Vozniki "premium" znamk- NEUMNI?

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:



a kljub temu. Imam dva znanca oba prisegata na BMW en ima x5, drugi 335 touringa, pa ne vem kdaj sem ju nazadnje vido da sta se pripeljala s svoji avtom...ker sta mesečno na nekem (NE bistvenem servisu) ampak ona dva še vedno vztrajata da je BMW najboljši in oprosti to je meni neumno, ko me bo kaka znamka razocarala bom menjal

foušija, ker se na bmwjih kvarijo komponente katere v avtomobilu KIA niti za doplačilo ne moreš naročiti pri novem
confused-1.gif
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
mislim da bi blo kr fino, ce bi kdo na tem alterju kdaj prebral kaksen post in ga razumel...

v prvem postu je vprašanje, zakaj vedno eni in isti ljudje tukaj na forumu ko kdo vpraša kakšen avto naj izbere, vedno forsirajo te svoje super duper znamke vse ostalo pa je krš...drugorazredno

Jaz pa mislim da klasičnih drugorazrednih znamk več ni tako kot je to bilo pred 20 ali 30 leti, ko je bil BMW, ali celo OPEL res različen od vseh ostalih avtomobilov...danes se avtomobili ne razlikujejo tolko da bi lahko govoril o dobrih in slabih, pri normalnem človeku bi moral vsak zdržat 200kkm

a kljub temu. Imam dva znanca oba prisegata na BMW en ima x5, drugi 335 touringa, pa ne vem kdaj sem ju nazadnje vido da sta se pripeljala s svoji avtom...ker sta mesečno na nekem (NE bistvenem servisu) ampak ona dva še vedno vztrajata da je BMW najboljši in oprosti to je meni neumno, ko me bo kaka znamka razocarala bom menjal

kaj pa ce bi nekateri prebrali kaj pisete v afektu?

citiram: Ko prebiram poste tukaj na alterju o avtomobilih mi vedno pride na misel da so vozniki, kot se sami imenujejo, vozniki "premium znamk"-- NEUMNI...

dalje si dal kr svojo pretpostavko, da jih vecina kupi kdo ve kaksne avtomobile brez garancije oziroma namigoval, da jim je vseeno kak je avto glavno da je "premium"

v tretji tocki si delal spet svoje pretpostavke, kako bi dobil za pol denarja isto

jaz sem pa ti na obe tocki lepo odgovoril zakaj in kje se motis. Dejstvo je, da se iz nemcije splaca uvozit avto star 2-3 leta, saj (naj me kdo popravi) imajo v nemciji lizinge ali amortizacije na 3 leta in tako se po 3 letih izredno dosti avtov prodaja, posledicno tudi 2 leti star avto izgubi na ceni. Cena proti 7 let staremu avto vec ne pada tako drasticno.

Ne vem koliko si star in v kaj delas v zivljenju, vendar ce se se nisi, se bos hitro preprical, da firme dejansko placujejo vec, zaradi tega ker potrebujejo vec. Tako resna firma, ki bo kupovala SW bo dodobra premislila, ce ga kupila od firme ki ima malo stevilo zaposlenih, zaradi rizika.
Resna firma nebo nikoli kot najpomembnejsi kriterij pri nakupovanju opreme gledala na to kdo je najcenejsi, temvec kdo ima polek cene najboljso odzivnost in razvejano servisno mrezo.

Podobno ti je tudi pri avtomobilih - in oprosti, premium znamke avtomobilov znajo enostavno zahtevnim uporabnikom najboljse ustrezt, od tega pa imajo korist tudi koncni uporabniki.

Tukaj je edino vprasanje ali imas ti kompleks premium znamk, ali pa pac prevec subjektivno gledas nakup avtomobila na podlagi svojih potreb.

s tem tudi zakljucujem s svojimi replikami v tej temi, saj bos se dalje mislil kot hoces, meni pa je za to konkretno vseeno
wink-1.gif
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Ma tut če mi ob trku zgori raje vozim 10 let staro laguno kot pa novega polota, kjer dobesedno poskakuješ od ceste.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.243
4.801
113
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Moja 10let stara laguna v takem trčenju v varnosti pošiša punteka, clia ali pa tud Polota l 2010!

