Govorim pa o 272 ps, kjer je tudi na papirju podobno . Pa recimo da je samo 2 litra vec, razen ce ga peljes na tocke.v resnici pogledaš na spritmonitor in debelo gledaš kaj pomeni skoraj enako na papirju
pri kodiaqu je med 2.0 tdi in 1.5 tsi 150 skoraj 2l razlike, pri 2.0tdi 190 in 2.0tsi 190 pa več kot 2l razlike
Mene zanima samo Scout (ki ga afaik se ni v prodaji). Delam pa 50000 na leto...Ok ste našli ladjo od Kodiaka, ok 2L višja poraba in cca 2,5€ višni strošek na 100km. Za enega ki naredi 10k km je to 250€ letno razlike, pa seveda ni. Ker 55€je že dražji cestni sklad napravm 1.5 tsi. Se pravi 200€ na leto profita pri ladji od avto avtu za kolk 30k? PA tudi če je 3x-4x toliko... vsako leto zgubiš vsaj 5x toliko na ceni . Se skeširaš 30k € maš kao orng avto, se treseš in smrdiš okoli, pršparaš pa par stotakov vsako leto? Aja šparat je treba pa naj stane kar hoče.
In sedanji golf alltrack popije v povprecju 7litrov (2.0 dsg 184ps).Mene zanima samo Scout (ki ga afaik se ni v prodaji). Delam pa 50000 na leto...
Jernej
Ok ste našli ladjo od Kodiaka, ok 2L višja poraba in cca 2,5€ višni strošek na 100km. Za enega ki naredi 10k km je to 250€ letno razlike, pa seveda ni. Ker 55€je že dražji cestni sklad napravm 1.5 tsi. Se pravi 200€ na leto profita pri ladji od avto avtu za kolk 30k? PA tudi če je 3x-4x toliko... vsako leto zgubiš vsaj 5x toliko na ceni . Se skeširaš 30k € maš kao orng avto, se treseš in smrdiš okoli, pršparaš pa par stotakov vsako leto? Aja šparat je treba pa naj stane kar hoče.
Ko spariš 1.5 tsi s 1800 kilsko kravo, 4x4 in dsgjem je odločitev ne glede na porabo (ker ne vem koga točno bi četrtino nižja poraba motila in kdo bi šel sploh kupit tak avto za 10 jurjev letno), zame popolnoma enostavna. Dizel zaradi navora. Pa še tam dsg preveč rad skače. 2.0TSI je seveda dosti bolj primeren, ampak tam se tudi več ne pogovarjamo samo o četrtinki in brezveznih 55€ za cestno dajatev
Sam sem kar dolgo tuhtal med tdi in 2.0tsi in na koncu izbral tdi. Pa da se zastopimo, tukaj se ne pogovarjamo o 2 jurjih dodatka na osnovno ceno pri dizlu. TSI je dražji. Pa na koncu se meni jebe kakšen nasmešek mi bo TSI narisal na obraz, ker mi je važno samo, da je vožnja čim manj stresna.
Obrazloži zakaj je motor drek? Ker ni!Problem te enačbe je samo v renojevem bencinskem motorju. 2,5 litra razlike med bencinom in dizlom je absolutno preveč.
Se pravi je motor za drek.
Diesel med 5-8 lKo se prepirate, koliko realno pije (novi) Superb Scout? 2.0 TDI 190PS vs 2.0TSI 272PS? Na papirju skoraj enako, koliko bo pa v resnici? Sem malo gledal in ker ne dajo 240PS dizla skoraj nikamor več, je takšen avto pravzaprav zanimiv, sploh če pije res samo malo več od dizla (pa recimo da ima navora že dovolj in ga lahko večino časa voziš v podobnem režimu kot dizla)?
Jernej
2.0 NA benciner pri tišanju 4.9. zakaj tsi ne 9?Tak bencinar izpod 9 nikakor
Kdor kupi 272 konjev bi bil veliko večji dzek če bi imel porabo 15+ kot pa 10-.
Ok...maš res ampak še zmeraj se diesel overall počasneje vrti od bencinca!