SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

damirj

Guru
9. maj 2012
5.186
2.340
113
Ja, sam a je toyota imela sploh možnost doplačila za boljši audio.....tako kot bmw , kjer se to seveda precej mastno doplača?

......no je pa tudi dejstvo ,da je 90% ljudem osnovni sistem čist ok, tudi če je bolj slab.

Smo mal zašli s teme.
JBL kolkr vem, mogoče v SLO ni bila opcija. Ampak to za SLO in EU modele niti ni nič nenavadnega, kjer nam ponudijo kar se zvoka tiče pravo mizerijo. Zato tudi BMW nam ponuja base stereo, medtem ko v USA najnižji nivo je hifi. Zares dober sistem je v Volvo premium sound od B&W (pred tem pa še Dynaudio, kar po mojem je bil boljši), z BMWjevim individual audio sistemom takoj zadaj, ostali so vsaj stopnico zadaj in so bolj samo šminka.
 
Nazadnje urejeno:

corsol

Guru
11. mar 2010
2.916
927
113
JBL kolkr vem, mogoče v SLO ni bila opcija. Ampak to za SLO in EU modele niti ni nič nenavadnega, kjer nam ponudijo kar se zvoka tiče pravo mizerijo. Zato tudi BMW nam ponuja base stereo, medtem ko v USA najnižji nivo je hifi. Zares dober sistem je v Volvo premium sound od B&W (pred tem pa še Dynaudio, kar po mojem je bil boljši), z BMWjevim individual audio sistemom takoj zadaj, ostali so vsaj stopnico zadaj in so bolj samo šminka.

Cene sistemov , ki jh naštevaš seveda (lahko) gredo v višave .... :eek: ....kupec Toyote-hibrida pa ponavad ni kupec takih sistemov :fredi:
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.126
471
83
Jaz sem na corolli menjal audio sistem sam. Menjal sprednje zvoćnike, zadnje odklopil in vgradil aktivni sub pod sovoznilov sedež. Ni neka znanost.

Sedanje 16-ke v vratih imajo 700 gramov komad, original pa 167 gramov. Ko to plastično sranje primeš v roke ti je takoj vse jasno. Plus ko vidiš kako je narejena original protivibracijska izolacija na vratih (10x10 cm nalepka).Poglej priponko 61998Poglej priponko 61999

Ta žalost na sredini je original tweeter:
Poglej priponko 62000

Na koncu izgleda tako in igra za vložen denar (cca 350 eur) odlično :
Poglej priponko 62001

Pa vrata se sedaj zapirajo kot na premium izdelku, prej je bil pa res zvok kot da mečeš kovance v kovinsko posodo. :)
daš link do wooferja. Nove zvočnike si direkt na radio vezal?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Tole je sub, ki sem ga vgradil:

Bil je res đabe (ampak ga ta trgovina izgleda nima več), drugje povsod po 350 eur:
1671812817797.png


Zvok pride iz radia preko focal hi-lo v3 konverterja na sub, potem pa gre iz suba na sprednja zvočnika (ker sem iskal tak sub, da ima ojačana še dva kanala zraven in da ni potreben poseben ojačevalec). Ni optimalno zaradi hi-lo konverterja ampak original radio nima line out tako da je bila to najenostavnejša varianta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fusionn

Clancy

Majstr
20. avg 2007
820
394
63
Česa japonci nimajo, da pogrešaš? Sorry, nisem razbral iz napisanega. Katere so "take" stvari?

Bom jaz pomagal če lahko... 30 let sem bil na vag grupi. Nazadnje sem imel Sportsvana Highline. Spomladi prvič prešaltal na Japonca in sicer na Mazdo CX-30 G150 avtomatik.
Res je v avtu za ta razred, premium občutek glede materialov in položaja za volanom, vožnja je lagodna in tiha, brisalci, oz. peri/briši sistem je odličen in zelo učinkovit, saj so šobe na brisalcih. Zvok avdio sistema je dokaj v redu in se ga da dobro prilagoditi. Motor je lepo odziven in ima tudi lep zvok iz dvojne izpušne cevi, ampak tu se vse kar je lepega, počasi konča.

