Ravnokar smo s frendi debatirali, ko se recimo pribljižam rondoju, moram zavit levo, avto pred mano zavira, skratka
iz 60 moram upočasnit na 25-30, jaz to konstantno počnem z prestavami in skoraj nič bremze, recimo furam 60 v 4ti,
se približujem rondoju, in namesto da bremzam, ga kiknem v tretjo, z občutkom spustim sklopko, da obrati enakomerno
porastejo tam na 3 včasih 3,5k rmp, nato iz ovinka, rondoja v tej prestavi enakomerno pospešim za nekaj kilometrov,
ga kiknem v četrto in furamo dalje...
Je to ok za motor in menjalnik, al je boljše, da pri 60 pohodim bremzo, držim kuplungo, dam v tretjo nato spustim in pospešim?
Nisem povsem ziher, ker kolega sta govorila obratno, pa se načeloma oba spoznata na avte in mehaniko, rad bi pa vseeno
vozil tako kot avtu paše na dolgi rok.
Torej še enkrat:
Zagledam da se prižge rdeča, vozim 60 v četrti, kiknem v tretjo, z občutkom spustim kuplungo, po potrebi (odvisno od prostora)
nekoliko dodam bremze, kiknem še v drugo in nato ga nakoncu z bremzo (pri 10kmh) popolnoma ustavim.
Upam da sn kolko tolko razložil, sicer pa grem zdaj v mesto pa bom posnel kaj mislim.
Do debate smo prišli, ko smo leteli po AC, pa sem spregledal naš izvoz, kolega me opomni, pa sem ga prec fliknil v četrto in nato
v tretjo + pomoč z malo bremze, in sta rekla da se z menjalnikom ne bremza, jaz pa ga nimam ravno namena uničit v prvem letu....
Govora je za VAGov dizel motor/menjalnik.
iz 60 moram upočasnit na 25-30, jaz to konstantno počnem z prestavami in skoraj nič bremze, recimo furam 60 v 4ti,
se približujem rondoju, in namesto da bremzam, ga kiknem v tretjo, z občutkom spustim sklopko, da obrati enakomerno
porastejo tam na 3 včasih 3,5k rmp, nato iz ovinka, rondoja v tej prestavi enakomerno pospešim za nekaj kilometrov,
ga kiknem v četrto in furamo dalje...
Je to ok za motor in menjalnik, al je boljše, da pri 60 pohodim bremzo, držim kuplungo, dam v tretjo nato spustim in pospešim?
Nisem povsem ziher, ker kolega sta govorila obratno, pa se načeloma oba spoznata na avte in mehaniko, rad bi pa vseeno
vozil tako kot avtu paše na dolgi rok.
Torej še enkrat:
Zagledam da se prižge rdeča, vozim 60 v četrti, kiknem v tretjo, z občutkom spustim kuplungo, po potrebi (odvisno od prostora)
nekoliko dodam bremze, kiknem še v drugo in nato ga nakoncu z bremzo (pri 10kmh) popolnoma ustavim.
Upam da sn kolko tolko razložil, sicer pa grem zdaj v mesto pa bom posnel kaj mislim.
Do debate smo prišli, ko smo leteli po AC, pa sem spregledal naš izvoz, kolega me opomni, pa sem ga prec fliknil v četrto in nato
v tretjo + pomoč z malo bremze, in sta rekla da se z menjalnikom ne bremza, jaz pa ga nimam ravno namena uničit v prvem letu....
Govora je za VAGov dizel motor/menjalnik.