SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Sicer izven teme, ampak čist za primerjavo. Ta teden nabavil material za servis corse. 4x 1L elf 5-40 (niso imeli 4 litrske kantice in sem 4x 1L nabavu), zračni filter, oljni filter, kabinski filter, 1x brisalec bosh aerotwin, 1x žarnica zadnje meglenke, gumica čepa za karter je zneslo 51 EUR. Pa mehnakar bo enih 30 vzel. Se pravi nekje 80 EUR, en clio z olje in filter pa 240, tiste kabinske in zračne filtre ponavadi na servisu menjajo na 2 leti. Če bi to na reno servisu seštel bi bil na slabih 400 EUR. Bolano.
Vidiš, jaz bi to za 35 eur zrihtal. Kot pravi alteraš seveda dobil material s 30% popusta, zamenjal pa sam. Olje bi pa itak v Hofru kupil za 7.99.
A ti bo mehanik račun dal ali na črno?
 
  • Ljubezen
Reactions: Ginginova

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
No ja pred novim letom je bla kantica elf 4L 5-40 v Hoferju 16 eur. Sem jo gledal, pa je nisem vzel. To je cena materiala z 20 posto pousta na ceno nalimano na embalaži delov. Kupljeno v lokalni štacuni in ne sa dojčland na netu. Za 16 let stara jajca ne rabim računa. Bova še dorekla ceno in račun. Hočem dat samo primerjavo. Teh jajčkov tipa clio se proda ohoho. Pa relativno dolga jamstva, ki folk zavezuje k servisiranju na pooblaščencu in realno gledano so tle zaslužki veliki, posebej če še kaj poleg servisa naredi recimo menjava brisalca. Te znajo 30 ali več eur po komadu olupit
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Imaš pa jamstvo zaradi tega. Malo poglej po netu koliko jokavcev je, ki znajo povedat, kako so servisi in proizvajalci prašiči, ker ne priznajo jamstva, pa so le en servis naredili drugje. Sam se odločiš, kaj in kako. Za garancijo lahko servisiraš na nepooblaščencih in bo veljala. Sam sem zavestno rekel ne hvala za jamstvo, ki ga je vozilo imelo še 1 leto, saj je bil servis s kvalitetnimi deli 500 eur namesto 1000+.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.354
5.631
113
Pa si predstavlja kdo sploh kake so zahteve zadaj da maš pooblaščen servis? Kolko je to enih letnih stroškov (samo da si pooblaščen) in pogojev, da se greš to igro? Pač je treba nekje to not spravit. Noben servis pa ne bo delal v minus.
Ne primerjat lokalnega mehanika, ki dela za sebe in mogoče še enega zaposlenega z pooblaščenim, ko more nahranit še par lačnih ust v ozadju z enakim obsegom dela
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Če bo kriza usekala, se bo zadeva spremenila. Dokler pa stranke plačujejo, bodo pač dvigali cene.
In ja, to je tudi problem proizvajalca, če curi servise. Če bi več ljudi pokazalo faki... pooblaščencem, bi tudi proizvajalcem padel promet iz tega (ki je sicer zelo masten in fajn dobičkonosen) in bi se kaj spremenilo. Dokler pa je tako, bo tako.
Moj mehanik je lepo zaslužil na meni, sam sem pa prišparal najmanj 600 EUR. Če bi bila razlika manjša, bi razmišljal o pooblaščencu, tako pa je bila odločitev lahka.
In ja, poznam tudi kulanco ;).

In oprosti, 240 EUR za menjavo filtra in olja na 0.9 tce motorju je čisto lupljenje :).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.354
5.631
113
Se strinjam, da je. Ampak stroški zadaj.... jebeštrga marmor pa steklena izložba ni zastojn :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Več folka bi moralo iti k nepooblaščencem tudi med garancijo, pa bi se kaj začelo dogajat. ;)
So pa ta jamstva zlata jama za pooblaščence in proizvajalca, saj se tako precej več starejših vozil servisira pri njih. Ampak ok, če te že na suho, vsaj nekaj dobiš za to.
 