In kaj recimo jaz pri tem japoncu pogrešam, oziroma ni tako dobro kot pri VW?
Kot prvo je radarski tempomat, ki ni tako dodelan kot pri VW in lahko rečem, da je le omejeno uporaben.
Regulacija prezračevanja/klime je v podnu. To moraš nonstop nekaj prčkat in šraufat, da imaš konstatno temperaturo v kabini. Pri VW sem nastavil na 22°C in le izjemoma kaj korigiral.
Avtomatika za prilagajanje adptivnih LED luči je tudi slabša, kot Bi-Xenon pri VW in tudi ne svetijo v ovinek. Tudi avtomatika za brisalce je recimo pri VW boljša, kot pri Mazdi.
Bleščanje armaturne plošče v vetrobranskem steklu pri močnem soncu. Pri VW nula... nada.
Ni odpiranja/zapiranja oken z daljincem kot pri VW, plus tega pa se kabina iz meni nerazumljivega razloga, poleti dosti bolj pregreva kot pri VW.
Ni nekih simply clever rešitev glede praktičnosti in uporabnosti v prtljažniku in kabini, kot pri VW.
Ključ, oziroma daljinec je zelo krhek. Mi je enkrat padel z 0,5m višine in se razletel na prafaktorje. Ne moreš verjet. Pri VW pa vagovci vemo, kako masiven in kvalitetno sestavljen je ključ.

Kot je uporabnik VAG že omenil, ni feedbacka preko volana in lega na cesti je dosti slabša, čeprav se skozi ovinke pelje lepo in uglajeno pri nekih normalnih potovalnih hitrostih. Mi je pa recimo problem že pri vožnji skozi rondo, saj nepričakovano hitro, slišiš radiranje gum in cel avto počasi nese nekam v 3pm, feedbacka pa nimaš kaj se dejansko dogaja z avtom. Res zoprn občutek. Bi moral iti nekam na poligon, da bi sprobal kje ima avto meje in kako se obnaša. Sportsvan pa je šel kot po tirnicah, ne da bi trznil, res pa da je imel zadaj večvodilno premo, kar pa Mazda nima, vendar bi jo glede na moč motorja in ceno avta, morala imeti.

Kljub vsem pomakljivostim priznam, da komaj čakam, da se vsedem v avto in zapeljem z njim, saj oblika in dizajn zunanjosti, ter notranjosti, malo zaigrata na čustva in te avto pritegne kot magnet. Kot pri Alfi :evil:. Problem je le, da sem prej vozil VW in vem, kako razni asistenčni sistemi in funkcije morajo delati, kakšna mora biti lega na cesti in kako praktičen je lahko avto, kar pa je Mazda precej oddaljena od tega. Zdaj če je z vsemi ostalimi japonskimi avtomobilskimi znamkami tako, pa iz mojih izkušenj ne morem sklepati.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Bom jaz pomagal če lahko... 30 let sem bil na vag grupi. Nazadnje sem imel Sportsvana Highline. Spomladi prvič prešaltal na Japonca in sicer na Mazdo CX-30 G150 avtomatik.
Res je v avtu za ta razred, premium občutek glede materialov in položaja za volanom, vožnja je lagodna in tiha, brisalci, oz. peri/briši sistem je odličen in zelo učinkovit, saj so šobe na brisalcih. Zvok avdio sistema je dokaj v redu in se ga da dobro prilagoditi. Motor je lepo odziven in ima tudi lep zvok iz dvojne izpušne cevi, ampak tu se vse kar je lepega, počasi konča.

In kaj recimo jaz pri tem japoncu pogrešam, oziroma ni tako dobro kot pri VW?
Kot prvo je radarski tempomat, ki ni tako dodelan kot pri VW in lahko rečem, da je le omejeno uporaben.
Regulacija prezračevanja/klime je v podnu. To moraš nonstop nekaj prčkat in šraufat, da imaš konstatno temperaturo v kabini. Pri VW sem nastavil na 22°C in le izjemoma kaj korigiral.
Avtomatika za prilagajanje adptivnih LED luči je tudi slabša, kot Bi-Xenon pri VW in tudi ne svetijo v ovinek. Tudi avtomatika za brisalce je recimo pri VW boljša, kot pri Mazdi.
Bleščanje armaturne plošče v vetrobranskem steklu pri močnem soncu. Pri VW nula... nada.
Ni odpiranja/zapiranja oken z daljincem kot pri VW, plus tega pa se kabina iz meni nerazumljivega razloga, poleti dosti bolj pregreva kot pri VW.
Ni nekih simply clever rešitev glede praktičnosti in uporabnosti v prtljažniku in kabini, kot pri VW.
Ključ, oziroma daljinec je zelo krhek. Mi je enkrat padel z 0,5m višine in se razletel na prafaktorje. Ne moreš verjet. Pri VW pa vagovci vemo, kako masiven in kvalitetno sestavljen je ključ.