Ne vem če... POGLEJ
Je res da je več kot 10 let razlike sam vseen.

res nisem bil dovolj specifičen, Laguna II, torej po letu 2001+ in je tam nekje kot tvoja Vectra C 2002+
kar je bilo pa sprojektirano v začetku 90tih se nikakor ne more kosati z avti po letu 2000...
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.243
4.801
113
[quote NI point v velikosti avtomobila,

sicer pa je varnost dokaj cudna zadeva, ko so na top gearu testirali volvota proti smartu je bilo precej jasno kaj lahko naredijo leta razvoja

[/QUOTE]

Velikost je zelo bistvena, če govoriš o avtih iz istega časovnega obdobja 5 let +/-
Yaris vs Camry

Tukaj nima veze ego, veza je samo kinetična energija!
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Saj to je to, določeni ljudje mi hočejo dopovedat da če npr. VW Polo doseže na tistih NCAP (ali kako se že reče) testih in če 2x večji avtomobil doseže enako zvezdic na NCAP ali celo zvezdico manj da je mali spaček enako varen kot velika kanta. Seveda govorimo o avtomobilih enake generacije...
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.243
4.801
113
točno to in tega se javno ne objavlja, pred kakšnim letom je bila prometna nesreča na dolenjskem, kjer sta bila udeleženi vozili
rezličnih velikosti, eden je bil Audi A4 letnik okrog 2003 drugi pa zgoraj opevani Renault Modus ki je sesul 20 let starega Volva...

Nesrečni izzid za voznika Modusa... sicer obstaja še bolj bizarni test velikosti med Q7 in Fiat 500 jasno kdo je potegnil kratko...

off topic: hvala za hitro dostavo žarnic AutoFun
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik tratnjak pravi:
kaj pa ce bi nekateri prebrali kaj pisete v afektu?

...

Citat:
Dejstvo je, da se iz nemcije splaca uvozit avto star 2-3 leta, saj (naj me kdo popravi) ...

Zakaj bi te moral kdo popravljati, ce si navedel dejstvo ? Ali morda nisi navedel dejstva, ampak le neko mnenje ? Morda le svoje lastno mnenje ? Ki temelji na necem, kar si nekoc nekje slisal/prebral ?

Zakaj bi te moral kdo popraviti, ce ze napises odgovor na forumu ?
confused-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.345
765
113
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
avto je premium takrat, ko se znanci/sosedi/"prijatelji" več nočejo pogovarjati s teboj ko kupiš "nov" avto
smirk-1.gif
Tole je najboljša definicija premium avta do sedaj... pa dodal bi še, da je avto premium takrat, ko se začne na alter-ju debata, da voznik tega avta izsiljuje, prehiteva čez polno črto, parkira čez dva boksa,... in pa na kratko: ima premajhnega pimpeka...
Če pa potegnemo povzetek, ima pa oseba na kontra strani na žalost premajhno denarnico in posledično trpi ego...
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Torej ko jaz vidim en sekret od Renaulta (en vagon,najbrz je to Scenic) parkiran cez dva boksa, od katerih je en invalidski (na avtu ni nobene dodatne nalepke/kartoncka glede tega), postane Renault premijska znamka ? Meni se ne zdi tako, je pac znamka za debile, enako kot vse ostale, od BMW do Audija in VW dalje. In ja, doma so sami svabi, nisem samo fin za forum.

Rulja je glupa in to nima nobene zveze z znamko. Eni so bolj butasti, ampak ni povezano z novim avtom, ampak starim - v kateri socialni skupini najdes najvec zjebanih starih MB in BMW ? V kateri skupini najdes najvec zjebanih starih VW ? Oboji imajo silne tezave s prometnimi predpisi.
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
KSZ

Zadnji dve leti vozim entry level avto kao premium znamke, prej sem pa vozil nekaj avtov kao low end znamk. Vsi kupljeni rabljeni.

