ker sem imel namen nekoliko podaljšati dopust Španiji. In bi zamudil interval, ki je pogoj. Sicer trajalo nekaj dni, da so se dogovorili, ampak na koncu je bil odgovor, da lahko naredim servis v tujini in jamstvo v SLO ostane. Vem pa, da popravilo v tujini ne gre če imaš jamstvo v SLO.
Ce je solidna firma krijejo stroske popravila tudi v ES ce so v skladu s standardi znamke avtomobila. Pomeni sam colas dobis refund. Jasno servis v ES pri uradnem serviserju znamke. Pa Slo uvoznik mora spilat po standardih proizvajalca avtomobilov. KIA Slo sigurno ni. Skratka poglej v svoje papirje ali povprasaj pri Slo uvozniku.