Kot je uporabnik VAG že omenil, ni feedbacka preko volana in lega na cesti je dosti slabša, čeprav se skozi ovinke pelje lepo in uglajeno pri nekih normalnih potovalnih hitrostih. Mi je pa recimo problem že pri vožnji skozi rondo, saj nepričakovano hitro, slišiš radiranje gum in cel avto počasi nese nekam v 3pm, feedbacka pa nimaš kaj se dejansko dogaja z avtom. Res zoprn občutek. Bi moral iti nekam na poligon, da bi sprobal kje ima avto meje in kako se obnaša. Sportsvan pa je šel kot po tirnicah, ne da bi trznil, res pa da je imel zadaj večvodilno premo, kar pa Mazda nima, vendar bi jo glede na moč motorja in ceno avta, morala imeti.

Kljub vsem pomakljivostim priznam, da komaj čakam, da se vsedem v avto in zapeljem z njim, saj oblika in dizajn zunanjosti, ter notranjosti, malo zaigrata na čustva in te avto pritegne kot magnet. Kot pri Alfi :evil:. Problem je le, da sem prej vozil VW in vem, kako razni asistenčni sistemi in funkcije morajo delati, kakšna mora biti lega na cesti in kako praktičen je lahko avto, kar pa je Mazda precej oddaljena od tega. Zdaj če je z vsemi ostalimi japonskimi avtomobilskimi znamkami tako, pa iz mojih izkušenj ne morem sklepati.
To kar pises je vezano na doticno vozilo. Nic od napisanega ni tezava pri corolli, zgolj nasprotno. Pa sem sluzbeno precej vozil golfa7, da vlecem vzporednice.
Sicer pa si ti preprican da si kupil pravo vozilo? Ker to kar si napisal so taki konkretni faili s katerimi bi jaz tezko zivel. :)
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
Zaenkrat kar sem našel Superb VS camry v prid Superbu (isti rang vozila fully loaded) je Simply Clever zadeve, sploh v prtljažniku, v vratih več prostora za odlagati, Wirless CarPlay, predal za očala zgoraj, ambientalna led osvetlitev, boljše ozvočenje, boljša parking kamera ločljivost…

Vse drugo na Camry.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Clancy

Majstr
20. avg 2007
820
394
63
To kar pises je vezano na doticno vozilo. Nic od napisanega ni tezava pri corolli, zgolj nasprotno. Pa sem sluzbeno precej vozil golfa7, da vlecem vzporednice.
Sicer pa si ti preprican da si kupil pravo vozilo? Ker to kar si napisal so taki konkretni faili s katerimi bi jaz tezko zivel. :)

Saj po enourni testni vožnji, se mi je CX-30, če sem odmislil visoko porabo, zdel povsem ok. Pomanjklivosti spoznavaš postopoma.
Avto bi moral imeti vsaj en teden na testu. Se pa z napisanimi faili da tudi živeti, saj se avto, če ne drugega, vsaj oddolži z lagodno in uglajeno vožnjo.

Golfa Varianta, ali Karoqa bencinarja s Style opremo in DSG, mi ni bilo za čakati eno leto, ker zalog enostavno ni bilo. Kandidat je bila tudi Corolla 2.0TS Hybrid Executive, ampak so takrat cene skočile v nebo.
Imam pa zaradi teh failov, v planu malo prej menjati avto kot običajno, seveda če ne bo krize.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.636
6.361
113
Sem pa tega camryja prvic videla ali pa vsaj registrala vceri v LJ. Ni jih veliko najbrz...

Ce sem prav razumela, je ynos kupil hibrida? Ali la ce me kdo drug odgovori, saj vam ima hidbira kar nekaj.

Ce tam pise v specifikacijah, da hidrid recimo na elektriko naredi 50km, to pomeni, da bo vozil na strom, dokler je se kaj baterije in potem preklopil ali kaki so ti algoritmi? Ali preklopi, konje se pol baterije, ker... V kakih pogojih to?

Ce hidridi naredijo 50km, bi mi tudi ti bili zanimivi. Se bolj kot cisti EV
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.428
6.565
113
pri taščici
Jabe
To kar ti iščeš je plugin hibrid. (Filas ga lahko na vticnici)
Hibrid ima baterijo za km ali dva, pa za stanje pred semaforjem....
Camry je hibrid (ne mores ga filat na vticnici)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony