Citat:
Uporabnik OldSkul pravi:
Ne bojo provizije nabili. Meni niso še nikol pa sem dostkrat poslal, pazi da vse podatke daš.
LP
Ni čudno. Če je banka v nekem sistemu (ne vem točno katerem) potem ni provizije. Če ni, gre potem nakazilo preko tretje banke in potem si ta banka vzame provizijo. Tudi v bančnih pogojih je to lepo navedeno.Citat:
Uporabnik OldSkul pravi:
Je pa res verjetno, da naletiš na kakšno čudno banko v Nemčiji in ti jo pol lahko nabijejo.
Jst nasrečo še nisem mel problemov.
Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Če se lahko prijaviš, potem ne rabiš dobiti (oziroma ne boš) dobil ničesar po pošti.
Po pošti se pošilja geslo, kadar ob prijavi ne vpisješ številke plačilne kartice!
Lahko pa da so jo nabili ampak se ti prodajalec ni pritožil, da je premalo dobil, ker je to pričakoval? Sem pošiljal že kitajcem keš, pa prvič mi je en še nekaj jamral, poj sem pa lepo povedal, da vsak krije stroške svoje banke in to je blo to.Citat:
Uporabnik pumaX pravi:
Citat:
Uporabnik OldSkul pravi:
Ne bojo provizije nabili. Meni niso še nikol pa sem dostkrat poslal, pazi da vse podatke daš.
LP
Tudi meni niso nikoli.
Citat:
Uporabnik cunctator pravi:
sam sem vedno dal da krijeva vsak svoje stroške,pa se ni še noben pridušal,da je kaj manj dobil.
pa sem nakazal že več kot 100x.zej pa a mam tako srečo,da ravno te banke niso bile izven sistema,al pa prodajalec ni opazil manjkota,čeprav dvomim v to.
Citat:
Uporabnik zakajaltersuxu pravi:
ok, bom čakal še naprej
@zadnji: gmail.com
Citat:
Uporabnik Swich pravi:
Step 1: Buyer opens a dispute.
Buyers can open an Item Not Received or Significantly Not as Described dispute by using eBay’s Dispute Console (see Reporting and Tracking Disputes).
Time limitation: The dispute needs to be filed between 10 and 60 days after the transaction date (the date when the listing closes and the buyer commits to buying the item and the seller commits to selling it). When opening a dispute, the buyer indicates whether the item was not received or whether it was received but significantly not as described.
Open an Item Not Received or Significantly Not as Described dispute
Mislim da imaš 60 dni časa da se pritožiš in ne 45....po tem času ne moreš več narediti nič, niti poklanjati feedbackov.
Zgoraj imaš link za prijavljanje nedobljenih izdelkov.