VAG že 15+ let ni definicija zanesljivosti. Mogoče kakšna Škoda še najbolj zanesljiva (no, za ynosa in še kakšnega drugega nesrečneža pač ne), vse ostalo pa je srednja žalost, tako glede kvalitete kot uporabljenih materialov. Je pa res, da so bili svoje (predkoronske) čase cenovno ugodni, sploh kakšen dizel motor se je dalo zelo ugodno dobit (ne delamo vsi samo mestno vožnjo in malo kilometrov), meni recimo ustreza počutje za volanom, vozne lastnosti, glas zapiranja vrat, CarPlay in še kakšne podrobne neumnosti, ki jih marsikdo niti ne opazi oz. se mu ne zdijo pomembne. Pa zato pač požrem, da bo mogoče potrebno it kdaj na kakšen izreden servis.
Take stvari pogrešam pri Japoncih, pa čeprav so glede zanesljivosti svetlobna leta spredaj.
Toyota Camry: hm, meni osebno kar velik avto, verjamem, da se zato pelje lepo, za svojo konjenico pa meni bolj žalostni tehnični podatki, pa zelo neuporaben zaradi nezmožnosti podiranja zadnje klopi? oz. odpiranja zadnjih vrat.
Za razliko v ceni bi šel nekajkrat na dopust, požrl manjši prtljažnik (ampak ima 5 vrat) in odpeljal novo Hondo Civic.
Ampak vsekakor želim ynosu srečno vožnjo, okvar verjamem, da ne bo.