Ok...maš res ampak še zmeraj se diesel overall počasneje vrti od bencinca!
Pravljica iz obdobja jugecev in golfov 1/2.
Teh primerjav je bilo v preteklosti kar nekaj, pod crto je bencinar vedno povsod zmagal razen v malenkost visji porabi. Ja, tudi vmesne pospeske je imel boljse. Pac je treba pritisniti pedal za gas do konca in se ne bati rdecega polja kot danasnji povprecni pic.ke vozniki.Hehe pa rada bi primerjala enake avte, enega dizel in enega bencin, obvezno isto hp. Kaj pa ce to ne obstaja? Redki so primeri, ko imata taka avta isto hp.
Tip je upošteval samo gorivo. Na en dan ki mu odgovarja. Je bil dizel tudi že dražji od bencina. Avto pa ni identičen ker je dizel svohnej pa ti ni treba navora notri vlaciti, ker TEGA NI NA CENIKU, konji pa so. Debata je to kar je v prvem postu in vprašanju. Se tega preberi.
Kaka pokvarljivost - od kje si zdaj to potegnil?
.
Vsa dejstva smo ti "zagovorniki" dizlov že našteli...
Če imaš 2 identična avta....bo dizel vedno manj pil... Ker:
1) ima diesel večjo kalorično vrednost od bencina...
2) zaradi narave diesla (zasnove motorja) ima tak motor več navora...
3) posledično ga voziš v bolj optimalnem režimu (kar pripomore k ekonomiji)
4) ker se diesel počasneje vrti je tudi manj vbrizgov goriva=manjša poraba
5) posledično tudi manjša obraba vrteči se delov (zato diesli tud delajo več kmjev)
6)ker ima več navora in večjo kompresijo so tudi deli motorja bolj robustno skonstruirani (za dalj časa)...malo doda k teži sicer ampak overall še zmeram manj pije
7) če si vsaj malo tehnično naravnan vzdrževanje diesla ni dražje od bencinarja (odpade mašenje DPF....šobe bp zdržijo lifetime če menjaš filter pred rokom-vsako menjavo olja naprime-strosek naftnega filtra je komot tudi pod 10eur-internet)...
Diesel je bil od zmeraj cenejši od bencina...
Daj to razloži voznikom 1.5 dcijev prvih 1.6 in 2.0 cr tdijev, določenih 3.0 tdijev, prvih 1.6 hdijev, fordovih 2.0 tdcijev.7) če si vsaj malo tehnično naravnan vzdrževanje diesla ni dražje od bencinarja (odpade mašenje DPF....šobe bp zdržijo lifetime če menjaš filter pred rokom-
1x prebilo na stran diesla in sedaj boš špilala Jagababo senzacija......glej graf 1950-2019Ne tako dolgo nazaj:
Dizel in bencin: Kaj takega se ni zgodilo že deset let
Po skoraj desetih letih je dizel spet dražji kot 95-oktanski bencin. Kaj se dogaja?www.zurnal24.si
Lej...pač prej pogledaš forume in kupiš 1.9TDI 1.6CRDi 1.4 D4d 2.0 D4d 1.9JTD...Daj to razloži voznikom 1.5 dcijev prvih 1.6 in 2.0 cr tdijev, določenih 3.0 tdijev, prvih 1.6 hdijev, fordovih 2.0 tdcijev.
Da so pumpe in šobe bp lifetime.
Dej raj aspirin med koleni drž ker prvič baje boli pa še mal je krvavoV naslovu pa kaj takega se ni zgodilo že 10 let... Kar je najmanj 2x potem.
Špilaj ti jagobabo. Rekel si nikoli. Pol pa kuj vun vadenje.
Evo še post si vmes popravla....Jagababa enaV naslovu pa kaj takega se ni zgodilo že 10 let... Kar je najmanj 2x potem. Če bo pa trend šel v to smer, da se hoče dizle iz prometa ven spravit se bo pa skos večkrat in pogosteje to naredilo.
Špilaj ti jagobabo. Rekel si nikoli. Pol pa kuj vun vadenje.
Čakaj malo kak zaj če si prej reko da zdržijo brez problema. Zakaj bi forume bral.Lej...pač prej pogledaš forume in kupiš 1.9TDI 1.6CRDi 1.4 D4d 2.0 D4d 1.9JTD...
1)ja nafta ma večjo od bencina
2)men diesel lažje zavrti kolesa v prazno kot bencinar prej...tud v klanec lažje pospeši kot bencinsr prej (res da je bil N/A bencinar)
3)prej sem moral vrtet bencinarja nad 4000rpm za performanse sedaj oddelam med 2-3000rpm
4&5&6)od kje ti ta z konstruiranjem "za silo"? Mislim da si v dandanašnjem času nobena znamka ne more privoščit tega
7)nikoli...
Poglej priponko 28741
Blackjack ker? Mam trenutno dizla? A teb je jedina rekla al bo bencinc al pa ne požiram?