Ksz.
Sicer je tukaj en kup nakladačev, sanjačev in gostilniških bumbarjev, ampak ne morem mimo, da nebi spisal kakšen stavek.
Zrasel sem v domu, kjer smo vozili po večini same italjanske avtomobile. Tudi kasneje, ko sem si kupil prvi avto, je bil to Fiat. In da ne bo spis ostal na nivoju gostilniške debate, bom zajel samo delček italjanskih avtomobilov, ki sem si jih lastil v 15 letih..
Fiat Uno, Fiat Uno Turbo, Fiat Regata, Fiat Tempra, Alfa 33, Alfa 146, Alfa 156(eno imam še sedaj), Alfa 155 V6 v očetovi lasti Lancia Kappa....
Trenutno vozim Fiat Bravo 1.6 Mjet Emotion
Torej lahko bi rekel da imam kar bogate izkušnje z italjanskimi znamkami.
V 80tih in 90tih letih so italjanski avtomobili res kakovostno zaostajali za njihovo evropsko konkurenco. Vendar so italjani, to nadoknadili z včasih posrečenim dizajnom ali pa tehničnimi inovacijami.
Danes, ko avtomobile vozijo mamini sinčki, ki si težko zapomnijo kje je pedalo sklopke in plina, mora biti avto narejen tehnično preprosto, a načičkano z 1001 pasivno novotarijo. Dan danes se nihče več ne vpraša, kako je rešeno podvozje, kako večja medosna razdalja vpliva na vožnjo, kakšno je krmiljenje avtomobila itd. In Italjani, kot specialisti v motoroznanstvu, se v tem novem svetu metroseksualcev ne znajdejo najbolje. Zato jim upada tako tržni delež, kot ugled.
Kar se tiče trenutnih italjanskih avtomobilov, lahko po letu dni vožnje z Fiat Bravom in 30.000km rečem tole.
Motor: 1.6 Mjet 120KM 300Nm navora... ocena 10.. motor je lepo kultiviran, polni navor je zmožen pognati na kolesa že pri 1500u/min. Veselje do vrtenja se sicer konča pri cca 4200 u/min, vendar do tam mu ne poide sapa. Z dobro preračunano 6 prestavo, se lepo in udobno voziš z 140km/h pri cca 2200u/min. Poraba zadnjih 3k km se giblje po board računalniku 5.2 litra. Menjalnik se lepo prestavlja, edino mrzel je malček bolj trd.
Podvozje.. Klasični Mcpherson in poltoga prema žal ne dopuščata dirkaških užitkov. Avto je preveč mehak v nogah za kaj takega, je pa karoserija toga, pri premagovanju slovenskih luknjastih cest, pa notranjosti ne strese preveč. Torej za dirkače taka nastavitev podvozja ni, obstaja pa sport različica modela Bravo, ki vse skupaj postavi nivo višje. Vendar čudežev ni za pričakovati, preprosto so italjani avto hoteli prestaviti širši množici in ne samo ljubiteljem hitrih ovinkov. Ocena 8 (konkurenca zna tudi bolje nastaviti podvozje)
Udobje, počutje v vožnji..
Zvočna zatesnjenost bi lahko bila boljša, oziroma 1.9 in 2.0 Mjet motorja sta v tej karoseriji bolj prijazna ušesom, kot moj 1.6 Mjet. Tile mali dizli imajo tak, vsaj meni preveč čuden zvok
Počutje v kabini je zame odlično. Prostorno, volan lepo sede v roke, stopalke so na pravem mestu, preglednost naprej je odlična, nazaj povprečna. Moti velik A stebriček,a to je dan danes pri vseh avtomobilih zaradi varnosti tako urejeno.
Sedeži so sicer barvno lepo usklajeni z notranjosto, a žal precej povprečni. Če primerjam tiste iz Alfe 156... bi jih takoj namesti v Bravota
Tukaj priporočam opremo Sport, kjer so sedeži nekje na ravni Alfinih, torej odlični.
Prtljažnik in vožnja zadaj.
Več kot zadovoljiva za 2 osebi zadaj. Na morje smo se odpravili 4 odrasle osebe, z prtljago zadaj, potovalnik kovčkom na strehi ter 4imi kolesi. Še vedno smo se brez pretresov peljali 130 po tempomatu 500km daleč in iz avta stopili čist ok.
Price/Performance ocena.. za vložen dnar, veliko avtomobila. Pravzaprav, če odprem pokrov motorja in pokukam v notranjost, ugotavljam da je 70% delov, ki ima nalepko Made in Germany. Torej za 1/3 nižjo ceno sem kupil del nemške tehnologije, z odličnim italjanskim dizlom, v prikupni italjanski obleki.. Za moje pojme terna.
In zakaj sem spisal tak sestavek.. Pravzaprav, sem pred nakupom Brava gledal tudi Lancie Delte. A sem si zaželel izključno 1.6 Mjet motor in takrat se žal na a.net, ni dalo nekaj časa dobiti nobene bicolori Lancie z takim motorjem v nosu. In če sem zadovoljen z Bravom, verjamem da bi bil nad Lancio navdušen.
Zatorej OP, kar pogumno v nakup. Italjanski avtomobili so se odmaknili od zagrizenih ljubiteljev, k generalni populaciji in kot taki, so tudi bolje izdelani.
Nemški autobild,je ob testiranju Brava, po prevoženih 100.000km podal oceno 5-. Nekaj časa,je Bravo držal 3 mesto v njihovem vzdržljivostnem testu. Za primer Touran je pristal na zadnjem mestu in tega neslavno drži še danes.
Uspešen nakup želim, za karkoli se boš na koncu odločil in veliko varnih, ter prijaznih kilometrov.
Lp