Toyota Prius

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.420
2.375
113
Pomurje
Daj še link, kje lahko kupim tak WV
bonk.gif


Kaj pa je narobe s primerjavo?
Mogoče poraz?
hysterical-1.gif


Lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Primerjas jabolka in hruske, bencinarja proti hibridu, potem se malo poglej vozne lastnosti in 25% vecjo ceno in upostevaj da ga cez par let ko bodo baterije proti koncu vec ne bo mogoce prodati.
.....tudi poraba je taka da sem jaz z mojo sestico zelo blizu, ce se tankam rastlinsko olje bi bil tudi z CO2 zelooo blizu.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
766
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
(s tem ne mislim na te đezve z 2,5 tone).
Kam bi po tvoji logiki tvojega Yarisa vtaknil? Če je 2.5 tone đezva, je potem Yaris ročaj od pokrovke na đezvi? Sploh motorja ne rabi, ampak pedala...
bonk.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.420
2.375
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Primerjas jabolka in hruske, bencinarja proti hibridu, potem se malo poglej vozne lastnosti in 25% vecjo ceno in upostevaj da ga cez par let ko bodo baterije proti koncu vec ne bo mogoce prodati.
.....tudi poraba je taka da sem jaz z mojo sestico zelo blizu, ce se tankam rastlinsko olje bi bil tudi z CO2 zelooo blizu.

Sedaj pa ne vem ali nočeš razumet ali pa si že močno utrujen.

Primerjava je čist na mestu.

Lp
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Tvoja kantica nima avtomatika, drži?
grims-1.gif

No, Prius ga ima, in to takoj doda pol litra do litra na 100 km.
Prius ga nima ... Klasičnega avtomatika, namreč.
Priusov "menjalnik" je povsem mehanski in ima enak efekt kot CVT (čeprav je tehnično povsem drugačen), CVTji pa imajo nižje porabe od ročnih menjalnikov. Tu namreč ni izgub, kot jih pozna klasični avtomatik (zaradi pretvornika navora & co), prestavno razmerje pa je vedno idelano oz. motor vedno v idealnih vrtljajih.
Mimogrede: avtomatsko znajo prestavljat tudi robotizirani ročni menjalniki (vključno z DSG), pa zato ne porabijo nič več goriva - ponavadi manj. In zato jih enačit s klasičnimi avtomatiki (kot si jih ti, saj si napisal, da zaradi menjalnika porabi več), kaže na hudo nepoznavanje tehnike.
 
Nazadnje urejeno:

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
(s tem ne mislim na te đezve z 2,5 tone).
Kam bi po tvoji logiki tvojega Yarisa vtaknil? Če je 2.5 tone đezva, je potem Yaris ročaj od pokrovke na đezvi? Sploh motorja ne rabi, ampak pedala...
bonk.gif

Jaz imam porabo po LJ 5,9L/100km. Če bi se pa več vozil izven LJ, pa ugibaj. Verjamem, da bi prišel nekje na 5,2. Sicer pa, koji k si se obesu na mojo rikšo?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
drži da ni avtomatik
Sicer pa itak "oglašujejo" da nekateri "sodobni" avtomatiki požrejo manj kot klasiki
Je sploh možno naredit "ročnega" hibrida (el.motorji pri kolesih?)

Za mestne taksije bi bil "uporaben" striktno el.pogon. Na počivališčih-parkiriščih bi pa lahko imeli "avtomatske" polnilce (kot se recimo F1 razelektri ob prihodu v "boks".
Koliko kw el. energije se porabi za prevoženi km in koliko onesnaženja(recimo da je "aktualen samo CO2) povzroči el. prevoženi km?

Vidim da je že SJTV nekaj napisal o avtomatikih, čeprav bi rad dobil nek konkreten podatek porabe (ne marketinški podatek tovarne)
 
Nazadnje urejeno:

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Citat:
in koliko onesnaženja(recimo da je "aktualen samo CO2) povzroči el. prevoženi km
To je tipicno ozkogledno okljevarstveno zagovarjanje "trendovskih" produktov, ki v resnici sploh niso niti ekonomicni niti ekoloski. Treba je gledat sirse in vzeti v zakup celoten postopek izdelave, uporabe in razgradnje. Potem se pa lahko pogovarjamo.

