Furs naj bi danes zagnal app, kjer se da preveriti tudi km oz. zgodovino avta iz tujine. Ve kdo kaj več?
Čista oslarija, saj njihovi podatki o kilometri izhajajo iz tega kar vlagatelj DMVja napiše...pomeni lahko napises gor 1 km in bo to veljalo...
Ja pa saj napišejo že sedaj na homologacijo št. prevoženih km ob uvozu.
Jaz sem pa mislil, da ti kilometre vpišejo na AMZS, kamor pripelješ vozilo in to vpiše preglednik, ku tudi slika števec. Vidim, da sem res osel, lepo je, da ti napisal iz prve roke, kako to gre.
Nisem še videl avta, ki bi zdržal te km brez servisov in s prvimi gumami.Sploh pri nas ko je prvi tehnični po 4 letih in lepih 200+kkm.
Imaš iz tujine precej uvoženih, mlajših od 4 leta, ki so na poti v Slovenijo izgubili vsaj 100k km, pa na nobenem servisu zavedenih kilometrov. Kar seveda ne pomeni, da servisi niso bili delani.Nisem še videl avta, ki bi zdržal te km brez servisov in s prvimi gumami.
Po tvoje morajo v tujini vsi "kozolcarji" vpisovati km ob menjavi gum in olja?Nisem še videl avta, ki bi zdržal te km brez servisov in s prvimi gumami.
Probaj v Belgiji malo delat na črno, pa povej, kako ti bo šlo .Po tvoje morajo v tujini vsi "kozolcarji" vpisovati km ob menjavi gum in olja?
Ne vem sicer kako je predpisano servisiranje vozil s strani proizvajalca zaradi garancije, ampak.....
Moj z.agent že vsaj kakšnih 5let vedno teži za stanje števca.
Torej tole od losta pije vodo. Poleg tega imajo tudi zavarovalnice nekje lepo bazo podatkov o km.
Zdaj je samo ? Kako do njenih podatkov priti.
Seveda pa lahko letno zbijas km, nek hud strošek za "stalne stranke" to tudi ne more biti.
Nimam pojma kako je v Belgiji in izdajo računov. Tudi če vsi delajo z računi, se ne pomeni, da vsi vpisujejo realne km ob vsakem "dober dan" na servisu.Probaj v Belgiji malo delat na črno, pa povej, kako ti bo šlo .
Katera znamka...to se moraš vprašat.Imaš iz tujine precej uvoženih, mlajših od 4 leta, ki so na poti v Slovenijo izgubili vsaj 100k km, pa na nobenem servisu zavedenih kilometrov. Kar seveda ne pomeni, da servisi niso bili delani.
Kolegu so na novem avtodomu (on je bil prvi kupec iz tovarne) pri servisu namesto 70.000 vpisali v elektronsko servisno 170.000. Muke "ježeve", da so preko proizvajalca uspeli potem vpisat prave kilometre, da ne omenjam, da se je našel "kupec", ki ga je obtožil goljufanja s kilometri.Nimam pojma kako je v Belgiji in izdajo računov. Tudi če vsi delajo z računi, se ne pomeni, da vsi vpisujejo realne km ob vsakem "dober dan" na servisu.
Torej vsi servisi v Belgiji ob menjavi olja nekje pri nekem Hansu in vulkanizerji ob menjavi gum vpisujejo km?
Doma na dvorišču ne moreš zamenjati gum ki jih imaš na platiščih in si kpl kupil na "avtonetu" ali na Mimovrste?
A se mogoče kak servis(er) lahko "zmoti" pri vpisu km?
Pa je lastnik avta modro tiho ker se je zmotil v njegovo korist.
Sem zadnjič bral storijo, kako so se za 10k kWh ur VT zmotili ob menjavi električnega števca. Kar nekaj sitnosti, preden je lastnik dokazal da teh 10kkwh ni porabil v VT
Če res hočeš goljufat, boš goljufal, ampak je malo težje in dražje.Nimam pojma kako je v Belgiji in izdajo računov. Tudi če vsi delajo z računi, se ne pomeni, da vsi vpisujejo realne km ob vsakem "dober dan" na servisu.
Torej vsi servisi v Belgiji ob menjavi olja nekje pri nekem Hansu in vulkanizerji ob menjavi gum vpisujejo km?
Doma na dvorišču ne moreš zamenjati gum ki jih imaš na platiščih in si kpl kupil na "avtonetu" ali na Mimovrste?
A se mogoče kak servis(er) lahko "zmoti" pri vpisu km?
Pa je lastnik avta modro tiho ker se je zmotil v njegovo korist.
Sem zadnjič bral storijo, kako so se za 10k kWh ur VT zmotili ob menjavi električnega števca. Kar nekaj sitnosti, preden je lastnik dokazal da teh 10kkwh ni porabil v VT
Predvsem iz Italije, pa tudi iz Francije.Imaš iz tujine precej uvoženih, mlajših od 4 leta, ki so na poti v Slovenijo izgubili vsaj 100k km, pa na nobenem servisu zavedenih kilometrov. Kar seveda ne pomeni, da servisi niso bili delani.