SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

jezek

Guru
24. jul 2008
3.938
1.686
113
Evo, še en kos t5 evo v mojem (sirsem) krogu. Tokrat sem ga jaz malo upeljeval (prvih 500 km). Meni je za ta denar to to. Moram samo še babo navdušit da bi se poslovila od (enega) renoja, pa da parkiram. Kakovost izdelave zelo dobra, predvsem znotraj. Zunaj so spoji ok, edino na nevidnih mestih (ko odpres prtljaznik) so spoji pleha zapognjeni malo vigi-vagi. Tudi alu letvice niso speglane na nivoju premije, ampak dvomim da kdo to opazi ce ne isce dlake v jajcu (jaz sem jo). Plastika notranjosti je dobra, nekje nivo oskubljenih bmw1. "Usnje" sedezev je nekje nad renojevim "usnjem" in bimmer eko usnjem (sensa). Dvomim da gre za pravo usnje. Kar je glede na površino perforacije (ventilirani sedezi), ki zajema ves sedalni in naslonski del, morda dobro z vidika trajnosti. Prostornost je izjemna, prljaznik malo manj (visoko dno zaradi velikega rez.kolesa). Kabina je izjemno zvocno izolirana, tudi panaroma ne prepusca nic zvoka (kar je redko celo v premijah). Vrata se zapirajo lahkotno a z zdravim zvokom. Podvozje je udobno in tiho (tudi na Zokijevih "cestah"), zadeva se ne nagiba in lepo drzi smer, je pa volan malo prevec posreden (nisem se igral s 3stopenjko nastavitvijo). Gume (Atlas suv nekaj...od Linglong corp) so bolj robate, zase bi zamenjal za kako visokocenovno celoletko najbrz. Kombinacija motor-menjalnik je fantazija. Take usklajenosti (Mica-Getrag) ne najdes niti pri Bimm-Zf. Dejansko menjalnik dela tako kot mora, oziroma ga sploh ne zaznas. Opazka enega testerja da je povezava anemicna je 100posto posledica okvare konkretnega vozila (ali pa je pozabil v eco drive modu). Poraba (neulaufanega) je 7.2, flegmatik bi verjetno dosegel obljubljeno 6.6, meni je pri 130 zrl 6. Ker je zadeva nova seveda nisem probal kaj dosti od 200 vrancev, a zadeva zelo obeta. Števci in infotainment so porazni in ne zaslužijo omembe sploh. Res da nisem prebral navodil....ampak v tednu dni nisem uspel pogruntat...ma prakticno nic! To bi jaz prepovedal! Toliko, vsem ki iscejo nekaj pod 30jurjev toplo priporocam testno voznjo. Servis na 15/1 leto morda odbija, je pa vsaj 5 let garancije (ne jamstva). In pa zadeva NIMA SS in s tem povezanih komplikacij! Ze zaradi tega je vredno...
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.726
1.231
113
Titograd
Za povprečnega janeza je ta interval čisto ok. Čakaj, start-stopa sploh nima? Pa no obvezen v EU že skoraj 10 let? Kako je to šlo skozi homolomo?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.269
4.237
113
Nimajo ker se šlepajo na neke "ločene" homologacije. Skratka izkorišča se neke luknje v zakonu, kjer tip vozila z neko opremo ne moreš prodajat kadar ne zadovoljuje eko/varnostnih norm, če pa vsak avto ločeno uvoziš pa pravila ne veljajo ampak se gleda osnovna skladnost homologacije. Uvoznika pride sicer dražje, samo očitno je to na kitajskem toliko poceni da se še vedno splača.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sajkek

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
240
147
43
Ma ja, pa zanimivo je glede porabe, ga ima sosed. Avto mu je ok, jamra pa glede porabe, ki je okrog 9l (podatki ob tankanju).
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.938
1.686
113
Saj je tudi DAB in SOS CALL obvezen, ali ga ima?
Dab ima, nisem pa vedel da je obvezen. Sos pomoje nima. Komur zvocna izolacija tu ne ustreza, bo tezko nasel avto zase. Bolj verjetno je da nisi imel zaprte ene zadeve, ali pa se je kaka dihtunga snela. Ali pa po priklopu akuja (avti kar dolgo stojijo) niso inicializirali oken in strehe.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.794
1.108
113
Evo, še en kos t5 evo v mojem (sirsem) krogu. Tokrat sem ga jaz malo upeljeval (prvih 500 km). Meni je za ta denar to to. Moram samo še babo navdušit da bi se poslovila od (enega) renoja, pa da parkiram. Kakovost izdelave zelo dobra, predvsem znotraj. Zunaj so spoji ok, edino na nevidnih mestih (ko odpres prtljaznik) so spoji pleha zapognjeni malo vigi-vagi. Tudi alu letvice niso speglane na nivoju premije, ampak dvomim da kdo to opazi ce ne isce dlake v jajcu (jaz sem jo). Plastika notranjosti je dobra, nekje nivo oskubljenih bmw1. "Usnje" sedezev je nekje nad renojevim "usnjem" in bimmer eko usnjem (sensa). Dvomim da gre za pravo usnje. Kar je glede na površino perforacije (ventilirani sedezi), ki zajema ves sedalni in naslonski del, morda dobro z vidika trajnosti. Prostornost je izjemna, prljaznik malo manj (visoko dno zaradi velikega rez.kolesa). Kabina je izjemno zvocno izolirana, tudi panaroma ne prepusca nic zvoka (kar je redko celo v premijah). Vrata se zapirajo lahkotno a z zdravim zvokom. Podvozje je udobno in tiho (tudi na Zokijevih "cestah"), zadeva se ne nagiba in lepo drzi smer, je pa volan malo prevec posreden (nisem se igral s 3stopenjko nastavitvijo). Gume (Atlas suv nekaj...od Linglong corp) so bolj robate, zase bi zamenjal za kako visokocenovno celoletko najbrz. Kombinacija motor-menjalnik je fantazija. Take usklajenosti (Mica-Getrag) ne najdes niti pri Bimm-Zf. Dejansko menjalnik dela tako kot mora, oziroma ga sploh ne zaznas. Opazka enega testerja da je povezava anemicna je 100posto posledica okvare konkretnega vozila (ali pa je pozabil v eco drive modu). Poraba (neulaufanega) je 7.2, flegmatik bi verjetno dosegel obljubljeno 6.6, meni je pri 130 zrl 6. Ker je zadeva nova seveda nisem probal kaj dosti od 200 vrancev, a zadeva zelo obeta. Števci in infotainment so porazni in ne zaslužijo omembe sploh. Res da nisem prebral navodil....ampak v tednu dni nisem uspel pogruntat...ma prakticno nic! To bi jaz prepovedal! Toliko, vsem ki iscejo nekaj pod 30jurjev toplo priporocam testno voznjo. Servis na 15/1 leto morda odbija, je pa vsaj 5 let garancije (ne jamstva). In pa zadeva NIMA SS in s tem povezanih komplikacij! Ze zaradi tega je vredno...
Kaj je to sploh zaen avto*