Ta zadnji je star skoraj 9 let
d055.gif
, zanj sem plačal takrat 11k, [censored]. Pa bi lahko dobil novega za ta denar. Zakaj? Ker ko ga pogledam, mi zaigra srce, ko se vsedem vanj, isto, ko ga prižgem, ko ga vozim, isto.

Pri servisih ne opažam dosti razlike v ceni, so pa res gume, diski, olje ... pač malo dražji.

Vse se pač konča pri tem, kaj od avta hočeš. Za od točke do točke bi mi bil dovolj tudi rabljen Matiz, ampak pač hočem več. Kupil sem avto, ki je nov stal 40k za -75%. S tem ni nič narobe.
 

HrabiaMol

Fizikalc
28. jul 2007
1.400
1
38
Veliko napisanega, ampak nihče ni napisal kriterija NAMEN UPORABE. To je zame bistven kriterij pri nakupu avtomobila.

Če bi se vozil vsak dan 10km v službo, bi mi bilo precej vseeno, s čim bi se drenjal po cesti. Ker pa naredim cca. 80.000km letno, večinoma po AC, pa mi ni več tako zelo vseeno. To je prvi razlog zakaj sem kupil 3 leta star avto premium znamke (zdaj je star 5 let). Razlika med takšnim avtom in nekim korejcem je OGROMNA, ko delaš kilometre. Če pa se jajcaš vsak dan par km gor in dol pa verjamem da ni videti razlike.
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Jaz sem bil dolgo zagovornik majših avtomobilom pa recimo novejših, moje mišlenje je bilo saj se v novem Cliotu ali pa P206 pelješ isto dobro kot v 7 let starem Passatu ki staneta približno isto denarja, mogoče celo večji manj!

Treba je v račun vzeti da večji avto načeloma stane več. poraba, registracija, servisi... ampak to ni 5x več!!!

Tudi sam sem kupil novega P206SW ker sem hotel imeti nov avto, situacija je nanesla da sem ga prodal, kupila takrat Passata
za manj denarja in se z ito porabo vozil bolj udobno in pa predvsem varneje, več pasivne in aktivne varnosti, za servise sem pa dal malenkost več... Sebe imam rad in se mi ne gre za imiđ, sedaj vozim Laguno l2001 in je ne zamenjam za nobeno malo gajbico več!

Pa sem bil prej skoz pameten mojim kolegom ki so kupovali, Omege, Passate ipd, sedaj ko sem sam uporabnik vem zakaj.
Ja starejši avto se mogoče kaj več pokvari, vsako stvar je potrebno vzeti z doleočeno mejo razuma, tudi avto z 7letno garancijo
nima zastonj vzdrževanja, hudič je velikokrat skrit v detajlih!

Kar se pa tiče šrimerjave današnje nesreče... 18 let star Golf II ali pa Punto 2010 letnik, od leta 99 naprej se je res veliko naredilo na varnosti avtomobilov in če se udarita dva taka je rezultat jasn, Golf je en razred višji, samo je že predpotopen pa nič težji od puntota, teža vozila oz kinetična energija zelo vpliva pri prometni nesreči. Če bi pa primerjal recimo BMW serije 3 letnik 2005 ali pa Punto letnik 2010 je pa jasno da bo punto potegnil ta kratko, pač velikost tukaj res šteje in ne se slipit da če imaš novega malčka da si tako varen kot v starejšem večjem avtu... Moja 10let stara laguna v takem trčenju v varnosti pošiša punteka, clia ali pa tud Polota l 2010!

Vsem želim srečno in varno vožnjo, ampak prvo je treba poskrbet zase!

