Toyota Prius

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sicer se mi ne sanja koliko stane Prius...samo tale dotični je 32.000 EUR (malo upoštevaj razmerje dolar - euro)

Dvomim da je prius 16.000 EUR....

V US of A je od 21.500 USD naprej in to nov novcat.
wink-1.gif

http://www.toyota.com/prius-hybrid/trims-prices.html
Se počutiš nategnjenega?
grims-1.gif

Nisi edini v EU. Imaš pa lahko za iste denarje nov Golf V z Zetor motorjem in 90 lenih konjičev ter ročno klimo.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.681
392
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi: Imaš pa lahko za iste denarje nov Golf V z Zetor motorjem in 90 lenih konjičev ter ročno klimo.
grin1.gif
A lahko prosim nehaš omenjat Zetor motorje v Golfu. Namreč, s tem omalovažuješ Zetor
grin1.gif
.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Citat:
Uporabnik futuristic pravi:
ki se v 10 minutah napolni za 320 km dosega.
zmaga.gif

le Eles ti mora prej porihtat en odcep 400 kV daljnovoda direktno do hiše, da ti tole filaš
evil.gif


(verjetno je to že všteto v teh 300.000 $)
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
En takle športnik baje skuri tam do 25 kWh na 100 km. Torej recimo, da zna baterija vso to energijo shranit (verjetno prej da ne) pridemo na 75 kWh. Če se recimo reč "fila" čez noč, rabi tam 10 kWh energije na uro, za recimo 8 ur filanja, torej električno moč okrog 10 kW. Kar je praviloma moč, ki jo požerejo vse električne naprave v enem domu v špici (ko so vklopljeni vsi porabniki, od pralnega in pomivalnega stroja, vsi bojlerji, dva plazma TVja in še kakšna pečica).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
jah zdaj če meni matematika dobro dela ima ta avto moči dobrih 500 kW -tov (oz. 700 konj).

Torej ko ga stisneš (pospešuješ) uporablja ravno teh 500 kW moči.

Zdaj če mu uspe 100 km prevozit s 25 kWh...a la mu vera (mišljena 'normalna' vožnja - ne na pisti, kjer mu pihlja rahel vetrček v rito, vozi pa vseh 100 km z 90 km/h). Torej imaš na lagerju 700 konj, ki jih popelješ 100 km daleč.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Sicer pa...kar se mene tiče so električni avtomobili ta trenutek ena velika neumnost.

(razlog sem napisal že više v temi...torej ni na voljo kapcitet, ki bi polnile te avtomobile...sploh pa ne pri američanih).

Torej bo treba pogruntat nekaj drugega (vodik?) oz. več delat na alternativnih virih (za pridobivanje el. energije) da bojo avtomobili (vsaj na kratke relacije) samozadostni..torej da bodo 'zbirali' energijo, ki jo bodo potem trošili (el. celice)...takrat pa bo el. avto zaživel v vsem svojem sijaju in uporabnosti.

Ta trenutek pa: Bullshit or not?

BULLSHIT!
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
jah zdaj če meni matematika dobro dela ima ta avto moči dobrih 500 kW -tov (oz. 700 konj).

Torej ko ga stisneš (pospešuješ) uporablja ravno teh 500 kW moči.

Zdaj če mu uspe 100 km prevozit s 25 kWh...a la mu vera (mišljena 'normalna' vožnja - ne na pisti, kjer mu pihlja rahel vetrček v rito, vozi pa vseh 100 km z 90 km/h). Torej imaš na lagerju 700 konj, ki jih popelješ 100 km daleč.

Če bi vozil s konstantno močjo 500 kW, bi po eni uri vožnje že vozil z nekajkratnikom zvočne hitrosti.
smile-1.gif

Drugače pa računaj, da pride moč v poštev le pri pospeševanju. Ko je enkrat hitrost dosežena in tle je to v parih milisekundah, ne rabi dosti, da se jo vzdržuje. Avto je lahek in izredno aerodinamičen. Poglej si Lotusove avte. Večina jih ima manj močne motorje, kot se danes že dobe v "družinskih" avtomobilih. Performance imajo tudi neprimerno boljše. Seveda na račun nizke teže in superiorne aerodinamike, ki je od kakega Forda S-Max ali Toyote Corolle Verso pač ne moreš pričakovat.
smile-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Sicer pa...kar se mene tiče so električni avtomobili ta trenutek ena velika neumnost.

(razlog sem napisal že više v temi...torej ni na voljo kapcitet, ki bi polnile te avtomobile...sploh pa ne pri američanih).

