Cene servisov, olja in inflacija

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.290
4.112
113

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.524
10.743
113
gledam ravno lanske račune...

za menjavo zavornega olja so mi računali storitev 88,3€ in olje 1l dot4 14,5 €, (ddv je vštet)... skupaj torej 102,8€ (MB)
 
22. jul 2007
13.427
1.670
113
124
Tudi olja več ne boš mogel prinesti s seboj ob rednem servisu vozila, ker bo sicer avto ob garancijo.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.019
152
63
Tudi olja več ne boš mogel prinesti s seboj ob rednem servisu vozila, ker bo sicer avto ob garancijo.
Še en razlog več, da ne kupim novega avta, ampak raje 2 leti starega za dobre pol cene in naredim servis za 50 eur.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tudi olja več ne boš mogel prinesti s seboj ob rednem servisu vozila, ker bo sicer avto ob garancijo.
Ne drži. Obvezna garancija velja tudi če avto servisiraš sam v garaži.
Drugo so pa razna jamstva nad obvezno garancijo ...
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.204
2.494
113
Ne drži. Obvezna garancija velja tudi če avto servisiraš sam v garaži.
Drugo so pa razna jamstva nad obvezno garancijo ...
Torej če se delam neumnega:
- prvi dve leti servisiram sam v garaži
- drugi dve leti jamstva pa pri pooblaščencu?

Malo morgen! Žal lastne izkušnje s Pižojem - prvi servis narejen pred rokom na Citroenu, drugi servis en mesec po roku prvega na Pižoju - garancija ni bila priznana zaradi neustreznega servisiranja.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne drži.
Pogoj za uveljavljanje garancije ni opravljanje servisa.
Če podjetje zavrne garancijski zahtevek zaradi neustreznega servisiranja, je dokazno breme za zavračilo popravila - da je do okvare prišlo zaradi neustreznega servisiranja, na njih.
Skratka, ne morejo zavrnit popravila motorčka brisalcev, ker kao nisi motornega olja menjaval.

Seveda pa drži, da so najdražje komponente avta, tiste, ki rabijo redni servis. In za to je posledično dobro imeti dokazni materijal o ustrezno opravljenem servisu, ker če in ko pride do okvar na teh delih, se pač ne bodo mogli izmotavati ven.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Torej če se delam neumnega:
- prvi dve leti servisiram sam v garaži
- drugi dve leti jamstva pa pri pooblaščencu?

Malo morgen! Žal lastne izkušnje s Pižojem - prvi servis narejen pred rokom na Citroenu, drugi servis en mesec po roku prvega na Pižoju - garancija ni bila priznana zaradi neustreznega servisiranja.

Če imaš 2 leti garancije imaš opravka z rednimi serviserji zgolj prvi servis (po enem letu). Drugi zapade na konec garancije, ko lahko pelješ avto kamor te je volja (seveda - če s kilometri ne prekoračiš km intervala).
Pa spet...eno je članek, drugo bo realnost. Uradni servisi bi raje prodajali olje po 30 eur/liter a je tu zveza za varstvo potrošnikov (se mi zdi?) dala prav lastnikom, da lahko prinesejo svoje olje ustrezne specifikacije (v članku očitno namigujejo, da so lastniki v povprečju toliko krenjeni, da niso v stanju kupiti ustrezno olje).

In spet..da crkne klima, shodi vodna črpalka..kako neposredno vezo ima to z oljem in filtri? Nima. Torej je spet stvar tožb..komur se da s tem ukvarjat.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vedno je reč stvar pritožb in tožb, če se druga stran ne zgane. Tako je.
Je pa res, da so v tujini, ponavadi kupci avtov precej bolje zaščiteni. Recimo 3x zaporedoma neuspelo garancijsko popravilo / napaka se ponavlja, ima kupec pravico do odkupa vozila po vrednosti ob prvi prijavi napake.
V Avstraliji je še huje. Predpisane so minimalne življenjske dobe za vozila in v tem roku, ob ponavljajočih napakah, lahko kupec zahteva celotno kupnino nazaj. Celo na 7 let starem avtu.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Ne drži.
Pogoj za uveljavljanje garancije ni opravljanje servisa.
A res?
Kot so ti napisali. Če boš sam zamenjal, se lahko posloviš za popravilo napake na motorju znotraj garancije. Zamenjati mora avtoservis z računom in postavkami, kaj je bilo izvedeno in originalnimi ali originalom ekvivalientnimi rezervnimi deli in tekočinami. Ne vem pa, če je nujno, da se vpiše tudi v servisno bazo proizvajalca.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kot sem napisal.
Na drugi strani je, da dokazuje, da je napaka zaradi neustrezno opravljenega servisa, da lahko zavrne garancijski zahtevek iz naslova zakonsko obvezne garancije.

Se pa na splošno strinjam, da je prav, da se avte pravilno vzdržuje. Ampak to še ne pomeni, da je do okvare prišlo zaradi neustreznega servisa.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
. Ne vem pa, če je nujno, da se vpiše tudi v servisno bazo proizvajalca.
Ni nujno

@ ginginova nobenega dokazovanja ni. Ti imaš potrdilo, da je bil servis narejen kot je predvidel proizvajalec z ustreznimi deli in se garancija mora upoštevat. Maš eu direktivo to. Samo pri nas vsak proba pravljice stranki prodat. Na koncunpa vsi priznajo, ko vidijo da veš zakaj se gre. Oben ne bo šel na sodišče za stvar kjer ve, da bo zgubil.

Uredba Komisije EU št. 461/2010 o uporabi člena 101(3) Pogodbe o delovanju Evropske Unije za skupine vertikalnih sporazumov in usklajenih ravnanj v sektorju motornih vozil (poenostavljeno: Uredba 461/2010) je v poglavju o garanciji namreč določila, da če dobavitelj pooblaščene mreže eksplicitno ali implicitno omeji popravila na nekaterih kategorijah motornih vozil samo na člane pooblaščene mreže, spadajo ti sporazumi na področje uporabe 1. odstavka 101 člena PDEU, kar pomeni, da so takšni sporazumi prepovedani.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi, sad in Hondi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ne ni.
Ne moreš npr. luščenje avto laka povezat z napačnim akumulatorjem.
Še enkrat. Za uveljavljanje garanciji stranki ni potrebno čisto nič dokazovat, kot to, da ima napako. Vse drugo dokazno breme je na drugi strani.
Zamenjava S&S akuja z navadnim, bo pa samo rezultat, da bo navadni aku šel prej po gobe in da bodo težave z zagonom vozila. Napake vezano na to, bo lahko osporavati, napako z avtolakom, pa pač ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: axeton