Summit motors nategatorji

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik Telefunken pravi:
Trgovci povprečno zaslužijo 500-600€ na avto, skoraj vse avte pa morajo oni kupitit, informacija iz avtohiše.

hysterical-1.gif


Nekateri ste naivni ali preprosto bustasti. Passat 2.0 TDI Highline oprema ima marže reci piši cca. 7.000€, videl nabavno ceno avtohiše, ni potrebno me prepričevati v nasprotno, še vedno zaupam svojim očem.
wink-1.gif

Koliko je bila končna cena avtomobila? Po ceniku?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.459
113
Zadeva je bila taka. Zanimali smo se za vozilo VW Passata 2.0 TDI Highline oprema z nekaj dodatnimi bonbončki. Končni zneseke vozila je bil 34.000€ ter še nekaj drobiža. Prodajalec v salonu je naš dober prijatelj. Pokazal nam je list paprija na katerem je bil neki določen znesek. Njegove besede so bile, to je cena po kateri kupujemo mi, dajem ti to ceno, na tebi delam pozitivno ničlo. Na tem papirju je bil tudi žig podjetja, datum, podpis, itd.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.256
335
83
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Nemogoče, tolk marže še fabrika nima, kaj šele dealer na koncu verige.
A si kdaj delal v navadni trgovini (kruh, mleko, vegeta ipd). Marža vsaj!!! 30-35%, sedaj ko so preživeli le taveliki trije se po mojem bolj približujemo 50%. Lastne (večinoma razredčene, npr. Emsal čistilo za laminat proti Lidl W5, ki je razredčen z 1:3 in samo pol cenejši
bonk.gif
) blagovne znamke pa še bolj.
Torej pri 30k EUR brez davka 7k EUR znaša cca 25%, kar je standard marža. S tvojimi hipotetičnimi 500€ marže na avto to pomeni pri 20 prodanih avtih na mesec (enega na delovni dan) celih 10.000€ prihodka (plače dveh zaposlenih plus stroški) - z drugimi besedami sci-fi za preživetje.
Pri nabavah za npr. državno upravo pa dobijo še poseben proizvajalčev bid price (beri še ene 10-15% - glej cene robe, po katerih npr. izvaja skupne nabave MJU ali npr. policija). Torej marža ni prav nizka.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če smo prav prebrali je 7000 EUR vsebovalo DMV in DDV... Osnova za DDV pa je prodajna cena + DMV...
Torej v ceni rabata je 20%DDVja in med 11-13%DMVja... In to je cesarjevo. Potem boš videl, da zaslužek ni tako velik.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Mogoče da je pri Passatu, ki je statusni simbol v Slovenji, taka marža, še vedno ne verjamem da ima samo prodajalec tako maržo, mogoče uvoznik in prodajalec skupaj. Potem pa odštej še popust, ki ga dobi vsak kupec, pa boš prišel že na kako bolj razumno razliko.

Sicer nisem jaz omenjal 500€ marže na avto, je pa ta podatek veliko bližje resnici kot pa 25% marže, vsaj pri avtomobilih srednjega razreda, ki se prodajajo v velikih količina, včasih je še toliko ni. Zato so pa tudi napisali, da prodajalci živijo od poprodanjih storitev in ne od prodaje. Očitno je pri luksuznih znamkah, kot je WV, to drugače.
 

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Joj kakšne kozlarije streljaš. Pa kje za boga si pobral ta podatek - 7000E, očitno ne več kako trgujejo in streljaš kozle.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
391
83
Kras
www.mtl.si
Khm, samo glede na to, da so njemu ponudili to nižjo ceno, bi po tvoji logiki utajili davek.

Še on topic: kdor gre v tem času vplačevati aro brez pisnega potrdila je tudi malce
stupid-1.gif
, sploh za tak denar.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Marža? Bom takole napisal (sem videl precej papirjev, na katerih je bilo zelo natančno razdelana zgradba MPC avta): za uvoznika je nabavna cena avta (seveda lahko niha gor in tudi dol, ampak recimo da drži v okviru 10%, pač glede na znamko, velja pa načeloma za dražje avte) cca polovica MPC. Odbijte davke, pa ostane 20 procentov za uvoznika in prodajalca. recimo 10 vsakemu, pa je vsaj dobre tri jurje marže za prodajalca na zgoraj omenjenem passatu. Plus še nekateri popusti, ki jih lahko prodajalec odpbri (a jih na koncu plača uvoznik) ...
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Sistem za marže se razlikuje od znamke do znamke.

20% od MPC pa ne ostane nobenemu prodajalcu, razen mogoče, če dela še zraven uvozništvo. Sicer pa je treba vzdrževat velike salone, zalogo (cca. 0,5% ti mesečno požre zaloga), plačat ljudi, plačevat leasinge za testna vozila,...itd.

V glavnem, nekateri imate občutek, da so danes pri novih avtomobilih veliki zasluži, vendar se motite, druga bi bilo, če bi se avtomobili prodajali brez popusta.

Veliko večji biznis je z malo rabljenimi avtomobili
grims-1.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
Poznam firmo katera pri čisto vsakem prodanem novem avtu zasluži 20% in ne odobri niti € popusta. Pa ne migne niti s prstom, ne rabi se sekirat in nategovat s kupci za popuste,.....
cheer.gif

Firma ja Davkarija RS.
cheer.gif
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
20% zasluži samo na DDVju, ostalo pa še na DMVju. Sigurno več kot katerikoli uradni diler.
wink-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kaj ste vi men smešni.

