Ali prestavljate z vmesnim plinom?

scmoky

Pripravnik
11. dec 2007
186
10
18
Štajerska metropola
Ah te pa povej kako se slovensko reče to ko stisneš skolpko daš gas da izneačiš obrate, menjaš v nižjo prestavo spustiš sklopko pa gas? medgas, to s sihroni vlečete ven nevem zakaj ko nobeden tega ne dela več. In to kar dela Mtl pa jaz pa drugi je samo pozitivno za material, za vožnjo , za oprijem sploh na snegu, ledu itd... Ampak eni trdite da tega ne rabite, potem nevem zakaj noveješi avtomatiki imajo vsi tole funkcijo da z elektronskim gasom uravna obrate na procent natančno.
 

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
ksz

Pri vseh novejših avtih ki sem jih vozil je sploh zelo težko dati medžugas, ker lahko na hitro pritisneš gas do podna pa se avto komaj odziva...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
ti ko nimaš pojma. Alter majstori dajo medžugas celo na cvt menjalniku
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.737
113
Jaz bi rekel da je precej odvisno od prevoznega sredstva. Recimo po klancu dol pred rido das v 2., da bo se malo bolj zaviral motor. V eni gajbici je smiselno dodat gas, vsaj po mojem obcutku. Z enim polno obtezenim kombijem pa tega ni treba, ker se sploh ne cuti, tuli pa itak vedno grozno.
smile-1.gif
 

peter_nn

Pripravnik
4. okt 2007
509
2
18
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:Vmesni plin, cvišengas, medgas in kar je še teh poimenovanj, JE double clutching. Nikoli ni bil nič drugega in je za rev matching napačen izraz.
Jezik je živa stvar in s časom besedne zveze dobivajo nov pomen.
Večina mularije, ki še ni slišala npr za kasete, tudi ni slišala za Double clutching, ki se je uporabljal pri nekaterih starih kištah in se morda še najde kakšna (kišta mislim) v muzeju ali občasno na cesti.
To kar jaz delam (rev matching) je zame vmesni gas, ker dodam gas med eno in drugo prestavo ko prestavna ročka potuje.

In še enkrat, pri višjih obratih in dinamični vožnji se zelo pozna. Tudi pri močnejših motorjih se zelo pozna, npr kakšen M3 je velika razlika ko downshiftaš z ali brez med gasa. Pa v snegu tudi, ti zadnji konec manj zapleše, seveda pa lahko sklopko z med gasom hitreje spustiš, brez medgasa pa spuščaš par sekund.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
prišli smo iz škode z 280k km, kjer medgas dela čuda za udobje in neobrabo materjalov, na M3 ki z medgasom ne zapleše na snegu
:D

bravo fantje
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.154
3.875
113
Ja. Ko M3-ja žgeš na polno je ful važno da smooth šalta. In to narediš z međugasom (oziroma bolj učeno rečeno: kombinacijo DC, FB in WTF-ja).
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:Vmesni plin, cvišengas, medgas in kar je še teh poimenovanj, JE double clutching. Nikoli ni bil nič drugega in je za rev matching napačen izraz.
Jezik je živa stvar in s časom besedne zveze dobivajo nov pomen.
Večina mularije, ki še ni slišala npr za kasete, tudi ni slišala za Double clutching, ki se je uporabljal pri nekaterih starih kištah in se morda še najde kakšna (kišta mislim) v muzeju ali občasno na cesti.
To kar jaz delam (rev matching) je zame vmesni gas, ker dodam gas med eno in drugo prestavo ko prestavna ročka potuje.

In še enkrat, pri višjih obratih in dinamični vožnji se zelo pozna. Tudi pri močnejših motorjih se zelo pozna, npr kakšen M3 je velika razlika ko downshiftaš z ali brez med gasa. Pa v snegu tudi, ti zadnji konec manj zapleše, seveda pa lahko sklopko z med gasom hitreje spustiš, brez medgasa pa spuščaš par sekund.