NI point v velikosti avtomobila,

sicer pa je varnost dokaj cudna zadeva, ko so na top gearu testirali volvota proti smartu je bilo precej jasno kaj lahko naredijo leta razvoja

Meni se zdi, da so ga zarukali z Modusom. In da so pogruntali, da v Volvotu '96 voznik umre, v Modusu 2003 (prvi s 5 zvezdicami v tem razredu) pa vozniku skoraj ni praske
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Dajte dvignit roke tisti, ki bi raje imel novo belo prosidko s sedem let garancije (in svinjskih cenah servisov), kot pa recimo to:
Cena je med 13-14k, servisirali bomo doma s kolegom in ker tudi dizel prosidka s primerljivo opremo stane tu neki.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4338908&show=1

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4176046&show=1


Kater prašič lažnivi je za prosidko?
confused-1.gif

Audija bi imel takoj.
Ce bi izbiral med BMWjem in Kio, pa bi definitivno zbral Kio. Bi vsaj prisel v kak zasnezen klanec
smile-1.gif
 

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
mislim da bi blo kr fino, ce bi kdo na tem alterju kdaj prebral kaksen post in ga razumel...

v prvem postu je vprašanje, zakaj vedno eni in isti ljudje tukaj na forumu ko kdo vpraša kakšen avto naj izbere, vedno forsirajo te svoje super duper znamke vse ostalo pa je krš...drugorazredno

Jaz pa mislim da klasičnih drugorazrednih znamk več ni tako kot je to bilo pred 20 ali 30 leti, ko je bil BMW, ali celo OPEL res različen od vseh ostalih avtomobilov...danes se avtomobili ne razlikujejo tolko da bi lahko govoril o dobrih in slabih, pri normalnem človeku bi moral vsak zdržat 200kkm

a kljub temu. Imam dva znanca oba prisegata na BMW en ima x5, drugi 335 touringa, pa ne vem kdaj sem ju nazadnje vido da sta se pripeljala s svoji avtom...ker sta mesečno na nekem (NE bistvenem servisu) ampak ona dva še vedno vztrajata da je BMW najboljši in oprosti to je meni neumno, ko me bo kaka znamka razocarala bom menjal

Verjetno zato, ker vsak zase misli, da ima "najbolj" prav. Sej ti tudi nisi nic drugacen, le da gledas v drugo smer (da so tisti, ki forsirajo "premium" neumni).

Sicer pa (moje mnenje). Vsak si pac kupi, kar si misli, da si lahko privosci in za potrebe, za katere si misli, da ga bo uporabljal.

Osebno se veliko vozim po evropi (Slo - Amsterdam - Bruselj - Slo). Pa mi se na kraj pameti ne pride, da bi si kupil "premium rabljen avto" - zakaj? Zato, ker je v novem verjetnost, da ostanes nekje sredi Nemcije precej manjsa. To se pa placa z visjo ceno avta. Poleg tega ves, da v tvojem avtu nihce ni stresal spermijev po sedezih, bruhal ipd ...nekomu je to pomembno, nekomu pac ne
smile-1.gif
Hvala bogu, da smo razlicni
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Zakaj bi te moral kdo popravljati, ce si navedel dejstvo ? Ali morda nisi navedel dejstva, ampak le neko mnenje ? Morda le svoje lastno mnenje ? Ki temelji na necem, kar si nekoc nekje slisal/prebral ?

Zakaj bi te moral kdo popraviti, ce ze napises odgovor na forumu ?
confused-1.gif

popravi me naj glede nadaljevanja, kjer sem napisal zakaj se prodaja dosti avtomobilov starih 3 leta: "imajo v nemciji lizinge ali amortizacije na 3 leta in tako se po 3 letih izredno dosti avtov prodaja"

dejstvo ostaja, tocnega razloga se vec ne spomnim
tongue-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Je najbrž v zaporu in ga ne moreš obiskat
smile-1.gif

Ponavadi pa majo to na leasing, ki ga ne morejo odplačevat.