Da je pri njih olje 130 eur/4 litre, jaz pa sem ga kupil po 50 eur/4litrekaj to pomeni
vpis v zemljiško?Evo mam racun. Audi a5, 40tfsi, 2019. Menjava olja in oljnega filtra:
5.2L olja - 77,74€
Mann oljni filter - 25,42€
Delo menjava olja in filtra - 30,60€
Pitstop servisi.
kaj to pomeni
Ne gledajo te nic cudno. Meni so naredili predracun, na osnovi tega pa sem nabavil olje. Se mi pa zdi, da v casu garancije naredijo zaznamek, da si imel svoje olje.Ja to pa je razlika, ampak IMO malo čudno gledajo na servisu, potem še vprašanje, kako bi se obnašali pri kaki diagnostiki okvar..
Sicer pa a so servisi na 30 kkm tudi pri VAGu?? Tu je treba na pooblaščenca, če hočeš vpis.
Toyota servis vič ne.A se ni nekdo tukaj pritoževal nad Toyoto, da še vedno dela točno to.
KIA ve, zakaj mu je dodelila prodajo.OPEL že ve, zakaj mu je vzel prodajo.
Kot na mojem polotuServis danes na 1,4 tsi passatu 42000km. Klasika menjava olja in filtrov, pregled avta. Kabinski filter cez 50 eur.
servis 170 eur, olje 50 eur.
ce bi olje tam vzel bi bilo pa okroglih 300 eur vse skupaj.
samo v avtu, največ - edini filter, ki ga daš v avto zase. Nekateri preživijo(mo) na dan tudi po 3 do 4h v avtu in je kvaliteten filter dobrodošel, sploh kak MANNOcitno so tudi cene filtorv na servisu x2 do x3.
Oljni filtri so na AD kot spremljam se vedno pod 10€.
Kabinski filter 50 evrov?
Kaj ta filter flitrira?
Ali ko hodis po plocniku, imas tudi ta filter pred nosom?
A si samo v avtu hidicevo izpostavljen nevarnostu, da potrebujes kabinski filter?
In ja, vem da je lahko umazan po xy kkm .