No, kar takole se pa novi izrazi ne izumljajo! Prestavljanje z vmesnim plinom ima samo en pomen, to je takšnega, kot obstaja že, odkar so izumili ročne menjalnike. Če nekdo ni dovolj podučen in uporablja izraz po svoje, to še ne pomeni, da se je "slovarska" definicija do danes kaj spremenila.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
, brez medgasa pa spuščaš par sekund.

so trenutki ko moreš sklopko spuščat celo nekj minut, ker popuščanje par sekund ni dovolj mehko.
Se spomnim enkarat na snegu, sem prav štopal. bilo je 15 minut, 23 sekund in 15 stotink. Vse kaj je bilo hitreje kot to je rit odneslo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Citat:
Uporabnik peter_nn pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:Vmesni plin, cvišengas, medgas in kar je še teh poimenovanj, JE double clutching. Nikoli ni bil nič drugega in je za rev matching napačen izraz.
Jezik je živa stvar in s časom besedne zveze dobivajo nov pomen.
Večina mularije, ki še ni slišala npr za kasete, tudi ni slišala za Double clutching, ki se je uporabljal pri nekaterih starih kištah in se morda še najde kakšna (kišta mislim) v muzeju ali občasno na cesti.
To kar jaz delam (rev matching) je zame vmesni gas, ker dodam gas med eno in drugo prestavo ko prestavna ročka potuje.

In še enkrat, pri višjih obratih in dinamični vožnji se zelo pozna. Tudi pri močnejših motorjih se zelo pozna, npr kakšen M3 je velika razlika ko downshiftaš z ali brez med gasa. Pa v snegu tudi, ti zadnji konec manj zapleše, seveda pa lahko sklopko z med gasom hitreje spustiš, brez medgasa pa spuščaš par sekund.

No, kar takole se pa novi izrazi ne izumljajo! Prestavljanje z vmesnim plinom ima samo en pomen, to je takšnega, kot obstaja že, odkar so izumili ročne menjalnike. Če nekdo ni dovolj podučen in uporablja izraz po svoje, to še ne pomeni, da se je "slovarska" definicija do danes kaj spremenila.

O ja. Ko nek izraz v nekem novem pomenu uporablja dovolj ljudi, pač dobi nov pomen. Jezik je živ in to se neprestano dogaja.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Če bo kdaj dovolj ljudi iz stroke napačno uporabljalo izraz "prestavljanje z vmesnim plinom", se lahko "uradno" razširi ali spremeni prvotni pomen izraza. Zaenkrat pa gre tu preprosto za napačno uporabo uveljavljenega izraza, ki je del strokovne terminologije in šele, ko bo stroka enotna, da lahko "prestavljanje z vmesnim plinom" pomeni še kaj drugega, se lahko pomen spremeni, ne pa takrat, ko nepoučeni laiki napačno uporabljajo to besedno zvezo.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In zakaj moraš pri normalnem avtu dat pri 4000 rpm v nižjo?
Kdaj daš v nižjo je odvisno samo od tega koliko se ti smilijo zavore. In meni se precej, in nikoli ne stojim dolgo časa na zavori, vedno samo toliko da padejo obrati v trenutni prestavi na 4000, da bi vztrajal do 3000 bi jih med vsakim zaviranjem skuril 3x več.
Res da tudi pri ostalih nisem videl da bi dolgo stali na zavori, ampak razlika je ta, da že prej tako počasi vozijo, da potem niti ne rabijo močno zavirat.
Pač če ti recimo od enega krožnega do drugega voziš lepo 60-70, in že dosti prej spustiš gas je precej drugače kot pa če potegneš do 100-120, potem pa zadnji čas zaviraš. Ampak kot rečeno, zavor skurim približno enako oz. malenkost več.

