JBL kolkr vem, mogoče v SLO ni bila opcija. Ampak to za SLO in EU modele niti ni nič nenavadnega, kjer nam ponudijo kar se zvoka tiče pravo mizerijo. Zato tudi BMW nam ponuja base stereo, medtem ko v USA najnižji nivo je hifi. Zares dober sistem je v Volvo premium sound od B&W (pred tem pa še Dynaudio, kar po mojem je bil boljši), z BMWjevim individual audio sistemom takoj zadaj, ostali so vsaj stopnico zadaj in so bolj samo šminka.Ja, sam a je toyota imela sploh možnost doplačila za boljši audio.....tako kot bmw , kjer se to seveda precej mastno doplača?
......no je pa tudi dejstvo ,da je 90% ljudem osnovni sistem čist ok, tudi če je bolj slab.
Smo mal zašli s teme.
JBL kolkr vem, mogoče v SLO ni bila opcija. Ampak to za SLO in EU modele niti ni nič nenavadnega, kjer nam ponudijo kar se zvoka tiče pravo mizerijo. Zato tudi BMW nam ponuja base stereo, medtem ko v USA najnižji nivo je hifi. Zares dober sistem je v Volvo premium sound od B&W (pred tem pa še Dynaudio, kar po mojem je bil boljši), z BMWjevim individual audio sistemom takoj zadaj, ostali so vsaj stopnico zadaj in so bolj samo šminka.
Ves iz prve roke? Tebe se resno jemati...Saj ne rabi, če vse odmeva kot v pločevinki. Je že dovolj zvoka.
JBL kolkr vem, mogoče v SLO ni bila opcija.
Used Toyota Camry Review - 2019-2022
Read the definitive used Toyota Camry 2019 - 2022 review from What Car?. We tell you what you need to know before you buy.www.whatcar.com
daš link do wooferja. Nove zvočnike si direkt na radio vezal?Jaz sem na corolli menjal audio sistem sam. Menjal sprednje zvoćnike, zadnje odklopil in vgradil aktivni sub pod sovoznilov sedež. Ni neka znanost.
Sedanje 16-ke v vratih imajo 700 gramov komad, original pa 167 gramov. Ko to plastično sranje primeš v roke ti je takoj vse jasno. Plus ko vidiš kako je narejena original protivibracijska izolacija na vratih (10x10 cm nalepka).Poglej priponko 61998Poglej priponko 61999
Ta žalost na sredini je original tweeter:
Poglej priponko 62000
Na koncu izgleda tako in igra za vložen denar (cca 350 eur) odlično :
Poglej priponko 62001
Pa vrata se sedaj zapirajo kot na premium izdelku, prej je bil pa res zvok kot da mečeš kovance v kovinsko posodo.
Česa japonci nimajo, da pogrešaš? Sorry, nisem razbral iz napisanega. Katere so "take" stvari?
To kar pises je vezano na doticno vozilo. Nic od napisanega ni tezava pri corolli, zgolj nasprotno. Pa sem sluzbeno precej vozil golfa7, da vlecem vzporednice.Bom jaz pomagal če lahko... 30 let sem bil na vag grupi. Nazadnje sem imel Sportsvana Highline. Spomladi prvič prešaltal na Japonca in sicer na Mazdo CX-30 G150 avtomatik.
Res je v avtu za ta razred, premium občutek glede materialov in položaja za volanom, vožnja je lagodna in tiha, brisalci, oz. peri/briši sistem je odličen in zelo učinkovit, saj so šobe na brisalcih. Zvok avdio sistema je dokaj v redu in se ga da dobro prilagoditi. Motor je lepo odziven in ima tudi lep zvok iz dvojne izpušne cevi, ampak tu se vse kar je lepega, počasi konča.
In kaj recimo jaz pri tem japoncu pogrešam, oziroma ni tako dobro kot pri VW?
Kot prvo je radarski tempomat, ki ni tako dodelan kot pri VW in lahko rečem, da je le omejeno uporaben.
Regulacija prezračevanja/klime je v podnu. To moraš nonstop nekaj prčkat in šraufat, da imaš konstatno temperaturo v kabini. Pri VW sem nastavil na 22°C in le izjemoma kaj korigiral.
Avtomatika za prilagajanje adptivnih LED luči je tudi slabša, kot Bi-Xenon pri VW in tudi ne svetijo v ovinek. Tudi avtomatika za brisalce je recimo pri VW boljša, kot pri Mazdi.
Bleščanje armaturne plošče v vetrobranskem steklu pri močnem soncu. Pri VW nula... nada.
Ni odpiranja/zapiranja oken z daljincem kot pri VW, plus tega pa se kabina iz meni nerazumljivega razloga, poleti dosti bolj pregreva kot pri VW.
Ni nekih simply clever rešitev glede praktičnosti in uporabnosti v prtljažniku in kabini, kot pri VW.
Ključ, oziroma daljinec je zelo krhek. Mi je enkrat padel z 0,5m višine in se razletel na prafaktorje. Ne moreš verjet. Pri VW pa vagovci vemo, kako masiven in kvalitetno sestavljen je ključ.
Kot je uporabnik VAG že omenil, ni feedbacka preko volana in lega na cesti je dosti slabša, čeprav se skozi ovinke pelje lepo in uglajeno pri nekih normalnih potovalnih hitrostih. Mi je pa recimo problem že pri vožnji skozi rondo, saj nepričakovano hitro, slišiš radiranje gum in cel avto počasi nese nekam v 3pm, feedbacka pa nimaš kaj se dejansko dogaja z avtom. Res zoprn občutek. Bi moral iti nekam na poligon, da bi sprobal kje ima avto meje in kako se obnaša. Sportsvan pa je šel kot po tirnicah, ne da bi trznil, res pa da je imel zadaj večvodilno premo, kar pa Mazda nima, vendar bi jo glede na moč motorja in ceno avta, morala imeti.
Kljub vsem pomakljivostim priznam, da komaj čakam, da se vsedem v avto in zapeljem z njim, saj oblika in dizajn zunanjosti, ter notranjosti, malo zaigrata na čustva in te avto pritegne kot magnet. Kot pri Alfi . Problem je le, da sem prej vozil VW in vem, kako razni asistenčni sistemi in funkcije morajo delati, kakšna mora biti lega na cesti in kako praktičen je lahko avto, kar pa je Mazda precej oddaljena od tega. Zdaj če je z vsemi ostalimi japonskimi avtomobilskimi znamkami tako, pa iz mojih izkušenj ne morem sklepati.
To kar pises je vezano na doticno vozilo. Nic od napisanega ni tezava pri corolli, zgolj nasprotno. Pa sem sluzbeno precej vozil golfa7, da vlecem vzporednice.
Sicer pa si ti preprican da si kupil pravo vozilo? Ker to kar si napisal so taki konkretni faili s katerimi bi jaz tezko zivel.
samo ne reči, da je camry tudi še vedno na 320x240 kameriboljša parking kamera ločljivost…