Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
jaz sem mislil dejansko neko raziskavo kredibilno raziskavo kakega strojika, inžinarja al kar koli pač, nekoga di zna zadeve pretvorit v številke in rezultate ponovit. Youtube video teoretika tvojega tipa mi ni neko merilo
.
Najprej da nekaj pojasnim: video posnetke od EE ne limam kot DOKAZ za nekaj, temveč jih limam zato, ker se mi zdi, da na poljuden način z nestrokovnimi izrazi zelo dobro razloži določene stvari. In se mi zdi, da nek laik zelo enostavno razume te stvari in z malo logike poveže točke, da se izrazim tako. In to kar je povedal noter je morda zate teorija, ampak moja kmečka pamet mi pravi, da je pravilna teorija. Če pa rabiš raziskave, pa si jih sam najdi na netu. Je pa možno, da je to pač strokovnjakom preveč enostavno in potem tega ne razumejo.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
.
Zaj pa eno resno vprašanje pa prosim odgovori. Si že mel kdaj roke umazane? Pa ne mislim od menjave olja ampak od podiranja motorja ali menjalnika. Ker berem v tvojem blogu kjer si napisal: Pri tem je seveda potrebno imeti nekaj znanja in izkušenj (posebej poudarjam, da to niso ogledi posnetkov na YouTube-u) ter ustrezen prostor in osnovno orodje.
Ti meni padeš glih v ta jutub teoretični del. Torej si dejansko kdaj videl menjalnik oziroma motor raztavlen na pultu? Seveda, da potem tudi sestavil in je zadeva laufala naprej.
To, kar sedaj ti pišeš nima popolnoma nobene veze s to temo. Ti bom pa z veseljem odgovoril, da boš imel še več ''argumentov'' proti meni. Razstavil/sestavil sem nekaj motorjev od motorjev-mopedov, vsi so začuda še delali naprej
.
Nisem pa razstavil/sestavil še nobenega motorja od avtomobila, vzdržujem pa kar nekaj avtomobilov sam do določene meje. Recimo sklopke ne grem sam zamenjat, iz večih razlogov (med njimi je tudi tisti, ki si ga ti linkal z mojega bloga). Sem pa videl že dovolj razstavljenih menjalnikov in motorjev.
Sedaj pa potegni vzporednico, da zaradi tega nimam pojma kako kaj deluje.
Pa še zadnjič bom napisal, kar sem že pojasnil zgoraj Snecerju, tokrat z bolj ''plastičnim'' primerom: imaš dve enaki nogometni žogi. Eno brcaš s silo x, drugo pa s silo x krat 3. Vse ostale okoliščine so identične. Katera žoga se bo prej obrabila?
Pa da ti sam odgovorim: druga, ampak pri kvalitetni žogi jo boš verjetno prej kje predrl, kot pa da bi se obrabila do konca, pri ''nogometni'' žogi na točke od OMV-ja boš pa tudi sam v praksi doživel to obrabo. Bom kasneje prilepil fotko take žoge.
Sedaj pa čakam, da ponoviš:
- da mi našteješ, da nimam pojma, ker sem teoretik in nisem imel razdrtih že x motorjev in sklopk pred sabo
- da je obraba sklopke enaka, če rev-matchaš ali ne
- pa še mail napiši vsem razvojnim inženirjem pri sodobnih avtomobilih, ki samodejno rev-matchajo, da so bumbarji
- vsem dirkačem, ki dajejo navodila mehanikom, kako naj nastavijo avtomobil/motor tudi piši pismo, da so bumbarji in naj pustijo strokovnjakom, da jim nastavi motor/avto tako kot je treba, ker ja niso imeli odprtih že x tisoč motorjev pred sabo na delovni mizi
In pa da razčistimo o tistem blogu zgoraj, da ne bo kdo imel napačne predstave, bom prilepil celoten odstavek (povezava do bloga
Kako ustrezno servisirati avtomobil in hkrati privarčevati? :
Citat:
Navkljub splošnemu prepričanju, da so sodobni avtomobili izjemno zahtevni za servisiranje, saj vsebujejo veliko elektronskih enot, je osnovne servisne posege (menjava filtrov in olja) pri večini možno opraviti doma, večinoma tudi brez posebnega orodja ali diagnostične opreme. Pri tem je seveda potrebno imeti nekaj znanja in izkušenj (posebej poudarjam, da to niso ogledi posnetkov na YouTube-u) ter ustrezen prostor in osnovno orodje. Predvsem pa se je potrebno zavedati, da je treba pri vsakem servisu preveriti tudi delovanje vseh sistemov v avtomobilu, stanje zavornih ploščic in diskov, stanje zavorne in hladilne tekočine, podvozja, itd. saj lahko le tako pravočasno preprečimo morebitne drage okvare. Marsikateri domači mojster namreč to običajno izpusti.
In za tem sem takrat in tudi sedaj stojim 100%. Me pa veseli, če je bil to edini zadržek, ki ga je strokovnjak našel na blogu ''teoretičara''