Proizvajalci bodo začeli delati posebno stopnjo opreme "alteraš".
Vozilo s to opremo bo vsebovalo menjalnik brez sinhronov.
Vozilo s to opremo bo vsebovalo menjalnik brez sinhronov.
Tako babe speljujejo.Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Pravi alteraš menjava brez sklopke, gor in dol, samo pri speljevanju jo uporabi
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
gori govori o zmanjšani obrabi delov zaradi tega, kot pozitivna lastnost.
Kaj pa obraba gume na gaspedalu in kuplongi. To so ja nepotrebne obremenitve. Pol se bo pa guma znucala in mu lahko noga zdrsne iz pedala v neprimernem trenutku. Niso to heci.
ker si na alterju.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In zakaj moraš pri normalnem avtu dat pri 4000 rpm v nižjo?.
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Tako kot večina vozi na cesti, res ne rabijo vmesnega plina pri prestavljanju navzdol. To so verjetno vsi, ki so lolali mtl-ju v tej temi.
Ampak če hočeš recimo pred ovinkom v 3. pri 4000 dat v 2., moraš pa dodat kar mal več plina, če samo malo, gre najprej na 4500, potem ko dvigneš sklopko gre pa še na 5000. Če dodaš dovolj plina, gre pa lepo tekoče.
Je pa tukaj še en problem, da imajo novi avti plin precej neodziven (mislim da od nekje Clio 2 naprej), ker je elektronski. Nekaj sem bral o Sprint Boosterju, pa me potem komentarji niso navdušili.
Tudi samo z dvigovanjem sklopke gre, ampak jo moraš precej dalj časa zadržat v vmesnem položaju, da se izenačijo obrati. Recimo da če gre tam do 4000rpm v nižji prestavi, res ni potrebe po vmesnem plinu, kar je več pa mislim da res ni noben problem pritisnit na plin.
Recimo se pri 110 v 4. že hitro približuješ zavijanju desno, valda boš pritisnil na gas, povišal obrate iz 5000 na 6000, pa bo šlo prestavit v 3. z res hitrim dvigom sklopke.
Pri meni se niti ne gre za ohranjanje česarkoli, ampak samo za hitrejše in lepše prestavljanje, pa zvok vmesnega plina tudi ni slab.
Ker ima Clio 197 precej slab menjalnik, verjetno slabe sinhrone, sem probaval tudi z double clutchingom, ampak je to zame res preveč zahtevno in zahteva preveč dela. Tako da raje potrpim, da včasih pač ne gre najlepše v prestavo.
Obvlada pa to ta na Youtubu na prejšnji strani.
Kdaj daš v nižjo je odvisno samo od tega koliko se ti smilijo zavore. In meni se precej, in nikoli ne stojim dolgo časa na zavori, vedno samo toliko da padejo obrati v trenutni prestavi na 4000, da bi vztrajal do 3000 bi jih med vsakim zaviranjem skuril 3x več.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In zakaj moraš pri normalnem avtu dat pri 4000 rpm v nižjo?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če hočeš vozit res gladko, brez sunkov, pa še vedno znosno hitro, potem je pri nekaterih avtih dodajanje plina pri prestavljanju navzdol skoraj nuja. Nekateri avti imajo resn nerodno kombinacijo delovanja gasa in sklopke, še navzgor jih je težko lepo prestavljat.
Ampak za 99,9% voznikov to ni potrebno, ker ne vedo, kaj je gladka vožnja. Še ko prestavljajo navzgor, cuka, pa ko ustavijo, avto cukne nazaj (od komprimiranih vzmeti).
Ni več kaj dodati. Sploh z zadnjim stavkom se strinjam.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če hočeš vozit res gladko, brez sunkov, pa še vedno znosno hitro, potem je pri nekaterih avtih dodajanje plina pri prestavljanju navzdol skoraj nuja. Nekateri avti imajo resn nerodno kombinacijo delovanja gasa in sklopke, še navzgor jih je težko lepo prestavljat.
Ampak za 99,9% voznikov to ni potrebno, ker ne vedo, kaj je gladka vožnja. Še ko prestavljajo navzgor, cuka, pa ko ustavijo, avto cukne nazaj (od komprimiranih vzmeti).
Me žena paziCitat:
Uporabnik luka51 pravi:
samo rečite fantje kaj hočete. Tale tema je pa zmagala. Ded je jedralec, pa še z vmesnim gasom šalta zaradi udobja.
Kje ded spi, da ga še ni NASA vkradla.
Lepo si se nasmejal (vključno z mano, ko sem prebiral komentarjeCitat:
Uporabnik Gatto pravi:
KSZ
No, res pa je, da je @mtl stručko za avto zadeve in je hotel s to "aplikacijo" kaj "izboljšat ipd", pa je malo pihnil mimo