1. model napiše, da je videl, d aje marže 7000€ in potem se nekateri zapodite v DMV, in DDV. zadevi ovrednosti s procenti celo in v naslednjem korkau ugotovite, da ko od 7000€ odbijete DMV in DDV je to že blizu 500€.
2. če ste predpostavljali, da od 7000€ odbijete DMV in DDV za cel avto, ne sam za teh 7000€ potem ste še večji .....
3. o teh popustih bi lahko rekel samo še tole. prek vez so mi v avtoemoni ponujali 16% dol za octavio.
4. za soseda in scenica sem že napisal.
5. za take male marže, se nikakor ne splača imeti salona in zaposlenih
6. pa še tale opel akcija sedaj. vectra je po cneiku 31k, sedaj jo dobim za 24 in drobiž plus kasko za eno leto. Je odobril proizvajalec. pogoj je, da regiostriram v Slo, to s epa zazihrajo tako, da ga kupim na 12 obrokov. lahko plačam tudi do 80% takoj, tisto pa na obroke. in zakaj ga potem ne bi mogel kot rabljenega prodat v tujino. In kaj smo mi tako special, da je zadeva tok cenejša. 31->24 + kasko, ki je cca jurja.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Eni smo celo v tem poslu, ne samo, da slučajno vidimo kak račun.

prižgi mi luč. ker res ne vem kako bogi reveži preživite.

je pa še ena zgodba zadaj.
tole je MPC, tole je naša nabavna cena, katero vidijo vsi, ki brskajo po podatkih in računajo kako s popusti naprej. Tole je pa cena po kateri res nabavimo. ampak to vidijo pa samo nekateri.

čakam pa na konkretne podatke, za konkretno znamko.
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kaj ste vi men smešni.

1. model napiše, da je videl, d aje marže 7000€ in potem se nekateri zapodite v DMV, in DDV. zadevi ovrednosti s procenti celo in v naslednjem korkau ugotovite, da ko od 7000€ odbijete DMV in DDV je to že blizu 500€.
2. če ste predpostavljali, da od 7000€ odbijete DMV in DDV za cel avto, ne sam za teh 7000€ potem ste še večji .....
3. o teh popustih bi lahko rekel samo še tole. prek vez so mi v avtoemoni ponujali 16% dol za octavio.
4. za soseda in scenica sem že napisal.
5. za take male marže, se nikakor ne splača imeti salona in zaposlenih
6. pa še tale opel akcija sedaj. vectra je po cneiku 31k, sedaj jo dobim za 24 in drobiž plus kasko za eno leto. Je odobril proizvajalec. pogoj je, da regiostriram v Slo, to s epa zazihrajo tako, da ga kupim na 12 obrokov. lahko plačam tudi do 80% takoj, tisto pa na obroke. in zakaj ga potem ne bi mogel kot rabljenega prodat v tujino. In kaj smo mi tako special, da je zadeva tok cenejša. 31->24 + kasko, ki je cca jurja.
se strinjam...če koga poznaš v salonu, brez problema dobiš 10% popust na čist frišen model...par mesecev star pa tudi 15%...
wink-1.gif


eni se pač slepijo, da niso preveč preplačali ....
hysterical-1.gif


P.S. švercerji služijo 1K€ pa gor.....ne pa saloni na novih..
wink-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ma ne..to so vse reveži. vozijo pač največje, najmočnejše hišne znamke, imajo hiše, vikende, stanovanja. sam to nje vse od servisov. slaon je pa k grad.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.285
1.217
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Sistem za marže se razlikuje od znamke do znamke.

20% od MPC pa ne ostane nobenemu prodajalcu, razen mogoče, če dela še zraven uvozništvo. Sicer pa je treba vzdrževat velike salone, zalogo (cca. 0,5% ti mesečno požre zaloga), plačat ljudi, plačevat leasinge za testna vozila,...itd.

Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Odbijte davke, pa ostane 20 procentov za uvoznika in prodajalca.
Torej 20% za uvoznika in prodajalca SKUPAJ. Bo treba malo bolj natančno brat. Če bi hotel napisat, da za vsakega, bi napisal "Odbijte davke, pa ostane po 20 procentov za uvoznika in prodajalca."
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Stari, v salonu operirajo z MPC (torej z vključenim DDV in DMV, ki pa nista natančno specificirana; oz. na računu je specificiran DDV, DMV pa nikakor).
Torej je 34k EUR končna prodajna cena.
ČE da 7k EUR popusta je to popust od končne cene (vključen DDV in posledično DMV). Če natančno pogledaš račun ti zmeraj obračuna popust na ceno brez DDV. Za DMV pa nimam podatka, na katero ceno ga obračunajo (ali na ceno ki je brez popusta ali kakšno tretjo ceno).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
ne razumem?

ko s eje menil, in dal aro..je definitivno (oz so) naredil spisek želja..torej barva, motro, oprema...itd..kar je na koncu navrglo nek znesek (z ali brez popusta)...in to zadevo (papir - predračun) so mu potem tudi dali v roke!?

Ne moreš ti dat 500 eur kapare zato ker si se z nekom nekaj zmenil na 4 oči????

Je pa tako.-...če so mu obljubili popust pa zdaj mencajo naj zahteva vrnitev are oz. jim zagrozi s tožbo/inšaktorjem. Teh 500 EUR ne rabi početi....nima smisla.

Ker podobno foro smo mi imeli s Trobcem - Opel....(15 let nazaj) smo imeli naorčeno astro, pa dobavni rok 2 meseca...po 3 mesecih ni hotel niti slušalke dvignit...zato je šla mat tja in zahtevala aro nazaj (ter jo tudi dobila)....takrat je bilo to 2.000 DEM (še za današnje razmere kar nekaj).