Ja samo ti imas gnar.Jaz se garancije že en lep čas ne grem. Na vseh vozilih. Kupim novo, vozim, kar crkne zamenjam.
Mercedes to?na mojem so mi dali 5 let garancije in 5 let servisov..... najboljša varianta.
1x letno ga pripeljem in delajte kaj hočete.
so naredili celo več kot bi bilo potrebno.
Po poteku garancije pa sem že gledal da imajo bolj prijazen cenik - oziroma % glede na leta obiska.
emmmm..... ne najbolj....Niso ti dali, ampak si že plačal.
Sej ene sreča pamet prej, ene poznej, ene pa sploh ne. Na klasiki ne crkne nič. Samo pol nisi modern.Ja samo ti imas gnar.
Zares pa, me zanima, kako bi popravljal dsg pri 40k km v vrednosti 2k eur ali kak dpf z napako itd..
Lahko obračaš kokr hočeš, zastojn kosila ni. Plačal si sigurno, ker mehaniki ne delajo za hvala lepa. Lahko se pa še naprej prepričuješ, da nisi. Se zihr boljš počutiš.emmmm..... ne najbolj....
načeloma sem rahlo obvozil njihov sistem. po podpisu njihovega financiranja sem poplačal leasing na minimum, da je ostalo "samo" 60€ na mesec
lih fajn da avto ni moj za izračun vrtca in otroških....
prav tako so se zmanjšale njihove parazitne obresti na katere ti ciljaš da sem preplačal.
Glede na porabljeno zavorno olje gre očitno še za ene sralce, ki se jim ni dalo na kolesih menjati bremz olja.
Presenetljivo obstaja v tej državi kar precej ljudi, ki niti sanjati ne morejo, da bi lahko avto menjali na 5 let in bi jih bolelo kaj bo potem... Šokantno, vem.Pa koga boli kura... Ne znamo vsi sraufat ali pa se nam ne ljubi. Poiščeš najbolj ugodno ponudbo pri pooblaščencu in gremo dalje. Avto menjam na pet let in me boli kaj bo po garanciji. Dokler se bo dalo tako bomo fural takšen sistem. Saj je samo avto.
Ne ni, sam se dela drama kaj bi lahko pa kako bi. Prvo se kupi avto primeren prihodom. Drugo, če nekdo servisira na uradnem je verjetno razlog, beri zgoraj kateri. Tretje, koliko bi lahko privarčeval zgodbe se pa hitro končajo pri kakšni bolj delikatni elektroniki oz posegu. A so bel kruh? Ne, niso. Vem pa vsaj koga za jajca držati, če gre kaj narobe in ne rabim iskati nekoga po domačem dvorišču in spraševati bližnjih sosedov, če je domači mojster bil kaj doma, ker ima izklopljen telefon.Presenetljivo obstaja v tej državi kar precej ljudi, ki niti sanjati ne morejo, da bi lahko avto menjali na 5 let in bi jih bolelo kaj bo potem... Šokantno, vem.
Kako se menja zavorno olje in kdaj? Tega se v zivljenju nisem zamenjal.Glede na porabljeno zavorno olje gre očitno še za ene sralce, ki se jim ni dalo na kolesih menjati bremz olja.
Čez 2 leti zasitnari, naj takrat menjave bremz olja ne delajo polovičarsko.
Dosti proizvajalcev sedaj "menja" na 2 leti. Sicer je max zivljenjska doba 5 let. Na kratko: prakticno noben servis ne zamenja prav. Vecinoma potegnejo samo ven olje iz posodice in nalijejo novo. Rezultat tega je enako nič, saj se olje v posodi ne mesa z delovnim krogom (delom). Efekt bi bil enak ce bi olje zlili na tla. Potem imas normalne mehanike, ki olje spustijo na vseh kolesih ven. Tam je efekt nekako do 50posto v kolicini olja in morda 60 v koristi za zavore. Edino prava menjava je s testerjem, ki zamenja olje tudi v ABS/ESP, je pa zamudna in terja ene 10x ponovitev odzracevanja na vsakem kolesu....Kako se menja zavorno olje in kdaj? Tega se v zivljenju nisem zamenjal.
Zakaj bi domačega mojstra iskal, če še vedno lahko pelješ na pooblaščenca?Vem pa vsaj koga za jajca držati, če gre kaj narobe in ne rabim iskati nekoga po domačem dvorišču in spraševati bližnjih sosedov, če je domači mojster bil kaj doma, ker ima izklopljen telefon.
Bistvo je, da se zamenja okoli koles, ker tam lahko zavre od pregrevanja. Drugače je pa vseeno, če je nikoli ne zamenjaš. Ni to neko bio eko solatno olje.Dosti proizvajalcev sedaj "menja" na 2 leti. Sicer je max zivljenjska doba 5 let. Na kratko: prakticno noben servis ne zamenja prav. Vecinoma potegnejo samo ven olje iz posodice in nalijejo novo. Rezultat tega je enako nič, saj se olje v posodi ne mesa z delovnim krogom (delom). Efekt bi bil enak ce bi olje zlili na tla. Potem imas normalne mehanike, ki olje spustijo na vseh kolesih ven. Tam je efekt nekako do 50posto v kolicini olja in morda 60 v koristi za zavore. Edino prava menjava je s testerjem, ki zamenja olje tudi v ABS/ESP, je pa zamudna in terja ene 10x ponovitev odzracevanja na vsakem kolesu....
Ti trdiš, da zavorno olje zdrži max. 5 let ampak da ga skoraj noben servis ne zna zamenjat, oz. ga menja tako, da je efekt enak, kot če bi ga zlili na tla. Torej se po 5 letih avti na naših cestah ne bodo več ustavljali ampak bodo že na dnu vrhniškega klanca nabasali v avto ali kamion pred njimi?Dosti proizvajalcev sedaj "menja" na 2 leti. Sicer je max zivljenjska doba 5 let. Na kratko: prakticno noben servis ne zamenja prav. Vecinoma potegnejo samo ven olje iz posodice in nalijejo novo. Rezultat tega je enako nič, saj se olje v posodi ne mesa z delovnim krogom (delom). Efekt bi bil enak ce bi olje zlili na tla. Potem imas normalne mehanike, ki olje spustijo na vseh kolesih ven. Tam je efekt nekako do 50posto v kolicini olja in morda 60 v koristi za zavore. Edino prava menjava je s testerjem, ki zamenja olje tudi v ABS/ESP, je pa zamudna in terja ene 10x ponovitev odzracevanja na vsakem kolesu....