Torej bo treba pogruntat nekaj drugega (vodik?) oz. več delat na alternativnih virih (za pridobivanje el. energije) da bojo avtomobili (vsaj na kratke relacije) samozadostni..torej da bodo 'zbirali' energijo, ki jo bodo potem trošili (el. celice)...takrat pa bo el. avto zaživel v vsem svojem sijaju in uporabnosti.

Ta trenutek pa: Bullshit or not?

BULLSHIT!

Ni bullshit. To je dokazal GM EV1. Za 90% američanov, ki se v službo vozijo do 30 km, je bil tudi stari EV1 čisto dovolj. Tudi obremenitev električnega omrežja ni bila velika, ravno zato, ker večina folka ne napravi dosti kilometrov dnevno. GM je sicer popustil naftni industriji in izgubil svoj razvojni potencial, pa zelo možno tudi svojo prihodnost (bomo videli, če mu bodo naftne družbe tako pomagale, kot so oni njim). Naslednje leto pride nova varijanta Prisua na trg, ki se ga bo polnilo iz domačega štroma. Doseg na vožnjo iz štroma, pa seveda ravno dovolj za 90% američanov, za ostalih 10%, oz. vožnjo na vikend, je seveda noter še bencinski motor. Kar je zajebal GM, bo očitno pravilno naredila Toyota.

Glede alternativnih virov in avtov na sonce, se ti pa lahko samo smejem. Sončne celice na avtu so jedva dovolj za napajat avtoradio in ventilator, pri klimi se že ustavi, kaj šele pri pogonu.
smile-1.gif


Prihodnost so jederske elektrarne, naslednji večji energetski korak, pa seveda pridobivanje energije iz vodikove fuzije. Razlika med tema dvema je večja, kot med jedersko elektrarno in dizelskim agregatom.
wink-1.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Plastika fantastika je by General Motors, črički pač. Lučke so pa kul. Si ko v vesoljskem plovilu. Enako zvok elektro motorja. Bolje kot Zetorjevi motorji v Volkswagnih.
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
lej, oni so naredili test pa par deste avtih. KČe bis epriklpilo na omrežje nekaj miljonov avtomobilov (pač zamenjaš bencin z elekrtiko) imaš mrk čez vseh 52 držav (oz. kolikor jih je že v ameriki).

saj niti dodatne porabe zaradi lavfanja klim ne sfolgajo (po v povprečju porabijo v daljšem delovanju nekje 0,5 kWh). Da pa bi se ob 18-ih zvečer (ko rpidejo s šihta) na omrežje ppriklopilo nekaj miljonov porabnikov moči po več kW...ga trenutno ni sistema, ki bo to prenesel.

taka je žal realnost.

sajpo svoe el. avto ni nek bav bav..el. motroji so že razviti, vse ostalo so finese. Bolje problem uproabnost avtov...pač doseg je minimalen, problem baterij, itd. Zakaj bi vlagal v to, če je sod nafte po 15 dolarjev (bil...5 let nazaj)...zdaj ko je ta isti sodček 150 dolarjev...se pa oprijemajo vseh rešitev kot pijan plota.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
EV1 so ukinili, ko je bil sod nafte daleč nad 15 dolarjev.
smile-1.gif

Sedaj, ko se približujemo 150, oz. bo verjetno v roku leta ali dveh po 200, pa bi se EV1 prodajal kot vroče žemljice. Namesto tistih jurja testnih, bi bilo par sto tisoč interesentov. Elektro firme pa so že 10 let nazaj izrazile interes participirati in podpirati proces elektrifikacije avtomobilov. Samo se jih ni poslušalo. Seveda, ker so velike naftne družbe imele velik vpliv - stresle so se jim gate, ko so ugotovili, da jim štrom firme poiskušajo zjebat njihov energetski monopol. V ZDA so namreč štrom firme večinoma lastniško neodvisne od naftnih (za razliko Slovenije), pa še več jih je in zato tekmujejo med seboj - konkurenca pač.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
KSZ

Ta teden fural Priusa, en krog po celotni LJ obvoznici plus malo mesta. Sem ga pritisnu tudi preko 140 km/h in čisto lepo prede, nič se ne upira avtocesti. Skupaj z 15% mestne vožnje sem imel povprečje porabe moje fure 4,7 litra na 100 km. Regenerativno zaviranje in večja baterija od tiste v Civic Hibridu rules. Mljac, sedaj mi dela skomine.
tongue-1.gif

Bo treba pujska razbit in pozabit VW Golf Zetor Powah.
evil.gif