Toyota Prius

kkarola

Pripravnik
30. jul 2007
224
0
16
Prius eko avto in ostali??

Se je že kdo vprašal koliko kemije je potrebno za izdelavo 70 kg akumulatorja. Je kdo pommislil na reciklažo, posebej v kakšnem gozdu ko je odslužen.

To je le mazanje oči ekološko osveščenim ljudem.
 

Evrokrat

mX's brotherPEPČEK 08
6. avg 2007
6.696
559
113
Capitale de l'Europe
europa.eu
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Oba avtomobila sta peljala enako hitro, enako pospeševala, enako zavirala. Boljše primerjave ne moreš naredit ...

ja pa jade
bonk.gif


kot prvo je bmw v zaveterju
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
@SJTV1:

In od kdaj ima hibridna tehnologija kakšne prednosti na relacijah? Kolikor je meni znano, ima hibridna tehnologija prednost v mestu.
Boljše primerjave, da se ne da narediti? Kaj pa če bi poleg nekaj 100 km relacije prevozila še nekaj 100 km v jutranji in popoldanski mestni gneči? Nato bi lahko primerjali rezultate!

ON: Priusi za japonski trg imajo tudi priključek na omeržje - polnjenje akumulatorja med vožnjo. Poleg tega se da Priusa voziti v popolnoma električnem načinu z najvišjo hitrosto 45 km/h - močno dvomim, da lahko prevozi samo 2 km (morda gre za največ 2 uri?).

Kakorkoli, dokler Prius tudi pri nas ne bo imel možnosti napajanja iz električnega omrežja, ni kakšna posebna pridobitev.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Šlo je pač za primerjavo na simulaciji odprte ceste. In kot taka zdrži.
Primerjavo v mestu bo treba pa kje drugje iskat ... TG je 100% ne bo delal ...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Eh... Kakšna butasta primerjava. Zakaj pa ni vozil z BMWjem za njim v 1. ali 2. prestavi pri polnih obratih, kot je gonjen prius? Jasno, ker bi bila poraba 30l+ na benđoli...

Skratka, poplnoma butasta primerjava.
Če bi poznal TG, potem bi vedel, da je to entertainment oddaja in kot takšna dela preizkuse, ki so ''gledljivi'' za širše občinstvo, ne pa, da bo tratila čas za dokazovanje dejstev, ki jih vsak povprečen človek pozna.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Eh... Kakšna butasta primerjava. Zakaj pa ni vozil z BMWjem za njim v 1. ali 2. prestavi pri polnih obratih, kot je gonjen prius? Jasno, ker bi bila poraba 30l+ na benđoli...

Skratka, poplnoma butasta primerjava.
Če bi poznal TG, potem bi vedel, da je to entertainment oddaja in kot takšna dela preizkuse, ki so ''gledljivi'' za širše občinstvo, ne pa, da bo tratila čas za dokazovanje dejstev, ki jih vsak povprečen človek pozna.

Saj jaz to dobro vem. Show znajo narediti in tukaj so fenomenalni. Prav zakon jih je gledati..
cheer.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:Saj jaz to dobro vem. Show znajo narediti in tukaj so fenomenalni. Prav zakon jih je gledati..
cheer.gif
Torej to ni butasta primerjava, a ne?
grims-1.gif

Namreč, dejstva so čisto pravilno prikazana. V teh okoliščinah Prius kuri več kot M3-ka
grin1.gif
. Če pa kdo to povzame kot da je M3-ka varčnejša zmeraj, se pa mora povprašat po lastnem zdravju.
 

han

Pripravnik
15. okt 2007
126
0
16
laibach
kolega ma priusa že 2.5 leti.....avto sam po seb ni nč bolj varčen kot kak 1.4 bencinar...akumulator pa zadostuje za recimo 10min vožnje pri največji hitrosti 50km/h, če je pa klanec pa je to deljeno z dva...elektrika ti pripomore samo pri speljevanju!!!...ekološko je samo to da je "manj" izpusta CO2 v zrak...
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Seveda ni nič bolj varčen kot kak 1.4 bencinar. Sedaj pa vzemi v zakup 4.45m dolžine in 1.3t mase. Koliko 1.4 avtov ima ob podobni konfiguraciji primerljivo porabo?