Kaj sem pravkar prebral?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
Meni pa ste smešni, eni ko sploh neveste kaj MTL hoče povedat. To kar vi sanjate dvojna stiskanje kuplonge in vmes dat prestavo v ler itd.. TO NI vmesni gas oz. po angleško REV-Matching. Vi sanajate o Double clutchingu ki pa ga Mtl ni omenjal nikjer in tisti je za moje pojme pri teh avtih nepotreben. Rev match pa je uporaben pri downshifitngu in to zelo, da avto nena sune takrat ko more sam izenačit obrate. Eni sanajte da če rev matchas da ne zaviraš z motorjem?? kako da ne še lepše in bolj zvezno zaviraš. Se vidi da jih dosti ne zna peljat tako kot treba, kje je še peta prsti tehnika, to bodo tudi rekli kako nepotrebno je, pa kje je še bolj zajebana tehnika left foot braking. Držite se DSG itd :p tam vam kolker vem že elektronika sama izenači :p

Samo ste eni hecni.

Kakšen DSG?
Jaz sem imel precej avtov. Med njimi samo enega avtomatika.
Prvi je bil Yugo 55.
Pa prevozil sem čez 2 mio km.
Zakaj bi z dodajanjem "plina" kaj dosegel?
Saj temu je namenjena "sklopka".
Pač pedala sklopke ne spustiš v desetinki sekunde. Temu je tudi primerno skonstruirana.
Da je ne moreš spustiti v desetinki sekunde. Razen, če ti noga zdrsne iz pedala. Samo potem itak nisi na za "cesto".
Koliko je tu teoretikov, joj, joj....
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.822
5.932
113
Medgas je na avtih že dolgo odveč, razen če imaš zanič sinhrone, ki bi morali poskrbeti ravno za to, da se zobniki prestav ujamejo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Če bo kdaj dovolj ljudi iz stroke napačno uporabljalo izraz "prestavljanje z vmesnim plinom", se lahko "uradno" razširi ali spremeni prvotni pomen izraza. Zaenkrat pa gre tu preprosto za napačno uporabo uveljavljenega izraza, ki je del strokovne terminologije in šele, ko bo stroka enotna, da lahko "prestavljanje z vmesnim plinom" pomeni še kaj drugega, se lahko pomen spremeni, ne pa takrat, ko nepoučeni laiki napačno uporabljajo to besedno zvezo.
Na žaslost jezik ne deluje ravno tako. Sploh, ker ne gre za nobene uradne strokovne izraze.
Aja, kdopa naj bi v tem primeru sploh bil stroka?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
Meni pa ste smešni, eni ko sploh neveste kaj MTL hoče povedat. To kar vi sanjate dvojna stiskanje kuplonge in vmes dat prestavo v ler itd.. TO NI vmesni gas oz. po angleško REV-Matching. Vi sanajate o Double clutchingu ki pa ga Mtl ni omenjal nikjer in tisti je za moje pojme pri teh avtih nepotreben. Rev match pa je uporaben pri downshifitngu in to zelo, da avto nena sune takrat ko more sam izenačit obrate. Eni sanajte da če rev matchas da ne zaviraš z motorjem?? kako da ne še lepše in bolj zvezno zaviraš. Se vidi da jih dosti ne zna peljat tako kot treba, kje je še peta prsti tehnika, to bodo tudi rekli kako nepotrebno je, pa kje je še bolj zajebana tehnika left foot braking. Držite se DSG itd :p tam vam kolker vem že elektronika sama izenači :p

Samo ste eni hecni.

Kakšen DSG?
Jaz sem imel precej avtov. Med njimi samo enega avtomatika.
Prvi je bil Yugo 55.
Pa prevozil sem čez 2 mio km.
Zakaj bi z dodajanjem "plina" kaj dosegel?
Saj temu je namenjena "sklopka".
Pač pedala sklopke ne spustiš v desetinki sekunde. Temu je tudi primerno skonstruirana.
Da je ne moreš spustiti v desetinki sekunde. Razen, če ti noga zdrsne iz pedala. Samo potem itak nisi na za "cesto".
Koliko je tu teoretikov, joj, joj....

Ne omenjaj yugačev no. Tega pol telih mlečnozobih dirkačev niti zakurblat nebi znala. Da jim daš pa taisti avto s strgano zajlo od kuplunge do mehanika zapeljat, so pa mrzli.
 
Nazadnje urejeno:

Podobne teme