Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, to je normalna vožnja.
Koliko pa to vidiš na cesti? Mogoče opisano dela največ 10 % voznikov. Vse ostalo mečka za popizdit.
Ampak za POPIZDIT. Šparaš na nedeljski poti, pa rabiš paciente še prehitevat.
In tisti [cenzura] tam spredaj je imel 2l večjo porabo od mojega 1.8T požiralnika, ampak on špara. NE, ne šparaš, ampak delaš GUŽVO. DEJTE vklopt mal logike. ČIST mal.
Sam se počasi sploh ne bom več sekiral. Zdaj seveda taki so problem, ker je veliko mest kjer je težko prehitet z mojim 1.6 16V 105KM, ampak ko bom imel enkrat 150KM+, je pa v bistvu še bolje če gredo lepo počasi, daš v drugo in skočiš mimo. Mogoče tudi boljše kot če bi bili vsi hitrejši od tebe, saj prehitevanje je tudi del vožnje, ki prinese k užitku.
Drugače je pa stanje na cestah res žalostno. Danes sem si vzel en dan za testirat minimalno porabo, po naseljih četrta 50km/h (to že drugače, mogoče do +10km/h), pospeševanje rahlo kot se le da, izven naselij na ravninah sem držal 70km/h v peti pri 2000rpm, prestavljanje v klanec pri 3000 in vožnja v klanec v četrti pri nekje 60km/h, počasneje bi že težko šlo, oz. bi se tudi motor že matral pri manj kot 2000.
Zjutraj je še vedno zelo malo manjkalo, da bi me Q3 2.0 TDI 140 (eden največjih mečkačev na moji poti, ta trenutek že nastavljam budilko 10min prej) oviral, ampak sva potem le prišla istočasno na šiht, brez da bi moral sam spreminjat prej načrtovan slog vožnje.
Popoldne je prišel za mano en BMW 3 cca. 2007, recimo da je bil 320i, sem mislil da me bo takoj prehitel, kje pa, 70 se je vozil celih 10km za mano. Oviral ga vsekakor nisem, ker je imel celo pot več kot dovolj lepo možnost prehitet (dolga ravnina).
Pa poudarit moram še, da 70 po števcu pomeni realnih 64km/h. Res suhoparna vožnja, na odprti cesti misliš da stojiš na mestu.
Potem pa, čeprav sem šel počasi kakor se je dalo, vseeno naletim na kolono 8 vozil, vodilni je bil kombi, kateri (poleg avtobusov) so sploh znani po tem, da se jim nikamor ne mudi.
Se pravi da če nočeš pred sabo nikoli nobenega srečat, moraš tudi izven naselij vozit max 60km/h (realnih 54), kar je že praktično hitrost za naselje. Res žalostno kam smo prišli.
Na porabi se seveda precej pozna, 6,0 sem imel zjutraj, 6,5 pa popoldne, oboje rekord, ker prej nikol nisem vozil pod 80 po ravninah. Drugače če vozim na max, je okol 9l zjutraj in 10l popoldne.
Z normalno vožnjo pa povprečje nekje 8,5-9,0, za 8,5 je treba že mal razmišljat kdaj boš prestavil višje.
Delam samo 6k km na leto, tako da mi na srečo ni treba skrbet za porabo. Ampak v nobenem primeru pa nebi vozil tako počasi kot vozijo ostali, v LJ recimo bi se potemtakem že raje z vlakom vozil.
Na času se pozna precej, zjutraj imam v najboljšem primeru 9:30, popoldne pa 11:00. Danes sem pa rabil 13 oz 14,5min, se pravi 3,5min dlje.
Ampak itak se ne gre zaradi časa, glavni je užitek v vožnji. Vsaj sam v počasni vožnji ne najdem nobenega užitka, pospeški so glavni point vožnje.
Dobro, zastopim naslednje:
1. Če folk res nima denarja, in ima avto za 500-2000€, da pač špara povsod kjer se da, še najlažje je pa na bencinu.
2. Da folk vozi počasi zaradi policajev.
Ampak če nekdo pospešuje kot polž in vozi 60-70 izven naselij, vsi vemo, da se gre za porabo, in ne policaje. S policaji še sam nimam problemov, pa sem precej nadpovprečno hiter voznik,
Pri prvi točki nima prej omenjeni Q3 kaj delat. Ker to je bolano, da kupiš avto za 30k€, potem ti pa zmanjka za redne stroške kot je bencin. Vsak normalen človek bi raje kupil avto za 20k€, pa da bi ga vozil kot se zagre. Za 10k€ dobiš namreč za 4 leta bencina, če delaš 20k na leto.
Pa zastopim da ni vsem do hitre vožnje, ampak vsaj normalno (90 po regionalkah, pospeševanja do 4000 oz. 3000 pri dizlu) bi se pa vsak lahko peljal. Na tak način je tudi vsak dobil izpit, s polžjo vožnjo ga vsekakor noben ni.
Sicer počasna vožnja ni nekaj novega, že 7 let nazaj, ko sem imel še 1.0 50KM, sem iz križišča pred Kranjem proti Zlatemu polju pustil tiste za mano 1km zadaj. Ampak takrat me je vsaj še kdo sem pa tja prehitel.
Danes pa ni nič drugače, v soboto sem enega že takoj na štartu prehitel (ne vem a je s peto speljal, sam sem bil mimo v prvi), potem v drugi prestavi še drugega, potem sem se pa moral do Kranja vozit 80, ampak še vedno bolje kot 60-70, kot tistedva za mano, ki sem ju prehitel.
Na klancu mimo Stražišča pa tudi vsi striktno 50 po števcu, poleg tega pa še polžje pospeševanje iz semaforjev, v obe smeri sem po dva prehitel. Ne zato da bi kaj pridobil, bolj zaradi razbitja monotonosti.
Teh 10% pa sam nikakor ne najdem, pa sem iskal po celi Gorenjski, 5% bi bila že precej bolj točna številka, raje 2%.