Valda če daš 140k da greš z njim domovEhmmm...cena je 150. Al mislis da ga dajo ce vrzes 50 na mizo?
ja sej prodajalc ni prav vedel drezal pa nisem. naj bil isti motor v tamalem volverju1.5 turbo? Tisto je micubiši
Ne ni. Mica je samo v forthingu. Teli od volvota so šrotja sej prodajalc ni prav vedel drezal pa nisem. naj bil isti motor v tamalem volverju
V bistvu po specih in tudi v realnosti tole preseže oba, s tem da je električno in na prodaj sedaj.S temle najbrž ciljajo na tipsone, ki nimajo za Range Roverja al pa Mercedesa G, bi pa vseeno radi bli ful frajerji.
Prbližno tako kot jaz, ko sem iskal terenske gume za enga starga terenca in naletim na ene kitajske All Terrain-ke, lepo z belo napisano, izbočen napis za 65€ po kosu. Kupim jaz to, pa prvič, ko sem zapeljal na moker asfalt, bi skor s ceste zgrmel s temi drsalkami.
Skratka tale mhero je tipičen pokazatelj tega kaj kitajci znajo in zmorejo in je tehnično superiorno nad tem kar obstaja pri ustaljenih znamkah, noter je sicer en par konceptov ki so jih začrtali tudi ostali. Samo so ostali samo koncepti, tu je pa avto narejen in na voljo čisto serijsko
V vednost, preden se še bolj osmešiš:V bistvu po specih in tudi v realnosti tole preseže oba, s tem da je električno in na prodaj sedaj.
Seveda range rover (ali mogoče defender ker je bolj primerljiv?) ali pa G klasa tega kar ima kitajc niti do daleč nimata, pa sta daleč nad ceno 150k eur če se spoznaš na sceno. Recimo oddaljenost od tal pri g klasi moraš doplačat portalne akse s kateri se voziš kot v imtju (=za terensko verzijo se precej žrtvuje na ostalih cestnih lastnostih), tu pri kitajcu imaš motorje v kolesih in se z zračnim vzmetenjem dvigne nad tem kar ima g-wagen ali pa defender serijsko. Ločeni motorji pomenijo to kar je sanjsko za offroad, torej 100% posamezno doziranje navora na eno kolo - bilokatero. Ko se bodo kolesa s takim kotom posamično obračala na RR ali pa g klasi da bo s 5m dolžine uporaben tudi kje v mestu se lahko pa samo sanja.
Skratka tale mhero je tipičen pokazatelj tega kaj kitajci znajo in zmorejo in je tehnično superiorno nad tem kar obstaja pri ustaljenih znamkah, noter je sicer en par konceptov ki so jih začrtali tudi ostali. Samo so ostali samo koncepti, tu je pa avto narejen in na voljo čisto serijsko (pare na sunce in ga voziš, celo v vukojebini kot smo mi).
BTW za mherota se rabi izpit C (tovorno vozilo), kar je še en od pokazateljev kaj se zgodi, ko vse kar obstaja sestaviš v eno vozilo ki načeloma niti ni tako veliko.
No vidiš, vse za kar se uporablja GZa po mestu, od bifeja do bifeja za na fitnes pa zna bit ok
V 99% je verjetno res tako.No vidiš, vse za kar se uporablja G