V bistvu po specih in tudi v realnosti tole preseže oba, s tem da je električno in na prodaj sedaj.
Seveda range rover (ali mogoče defender ker je bolj primerljiv?) ali pa G klasa tega kar ima kitajc niti do daleč nimata, pa sta daleč nad ceno 150k eur če se spoznaš na sceno. Recimo oddaljenost od tal pri g klasi moraš doplačat portalne akse s kateri se voziš kot v imtju (=za terensko verzijo se precej žrtvuje na ostalih cestnih lastnostih), tu pri kitajcu imaš motorje v kolesih in se z zračnim vzmetenjem dvigne nad tem kar ima g-wagen ali pa defender serijsko. Ločeni motorji pomenijo to kar je sanjsko za offroad, torej 100% posamezno doziranje navora na eno kolo - bilokatero. Ko se bodo kolesa s takim kotom posamično obračala na RR ali pa g klasi da bo s 5m dolžine uporaben tudi kje v mestu se lahko pa samo sanja.
Skratka tale mhero je tipičen pokazatelj tega kaj kitajci znajo in zmorejo in je tehnično superiorno nad tem kar obstaja pri ustaljenih znamkah, noter je sicer en par konceptov ki so jih začrtali tudi ostali. Samo so ostali samo koncepti, tu je pa avto narejen in na voljo čisto serijsko (pare na sunce in ga voziš, celo v vukojebini kot smo mi).
BTW za mherota se rabi izpit C (tovorno vozilo), kar je še en od pokazateljev kaj se zgodi, ko vse kar obstaja sestaviš v eno vozilo ki načeloma niti ni tako veliko.