Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
S to razliko, da sta Bravo-Delta bolj različna, kot avtomobili iz drugih koncernov!
kako razliko ti vidiš? bravo in delta sta isti avto pa če ti plešeš tango po trepalnicah.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
S to razliko, da sta Bravo-Delta bolj različna, kot avtomobili iz drugih koncernov!
kako razliko ti vidiš? bravo in delta sta isti avto pa če ti plešeš tango po trepalnicah.
XDS je TTC, ne more biti bistveno bolj napreden od ASR ali ESP, če je to druga zadeva (čeprav se uporablja iste senzorje, elektroniko, itd.). Ne moreš tega primerjat med seboj.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Lahko tudi napišeš pe o ostalem, ni problema, rad debatiram z nekom, ki ve več od mene.
TTC od Lancie je praktično zelo podoben, kot je zapora pri MeganuRS ( in če me spomin ne vara tudi v Fordu RS ).
Torej daleč bolj napreden sistem od ESPja ( ASR ).
Torej, poanta je v tem, da je Delta vnesla tehnologijo v srednji razred, tehnologijo ki je bila predtem rezervirana za druge razrede.
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
a ti pol posodim mojo alfico za en dan, upam da dovolj znoriš da porihtaš vse
zakaj je pa potem na komplet podvozju bilokaj v roko primeš GM znak na cromi če so si tako različni? Bencinerji v cromi so oplovi.Citat:
Uporabnik shift pravi:
sam tukaj se motiš saab,croma in vectra so si res zelo podobna vozila,vsekakor pa ne enaka,že motorji so v saabu in oplu licenčni in ne FLAR proizvodnje
to niso neki resni problemi ampak samo malomarnost lastnika..... ozirima nimaš interesa popravit. ker so vse malenkosti.Citat:
Uporabnik tomi pravi:
se ne strinjam, ker so take čudne stvari, da bi te že s tega vidika pritegnilo
- ker je 3 vratna, se vsake tolko ko dvigneš sedež, vklopi lučka za airbag, ker fabrizio pod sedežem ni mogo zalotat kablov
- senzor za rikverc na menjalniku je hin (predvidevam) ker varovalka in žarnica sta ok, tako da sem brez rikverc luči, kar je v temi še posebej zabavno
- ob mrzlih dneh javi da ni olja, verjetno kak problem s senzorjem, če vzameš kontakt in daš ponovno, je vse ok
- občasno če prehitro zaverglaš ko daš kontakt, se vklopi vse na armaturki, abs, ars fail, kot da neuspe pravočasno naredit checka al nekaj
skratka ja, res ni dolgčas
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
to niso neki resni problemi ampak samo malomarnost lastnika..... ozirima nimaš interesa popravit. ker so vse malenkosti.Citat:
Uporabnik tomi pravi:
se ne strinjam, ker so take čudne stvari, da bi te že s tega vidika pritegnilo
- ker je 3 vratna, se vsake tolko ko dvigneš sedež, vklopi lučka za airbag, ker fabrizio pod sedežem ni mogo zalotat kablov
- senzor za rikverc na menjalniku je hin (predvidevam) ker varovalka in žarnica sta ok, tako da sem brez rikverc luči, kar je v temi še posebej zabavno
- ob mrzlih dneh javi da ni olja, verjetno kak problem s senzorjem, če vzameš kontakt in daš ponovno, je vse ok
- občasno če prehitro zaverglaš ko daš kontakt, se vklopi vse na armaturki, abs, ars fail, kot da neuspe pravočasno naredit checka al nekaj
skratka ja, res ni dolgčas
-najmanjši problem je kable zalotat.... boš mel mir za vedno. Glih 15 minut dela.
- za začetek brikaj konektor na stikalu (nekje na menjalniku) in boš videl če posvetijo luči. Menjaj stikalo in rešeno. ni nek dnar.
-olje ti javi samo prvič, ker potem si vzame 20 minut pavze. Torej če v naslednjih 20 minut daješ kontakt ne preverja večje meni lybra delala isto. menjaš senzor nivojs olja.
Glede zadnjega pa ja najverjetneje ne uspe spustit vseh sistemov skozi, ista finta je če je prazen akumulator.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Jaz bi plačal preostanek šele ko sem 100%.
Vse preveri 2x,3x. Plačaj, preberi pogodbo, podpiši, registriraj in gasa.
Katero delto si kupil ?
To bo najbolje ja.Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:pri dealerjih pa verjetno denar na TRR in potem pogodba in ostala birokracija.