SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
687
83
28
S temle najbrž ciljajo na tipsone, ki nimajo za Range Roverja al pa Mercedesa G, bi pa vseeno radi bli ful frajerji.
Prbližno tako kot jaz, ko sem iskal terenske gume za enga starga terenca in naletim na ene kitajske All Terrain-ke, lepo z belo napisano, izbočen napis za 65€ po kosu. Kupim jaz to, pa prvič, ko sem zapeljal na moker asfalt, bi skor s ceste zgrmel s temi drsalkami.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.303
10.604
113
par dni nazaj slavs kolegom mal firbcat. in sva gledala tega coolraya za 28k eur ki ima se radarski tempomat.
zelo legit, motor od volvoa geely je volvo. noter so vsi isti in lepo zlozeni, ni obcutka cenenosti. edina prva zamera so slabsi zasloni in mali fonti. pa ce pogledas pod njim je nafukano spodaj ko stari fiati.
konkurence v tem cen rangu nima osebno mi je pa vse to predrago.
izgubil stik z novo realnostjo
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.082
4.057
113
S temle najbrž ciljajo na tipsone, ki nimajo za Range Roverja al pa Mercedesa G, bi pa vseeno radi bli ful frajerji.
Prbližno tako kot jaz, ko sem iskal terenske gume za enga starga terenca in naletim na ene kitajske All Terrain-ke, lepo z belo napisano, izbočen napis za 65€ po kosu. Kupim jaz to, pa prvič, ko sem zapeljal na moker asfalt, bi skor s ceste zgrmel s temi drsalkami.
V bistvu po specih in tudi v realnosti tole preseže oba, s tem da je električno in na prodaj sedaj.

Seveda range rover (ali mogoče defender ker je bolj primerljiv?) ali pa G klasa tega kar ima kitajc niti do daleč nimata, pa sta daleč nad ceno 150k eur če se spoznaš na sceno. Recimo oddaljenost od tal pri g klasi moraš doplačat portalne akse s kateri se voziš kot v imtju (=za terensko verzijo se precej žrtvuje na ostalih cestnih lastnostih), tu pri kitajcu imaš motorje v kolesih in se z zračnim vzmetenjem dvigne nad tem kar ima g-wagen ali pa defender serijsko. Ločeni motorji pomenijo to kar je sanjsko za offroad, torej 100% posamezno doziranje navora na eno kolo - bilokatero. Ko se bodo kolesa s takim kotom posamično obračala na RR ali pa g klasi da bo s 5m dolžine uporaben tudi kje v mestu se lahko pa samo sanja.

Skratka tale mhero je tipičen pokazatelj tega kaj kitajci znajo in zmorejo in je tehnično superiorno nad tem kar obstaja pri ustaljenih znamkah, noter je sicer en par konceptov ki so jih začrtali tudi ostali. Samo so ostali samo koncepti, tu je pa avto narejen in na voljo čisto serijsko (pare na sunce in ga voziš, celo v vukojebini kot smo mi).

BTW za mherota se rabi izpit C (tovorno vozilo), kar je še en od pokazateljev kaj se zgodi, ko vse kar obstaja sestaviš v eno vozilo ki načeloma niti ni tako veliko.
 
  • Haha
Reactions: sad
2. jul 2020
4.971
6.492
113
Skratka tale mhero je tipičen pokazatelj tega kaj kitajci znajo in zmorejo in je tehnično superiorno nad tem kar obstaja pri ustaljenih znamkah, noter je sicer en par konceptov ki so jih začrtali tudi ostali. Samo so ostali samo koncepti, tu je pa avto narejen in na voljo čisto serijsko

Pomiri se. Ta koncept elektromotorja v kolesu je že maš Elafe delal, vgrajeval jih je Rivian... vse serijsko. Da rečeš da je to pokazatelj kako so kitajci superiorni in kaj znajo je velik LOL. Kopirali so zahod.

Že tesla ima z CT veliko težav pa ni prvi njihov avto. Potem pa pomisli, da kupuješ kitajsko g klaso. Ev klinika si že mane roke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.655
5.843
113
Naj kitajec diferneciale in zapore spravi na cesto, zraven še kak dober 6 cillindraš skonstruira da bo delal na terenu, potem se lahko začnemo pogovarjat. Elektro motorje zna danes krmilit že vsak dober študent. To kar se danes dela je postalo le eno igračkanje z elektroniko.
Ker Utiševalec, če nisi opazil, resni terenci niso namenjeni vožnji od polnilnice do polnilnice. Zato tako kazanje mišic pali samo na ... oprosti izrazu... otrokom v prvi triadi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.009
9.651
113
V bistvu po specih in tudi v realnosti tole preseže oba, s tem da je električno in na prodaj sedaj.

Seveda range rover (ali mogoče defender ker je bolj primerljiv?) ali pa G klasa tega kar ima kitajc niti do daleč nimata, pa sta daleč nad ceno 150k eur če se spoznaš na sceno. Recimo oddaljenost od tal pri g klasi moraš doplačat portalne akse s kateri se voziš kot v imtju (=za terensko verzijo se precej žrtvuje na ostalih cestnih lastnostih), tu pri kitajcu imaš motorje v kolesih in se z zračnim vzmetenjem dvigne nad tem kar ima g-wagen ali pa defender serijsko. Ločeni motorji pomenijo to kar je sanjsko za offroad, torej 100% posamezno doziranje navora na eno kolo - bilokatero. Ko se bodo kolesa s takim kotom posamično obračala na RR ali pa g klasi da bo s 5m dolžine uporaben tudi kje v mestu se lahko pa samo sanja.

Skratka tale mhero je tipičen pokazatelj tega kaj kitajci znajo in zmorejo in je tehnično superiorno nad tem kar obstaja pri ustaljenih znamkah, noter je sicer en par konceptov ki so jih začrtali tudi ostali. Samo so ostali samo koncepti, tu je pa avto narejen in na voljo čisto serijsko (pare na sunce in ga voziš, celo v vukojebini kot smo mi).

BTW za mherota se rabi izpit C (tovorno vozilo), kar je še en od pokazateljev kaj se zgodi, ko vse kar obstaja sestaviš v eno vozilo ki načeloma niti ni tako veliko.
V vednost, preden se še bolj osmešiš:
Me zanima, če se bodo losali tistega sranja v oglasu. Višek tehnologije ja.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.972
958
113
Verjemem da je kitajc za 150k tehnološko dovršen,.....ne vem pa če je elektrika prava za kak hud teren, kjer polnilnic ni.
Za po mestu, od bifeja do bifeja za na fitnes pa zna bit ok
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco
2. jul 2020
4.971
6.492
113
G je tudi v verziji brez usnja in z drugačno opremo. Je pa postal gucci avto, od tistega kar je bil prvotno namenjen.

Me zanima če bo kdorkoli to kupil. Cena ni ravno majhna za no name avto. Fiata za 150 jurjev tudi noben ne bi kupoval...