Jaz občasno uporabljam "međugas" oz. "rev-matching" (oz. kakorkoli že to imenujemo), predvsem pri vožnji in šalatanju navzdol ali pa pri laganem zmanjševanju hitrosti, sploh če me zadaj še prikola rine. V osnovi ni potrebno, je pa vožnja (lahko) bolj gladka. Pri dobrem šoferju se ne čuti kdaj je prestavil, pri ostalih (predvidevam tistih, ki se norca delajo) pa ne rabiš niti biti sopotnik v avtu, da lahko vidiš in slišiš da ne zna. Res pa pogonski sklopi (motor, sklopke, menjalniki, polosi, roke,...) zdržijo marsikaj in je gladka (uglajena, "refined") vožnja nepotrebna. Tudi če je šofer lesen kot kol (motorični [cenzura]), se bo še vedno vozil.... Pa razlika tudi je med različnimi avtomobili, pri določenih so prestavna razmerja res lepo nastavljena in gre res lepo brez međugasa (VAG grupa recimo), pri drugih razmerja niso tako zelo briljantna (PSA).