Pa še, elektrika ni zgolj za speljevanje, je tudi za pospeševanje! Pa tudi medtem, ko motor/avto miruje klima laufa. Najdi mi podoben avto.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.978
6.867
113
pri taščici
res je, samo se jaz še vedno držim tistega mnenja ki je napisan zgoraj- koliko več CO2 so izpustili pri njegovi izdelavi, koliko več predvsem nevarnih odpadkov bo ob uničenju, koliko te stanejo akumulatorji (njihova doba je?)
Sem mislil da ga lahko recimo ponoči polniš iz omrežja v garaži, zjutraj pa lepo odpelješ v mesto v službo. Tako je imel pred časom volvo -saab neko rešitev. Vse ostalo se mi zdi nesmisel....
Viličarje vem da je težko primerjat z avti, amapk viličarji cel šiht lahko delajo na aku. pol se pa filajo. je pa res da je teža akujev tam nepomembna oziroma večja ko je boljše je.
"moj" avto ob skoraj 1.4 tone in dolžine 4 metre (meriva) porabi 5,5 nafte. Pa dvomim da je v priusu kaj več prostora, ker tiste pol metra ki je daljši je samo na račun nosu....
Zaenkrat se mi zdi to še vedno zavajanje potrošnikov z "ekologijo" (zadaj je dobro premišljena ekonomija proizvajalcev)
Je pa pohvalno da se sploh kaj dela na alternativnih pogonih.

Zanima me kakšni so tisti "patenti" o alternativnih pogonih ki so jih kupila naftna podjetja....?
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Copy/paste iz servisne knjige:

Garancija, servis
tri leta splošnega jamstva oziroma 100.000 km, osem let oziroma 160.000 km garancije na hibridne dele, tri leta garancije na barvo, dvanajst let na prerjavenje, redni servisni pregled na 30.000 km oziroma na dve leti, menjava olja na 15.000 km, hibridne komponente ne potrebujejo vzdrževanja

Kar se pa prostornosti kabine tiče. Motor (in e-motor) sta vgrajena spredaj prečno. Kabina Priusa je prostorna. V bistvu je več placa za potnike zadaj, kot pa pri vozniku. Usedi se v Rumeni taxi, boš videl razliko.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Za taxi po mestu se mi zdi Prius čist smiseln, zdej za doma čist odvisno zakaj rabš, una primerjava se mi pa ne zdi nesmiselna, itak se ve kako je s to zadevo point pa tud pove nakoncu.
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
No, bom dal še eno primerjavo. Sicer je vezana na dizle pa vseeno.

Naložena hruška za beton (3-axer, cca 27 ton) na 100 km pokuri do 45L nafte. Koliko pa pokuri en 2.5TDI SUV ali pa kakšna krota z večjim motorjem. Pazite. Razmerje je tu 45L/27 ton, pri SUV pa ?/2.5 tone. Faktor teže je 10,8. Računajte!
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik franci pravi:
No, bom dal še eno primerjavo. Sicer je vezana na dizle pa vseeno.

Naložena hruška za beton (3-axer, cca 27 ton) na 100 km pokuri do 45L nafte. Koliko pa pokuri en 2.5TDI SUV ali pa kakšna krota z večjim motorjem. Pazite. Razmerje je tu 45L/27 ton, pri SUV pa ?/2.5 tone. Faktor teže je 10,8. Računajte!
Za isti hitrostni in časovni dosežek (primerjava kot Prius : M3), bi znal tudi SUV v vožnji za to hruško po dirkališču pokuriti za faktor 10,8 manj nafte...
 

franci

Fizikalc
19. jul 2007
1.797
1
38
49
LJ
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Citat:
Uporabnik franci pravi:
No, bom dal še eno primerjavo. Sicer je vezana na dizle pa vseeno.

Naložena hruška za beton (3-axer, cca 27 ton) na 100 km pokuri do 45L nafte. Koliko pa pokuri en 2.5TDI SUV ali pa kakšna krota z večjim motorjem. Pazite. Razmerje je tu 45L/27 ton, pri SUV pa ?/2.5 tone. Faktor teže je 10,8. Računajte!
Za isti hitrostni in časovni dosežek (primerjava kot Prius : M3), bi znal tudi SUV v vožnji za to hruško po dirkališču pokuriti za faktor 10,8 manj nafte...

Res ne dojemaš, za katere zadeve sploh so dizli primerni? Dizelski navor je primeren tam, kjer je treba premikat ogromne mase (s tem ne mislim na te đezve z 2,5 tone).

Po tvoji logiki bi pa potemtakem moral ta suv kurit slabe 4,2L/100km
aplauz.gif


Pa še, če nisi opazil, napisal sem max porabo, ki jo hruške v naši firmi imajo. Dejansko je lahko tudi 10L nižja (odvisno od šoferja!).
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Kaj pa je? A ročno šaltaš?
Isto ko sesalci (skuterji). Veriga oz. pas in se prenos stalno spreminja. Isto kot Audijev multitronic.