Ali prestavljate z vmesnim plinom?

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
je dovolj čisto normalno delujoč jugič pa bojo problemi
smile-1.gif
 

Ales888

Pripravnik
22. jul 2010
87
0
6
Knežje mesto ***
Kako se je v tej temi nabralo 7 strani objav?? ...medgas, sinhroni... že 20 let prežvečeni izrazi, ki jih poznajo samo tovornjakarji.
Verjetno nas matra nostalgija po 20. stoletju?
tongue-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.506
10.734
113
In zdaj ej prišlo noter še moderni rev matching ki ga uporabljajo športnik zgolj za hitrejše menjavanje in da ni izgube časa z padanjem in nabijanjem vrtaljajev. Obraba materiala je tercarni pomen.
 

scmoky

Pripravnik
11. dec 2007
186
10
18
Štajerska metropola
PA za varnost se gre, bvz govorit vam.. Ite na trenig varne vožnje na spolzki podlagi pa menjajte po vaše v četrti iz 80 v 3 brez medgasa, potem pa z medgasom pa javite rezultate. Ista zadeva peta prsti, ovinek zvoziš veliko hitreje in mirneje. Ampak vam strokovnjakom to bvz obvladat ker ste vozli yuga in naredili 2Mil km. Kaj me birga 2m km če si jih naredil na AC pa ko polž po regionalki. meni je važno če je kdo naredo 50k km hitrih km po ridah, gorskih cestah itd...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Cestni dirkač bo predaval o varnosti. Sem dal vse treninge varne vožnje čez, vključno s terensko vožnjo, prvega celo še takrat, ko si opravljal vsako vajo dvakrat, z ABS in brez ABS, pa ni blo nikjer ne međugasa ne petaprsti. Miško, verjetno si zamešal trening dirkaške vožnje s treningom varne vožnje. Tako da spolska podlaga, zdrs avta, te bo vsak inštruktor VARNE NE DIRKAŠKE vožnje naučil pohodit sklopko in nikakor ne petaprsti in uravnavanje z gasom. Ko boš šel pa k istem človeku na trening dirkaške vožnje, bo pa druga. Sam tist ni za presrane fantke, ki šaltajo po dirkaško pred rondoji in podobno. Po njegovih besedah se je še vsak "cestni dirkač" usral na pravem ralliju.

In kot že napisano, ko šaltaš nižje in nočeš zaviranja mašine seveda ujalmeš stvar z gasom in sklopko. To itak človek počne avtomatsko. Da bi pa to počel vsakič in se afnal s petaprsti je pa za normalno civilno (ne dirkaško, tist je nekaj drugega) vožnjo z razlogom šparanja menjalnika in sinhronov za umret smešno. Bo zdej šlo zastopit?
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.154
3.875
113
Dirkači raje razložite kako med dodajanjem medgasa po sistemu peta-koleno-prostata vmes še varno na polno bremzat da ne počohaš riti vozila pred tabo.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.212
851
113
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
PA za varnost se gre, bvz govorit vam.. Ite na trenig varne vožnje na spolzki podlagi pa menjajte po vaše v četrti iz 80 v 3 brez medgasa, potem pa z medgasom pa javite rezultate. Ista zadeva peta prsti, ovinek zvoziš veliko hitreje in mirneje. Ampak vam strokovnjakom to bvz obvladat ker ste vozli yuga in naredili 2Mil km. Kaj me birga 2m km če si jih naredil na AC pa ko polž po regionalki. meni je važno če je kdo naredo 50k km hitrih km po ridah, gorskih cestah itd...
jaz pri 80 prej menjam iz 4 v 5, ne pa v 3. nič čudnega, da enim cukne, če pa pri 4000 obratih menjate v nižjo prestavo...
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
PA za varnost se gre, bvz govorit vam.. Ite na trenig varne vožnje na spolzki podlagi pa menjajte po vaše v četrti iz 80 v 3 brez medgasa, potem pa z medgasom pa javite rezultate. Ista zadeva peta prsti, ovinek zvoziš veliko hitreje in mirneje. Ampak vam strokovnjakom to bvz obvladat ker ste vozli yuga in naredili 2Mil km. Kaj me birga 2m km če si jih naredil na AC pa ko polž po regionalki. meni je važno če je kdo naredo 50k km hitrih km po ridah, gorskih cestah itd...
jaz pri 80 prej menjam iz 4 v 5, ne pa v 3. nič čudnega, da enim cukne, če pa pri 4000 obratih menjate v nižjo prestavo...

