pri elekrtičnih avtomobilih se pozablja da tudi el. energijo je treba od nekje vzeti.
In (ko je govora o Američanih) oni že sami po sebi doživljajo el. mrke zaradi preobrementiev (oz. premaljhnih zmogljivosti)...zdaj pa če se na el. omrežje obesi še polnjenje miljone avtomobilov....dobimo totalni kolaps.
in tudi el. energija se pridoviva z nekim izkoristkom....v termoelektratrnah (najbolj pogoste) je le ta nekje 30 %..torej če ti z avtom uporabiš el. energijo 100 % učinkovito....si dobil pri kurjenju fosilnega goriva (termoelektrarna) kvečjemu 1/3 izkoristek.
Tako da...dokler ne pride do množične uporabe el. celic za pridobivanje el. energije (praktično da jih bo imela vsaka hiša (in vsak avto - streha), tako kot ima Wc, stanišče, TV, DVD predvajanik,....) do takrat tui prehod na el. avtomibile ne bo kaj bistveno spremenil stvari (na kratek rok bodo pomagale kvečjemu nuklearke).
In ko je že govora o povrnitvi investicije...meni se zdi to malo bosa....folku ni problem dati 20.000 EUR za avto, za kateraga vsi vemo da bo njegova vrednost čez 10 let blizu ničle, hkrati pa vsako leto zanj porabimo še 3 do 5.000 EUR...pri nabavi stvari, kjer bi se investicija dobesedno povrnila (torej nisi zapravil zanjo nič) se pa vsi zmrdujemo nad 15 letno dobo.
Pri vseh zadevah je tako...ob štatru je zadeva draga, ko bo več povpraševanja, več ponudbe pa bojo cene padale.