Saj nuklearka je tudi zelo cista oblika energije, ce jo gledas samo med delovanjem in primerjas s toplarno. Nobenega gostega dima, nobenih saj. Waaaaaw, to je pa full ekolosko
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
franci: sosed v bloku ima novo yarisko avtomatika. Sicer dvomim da računa porabo (gospod star cca 55 let mal kriplna kot jaz) ampak ga bom ob priliki vprašal pa bomo primerjal
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Prius ga nima ... Klasičnega avtomatika, namreč.
Priusov "menjalnik" je povsem mehanski in ima enak efekt kot CVT (čeprav je tehnično povsem drugačen), CVTji pa imajo nižje porabe od ročnih menjalnikov. Tu namreč ni izgub, kot jih pozna klasični avtomatik (zaradi pretvornika navora & co), prestavno razmerje pa je vedno idelano oz. motor vedno v idealnih vrtljajih.
Mimogrede: avtomatsko znajo prestavljat tudi robotizirani ročni menjalniki (vključno z DSG), pa zato ne porabijo nič več goriva - ponavadi manj. In zato jih enačit s klasičnimi avtomatiki (kot si jih ti, saj si napisal, da zaradi menjalnika porabi več), kaže na hudo nepoznavanje tehnike.
DSG si enačil ti s klasičnim avtomatikom in ne jaz
tongue-1.gif
. Just for the record, da mi ne boš pripenjal izjav, ki nimajo veze z mano.
Se strinjam v celoti, da je CVT bistveno drugačen koncept kot klasični avtomatik. Da pa porabi manj goriva kot ročni menjalnik pa še nisem slišal (bral). Lahko se motim. Spomnim se le prvega A6 2.5TDI z multitronicom, pri katerem, kolikor se jaz spomnim je bila poraba nekje med ročnim in klasičnim avtomatikom. Če so pa od takrat izboljšali stvar potem se pač motim. Marketinškim foram v smislu avtomobil je stalno v optimalnem območju delovanja, itd. pač žal že dolgo ne verjamem več. Ravno tako kot tudi različnim Easy..... robotiziranim menjalnikom v mestnih kantah (Corsa, Clio, stari Twingo), pri katerih je vožnja katastrofalna, čeprav naj bi bili oh in sploh hudo udobni.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Taprvi, čisto iz glave (tako da točnih cifer ne poznam): Nissan Qashqai ... Pri ostalih CVTjih je enako (OK, lahko da obstaja kaka izjema, ampak načeloma je CVT varčnejši). Ravno zaradi "marketinških fint" ...
Kar pa se tiče enačenja DSG in avtomatika, naj te citiram:
"Kaj pa je? A ročno šaltaš?"
Iz tega lahko sklepam le, da je vsak menjalnik, ki zna sam menjat prestavi, avtomatik (klasičen) ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:Kar pa se tiče enačenja DSG in avtomatika, naj te citiram:
"Kaj pa je? A ročno šaltaš?"
Iz tega lahko sklepam le, da je vsak menjalnik, ki zna sam menjat prestavi, avtomatik (klasičen) ...
Ja, to imaš pa prav. Se bi res lahko tako bralo. No, evo še napišem: DSG ni klasičen avtomatik, temveč robotiziran ročni menjalnik. Evo.

Bom potem moral it kakšnega CVTja sprobat, da vidim ta napredek. Je pa to fajn, če so res varčnejši. Vsaj še ena izbira poleg DSG-ja.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Saj isto imajo hibridi. Ko pohodiš do konca gas gre na polno moč (kW števec namesto rpm števca pri Lexus GS450h) gor in tam ostane, hitrost se pa pač veča.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Pri vseh teh zadevah je treba upoštevat ekološke bilance, torej celotni ciklus avtomobila od "zibelke do groba oz. od proizvodnje do reciklaže" in potem na podlagi teh bilanc ovrednotit vplive na okolje... So pa te zadeve malo preveč zapletene da bi mi govorili tukaj o njih, lahko samo ugibamo... Mislim pa da ti hibridi na koncu niti ne bi bili tako zelo "čisti".... Kot je že nekdo rekel so najbolj problematične verjetno te baterije, katere pa vprašanje v kolikšni meri so dajo reciklirati? Zadeva ne bi bila nič sporna če bi bile notri snovi ki bi šle 100% reciklirat ali pa če bi se te baterije dale z malo truda zopet obnovit v nove... ampak mislim da ne bo šlo kar tako zlahka...

Lp
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Baterije so Ni-MH in se dajo reciklirat, brez blema. Kako pa recikliraš "saje" iz dizlov, recimo?
smile-1.gif


Ogo