Nazadnje urejeno:

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.126
2.552
113
Asistenca za prepoznavo prometnih znakov. A to sploh prepozna kaj drugega kot znake za omejitev hitrosti? Nisem opazil, da bi mi se kaj drugega javilo.
In kaj ti pomaga takele assistenca? Če ne vidiš znaka pred seboj, ga ne boš tudi na armaturi. Saj gledaš ven, naprej, ne na armaturo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
In kaj ti pomaga takele assistenca? Če ne vidiš znaka pred seboj, ga ne boš tudi na armaturi. Saj gledaš ven, naprej, ne na armaturo.
Še en pametnjakovič, ki nikoli ni imel tega.
Dejstvo je, da ta asistenca tudi ni 100% in recimo meni v Sloveniji kaže nekje 5% omejitev narobe, ponavadi po kakšnih x cestah. Je pa stvar zelo dobrodošla, če se včasih zamisliš, pogledaš kako mladenko in spregledaš/pozabiš omejitev.
Čeprav vem, alter voznikom se to seveda nikoli ne zgodi.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.167
509
113
kranj
pride prav, če maš kak tempomat ali omejevalnik. vsaj pri ubervagnih, ki sem jih zdajle vozil za test. ti prepozna znak na ac in te včasih nežno, včasih bolj divje zabremza na omejitev :) sej ni panike, če je postopoma, samo včasih imajo pa delavci še nekaj dni brezveze znak za 80 postavljen in te iz 130 na 80 nič kaj nežno spravi...
ni pa vsemogočna tehnologija, saj nikoli ne bo. je pa fajn...včasih.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.167
509
113
kranj
če ste že glih na servisih...četudi greš v teoriji (ali pa v praksi) že takoj prvi servis delat na nepooblaščenca zaradi varčevanja, a te lahko "taglavni" kljub temu, da imaš vse ustrezne dele in olja, vseeno zajebava, ker mehanik ni "ustrezno" izobražen?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
če ste že glih na servisih...četudi greš v teoriji (ali pa v praksi) že takoj prvi servis delat na nepooblaščenca zaradi varčevanja, a te lahko "taglavni" kljub temu, da imaš vse ustrezne dele in olja, vseeno zajebava, ker mehanik ni "ustrezno" izobražen?
Če je zadeva izvedena po standardih proizvajalca, potem te nima kaj zajeb... Torej mora biti tudi avto pregledan na žnj točkah, antikorozijski pregled, itd., itd.
Rabiš račun in fajn je, da nepooblaščenc na njem vse tiste zahteve zapiše.

Aja, se popravljam. Lahko te zajeb..., ampak če imaš vse po regelcih, te bo odvetnik potem na koncu rešil.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.561
1.154
113
Celje
Razmišljam na glas za ta dva primera:

Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan redni servis na 30k km bi imel." / Cena po ceniku 240€.

Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan, kupil bi 4 l olja, oljni filter, tesnilo oljnega čepa. In pa prosil bi, da mi to vgradite (na steni recimo visi cenik kjer piše "delo mehanika 45€/h". / In po recimo res oderuških cenah in dve uri za menjavo olja bo znesek 4x15€ + 15€ + 5€ + 90€ = 170€.

Bodo rekli, ja veste za paket "servis" pride mehanik s 30 letnimi izkušnjami in uporabimo pozlačen ključ za vijak olja. V primeru, ko pa je samo obračun po urah bo pa to delal mehanik, ki dela pri nas samo 5 let in uporabil bo unior ključ?
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
In kaj ti pomaga takele assistenca? Če ne vidiš znaka pred seboj, ga ne boš tudi na armaturi. Saj gledaš ven, naprej, ne na armaturo.

Včasih se zavem, da vozim po kakšni cesti, pa nimam pojma ali je 50, 70 ali 90, spregledaš, se zamisliš. Pride dejansko prav. Ker tega nikoli nisem imel, me je res zanimalo, zakaj se mu reče asistenca za prepoznavo prometnih znakov. To je asistenca za prepoznavo omejitve hitrosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

sad

Guru
24. avg 2007
20.945
9.607
113
Razmišljam na glas za ta dva primera:

Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan redni servis na 30k km bi imel." / Cena po ceniku 240€.

Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan, kupil bi 4 l olja, oljni filter, tesnilo oljnega čepa. In pa prosil bi, da mi to vgradite (na steni recimo visi cenik kjer piše "delo mehanika 45€/h". / In po recimo res oderuških cenah in dve uri za menjavo olja bo znesek 4x15€ + 15€ + 5€ + 90€ = 170€.

Bodo rekli, ja veste za paket "servis" pride mehanik s 30 letnimi izkušnjami in uporabimo pozlačen ključ za vijak olja. V primeru, ko pa je samo obračun po urah bo pa to delal mehanik, ki dela pri nas samo 5 let in uporabil bo unior ključ?
:)
Razlika je v pregledu miljaužnt točk, pregledu karoserije, itd. ;)
Je pa to res zanimivo vprašanje, če se to šteje v redu za garancijo :).
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.762
162
63
:)
Razlika je v pregledu miljaužnt točk, pregledu karoserije, itd. ;)
Je pa to res zanimivo vprašanje, če se to šteje v redu za garancijo :).

Ja, in potem gres s servisa direkt na tehnicnega, kjer te vrzejo zaradi pregorele zarnice in slabe rocne zavore (se je zgodilo sodelavcu).