Pa taprav rejser pr 80 poč iz prve v drugo z dablklačingom pa medgasom, ti sploh nena znaš vozit.
 

scmoky

Pripravnik
11. dec 2007
186
10
18
Štajerska metropola
:p fajn vas je brat....

In kot že napisano, ko šaltaš nižje in nočeš zaviranja mašine seveda ujalmeš stvar z gasom in sklopko. To itak človek počne avtomatsko.

nevem od kod butasto mišljenje če izenačiš obrate da mašina ne zavira? to lahko napiše samo tisti ko ni še avta vozil... Enako zavira, samo da ni prve sekudna nadležnega sunka ki te lahko stane oprijema na cesti itd...... Pa nehajte že pisat šparanje menjalnika pa skopke ker nobeden ne govori o DC... Peta prsti kot si napisal iz svojega prispevka pa ne razumeš zakaj je uporabna ta tehnika ki jo lahko tudi v cliotu z 60 konji izvajaš če so le pedalke primerne.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
če jaz prav razumem vse te neumnosti tu, pri prestavljanju iz višje prestave n nižjo pohodiš plin ? in to ti omogoča lažje, mirnejše prestavljanje v nižjo prestavo brez cukanja ?
nekak mi to ne zveni preveč logično
to je kak poseben ûber wagen , ki ga voziš ? ker meni brez teh fint čisto leopo gre šaltanje iz višje v nižjo. je pa res, da redko dam iz 5 v 2 ali v prvo..
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.629
113
Marlbor
Mogoče voziš dizla, pa tega ne rabiš. Ker pri določenih bencinarjih moraš obrate nabiti vsaj na 4000rpm, da lahko solidno pospešuješ z namenom prehitevanja. Brez nabijanja v nižjo prestavo in konkretnega međugasa, pa ti oni spredaj itak pobegne. Jeb.i ga, ni fajn biti racer v 1.2 cliotu.
hysterical-1.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
:p fajn vas je brat....

In kot že napisano, ko šaltaš nižje in nočeš zaviranja mašine seveda ujalmeš stvar z gasom in sklopko. To itak človek počne avtomatsko.

nevem od kod butasto mišljenje če izenačiš obrate da mašina ne zavira? to lahko napiše samo tisti ko ni še avta vozil... Enako zavira, samo da ni prve sekudna nadležnega sunka ki te lahko stane oprijema na cesti itd...... Pa nehajte že pisat šparanje menjalnika pa skopke ker nobeden ne govori o DC... Peta prsti kot si napisal iz svojega prispevka pa ne razumeš zakaj je uporabna ta tehnika ki jo lahko tudi v cliotu z 60 konji izvajaš če so le pedalke primerne.

Veš miško, sej boš mal zrastel, pa boš zastopil, kaj ti pravim. Lohk ti pa narišem.....petaprsti za civilno vožnjo ni uporabna v nobenem primeru, za dirkaško pa, neglede na avto in konje. in pogovarjamo se o civilni vožnji, ne dirkaški. Bo šlo v kišto? Pa če ne veš, da sklopka nima samo 0 in 1 pozicije res še nisi sedel v avtu drugače kot za računalnikom.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.212
851
113
to je nekaj drugega. ko prehitevam s službenim cliom, vedno na hitro spustim sklopko, da bolj cukne. se počutim, kot da vozim hondo in kickne v-tec
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
. Ista zadeva peta prsti,.

naredi to na nekem novejšem avtu namenjenem "navadnim" ljudem. Nemoreš. ker računalnik blokira gas če je istočasno stisnjena bremza.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.878
107
63
štajerska
na prehitevanje pri šaltanju navzdol pa niti pomislil nisem. torej v peti pohodim gas in dam v tretjo ? bum probal. sicer pa morajo obrati itak biti tam na rdečem delu številčnice, če hočeš biti pravi as.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik scmoky pravi:
. Ista zadeva peta prsti,.

naredi to na nekem novejšem avtu namenjenem "navadnim" ljudem. Nemoreš. ker računalnik blokira gas če je istočasno stisnjena bremza.

Ne drži. Blokira gas, če je naprej stisnje gas, potem pa bremza. Ob stisnjeni bremzi lahko dodaš gas.
 

Podobne teme