Trgovina Tuš

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.278
2.868
113
Lublana
Obišči stran
To je nesmiselno, ker v sami trgovini nimajo 0 vpliva na to.
Ne rečem, da so kateri prodajalci bukovi al pa tudi včasih nesramni. Samo večinoma pa pri nas vidim, da so najbolj bukovi in neprijazni kupci. Predvsem starejši. Hočejo vse takoj. Ne more 1min čakati v vrsti in se pol že čez tri naprej dere zakaj gre vse počas. Grejo na hitro blagajno in nimajo pojma kaj delat, pote pa morijo delavkam naj jim vse naredijo. Če nimaš pojma potem imaš klasično blagajno.
Jaz sem mnenja, da je večinoma problem zaradi tečnih, zabitih, nesramnih strank. Mnogokrat se mi v vrsti pred blagajno ali poštnim okencem dvigne pritisk. Vedno in izključno zaradi teh "posebnih" strank, nikoli zaradi zaposlenega osebja.
 

Rekreacija

Guru
7. avg 2019
1.140
659
113
daj v nekih številkah, ne pavšalno, kolko jim dovolimo da zaslužijo? ostalo pa se nacionalizira. 4% 5 % ?
Vsi vemo kaj sem mislil ampak dajmo komplicirati do onemoglosti.
Zato se pa prodajajo tako velike denarnice da gredo vse kartice notri potem pa čakamo na blagajni da se najde prava.
Ja, nimajo še vsi pametnih telefonov pa "Stocard" aplikacij da je takoj vse pri roki.
 
  • Všeč mi je
Reactions: aljoman

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.261
980
113
To je nesmiselno, ker v sami trgovini nimajo 0 vpliva na to.
Ne rečem, da so kateri prodajalci bukovi al pa tudi včasih nesramni. Samo večinoma pa pri nas vidim, da so najbolj bukovi in neprijazni kupci. Predvsem starejši. Hočejo vse takoj. Ne more 1min čakati v vrsti in se pol že čez tri naprej dere zakaj gre vse počas. Grejo na hitro blagajno in nimajo pojma kaj delat, pote pa morijo delavkam naj jim vse naredijo. Če nimaš pojma potem imaš klasično blagajno.
Starejši kupci so navajeni, da pridejo v trgovino in kupijo. Ne pa da pridejo v trgovino še delat.

Kje so časi, ko sem imel listek, ga dal trgovki, šel v bife in kaj spil, ko pa sem se vrnil, sem samo plačal, vzel vrečke in šel.

Dobr so nas zrežirala, vse narediš sam, pa še plačaš jim za to.:aplauz:
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.864
113
40
MB
Vsi vemo kaj sem mislil ampak dajmo komplicirati do onemoglosti.
Zato se pa prodajajo tako velike denarnice da gredo vse kartice notri potem pa čakamo na blagajni da se najde prava.
Ja, nimajo še vsi pametnih telefonov pa "Stocard" aplikacij da je takoj vse pri roki.
no daj, številke.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: SamSvoj

B81

22. jul 2007
37.338
10.698
113
Kartice so le zanka trgovca, ki drzi vrat kupca, da se vrne v trgovino.
Kaj bo te hood v lidl, ce imas tu 16 eur dobroimetja?

Ampak stranka, tak intelektualni monstrum kot je, spregleda, da je teh 16 eur placala ze prvic, ko so sli na kartico.

Te pa prisilijo, da jo imas, ker lahko z njo kupis ceneje v tvoji trgovini - ker nimas konkurence pri roki, ki ima ceno za isto stvar brez popusta enako kot prva s popustom.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.950
2.646
113
Kje so časi, ko sem imel listek, ga dal trgovki, šel v bife in kaj spil, ko pa sem se vrnil, sem samo plačal, vzel vrečke in šel.

Dobr so nas zrežirala, vse narediš sam, pa še plačaš jim za to.:aplauz:
Dan danes naročiš online pa ti še na dom pripeljejo ob želeni uri.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jeri

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.887
9.476
113
Jp, to sem bil jaz. Sem videl pomočnika na hitri blagajni in še enega zraven. Ne zanikam tega, vse bi isto naredil še 1x. Zelo glasno sem povedal, da so barabe in lopovi, ki goljufajo ljudi. Pa še lažnivci povrhu, ker se mi je izmenovodkinja gladko v obraz zlagala. Ne prenesem, da me kdo goljufa, potem pa se mi še laže v obraz. Nekdo jim mora povedati kaj jim gre, učinka pa itak ni nobenega.
In bilo je kar nekaj ljudi tudi na tej blagajni, vsi so samo debelo gledali, slišalo se me je najbrž po celi trgovini. Zdaj pa, kdo se je zgražal, kdo pa mi je dal prav pa ne morem vedeti. Glede na to, kako pohlevni smo slovenčki, so me najbrž popljuvali in se naslednjo minuto pustili nategniti trgovki za blagajno....
Te razumem, vendar se razburjat na blagajni nima smisla, ker ne rešiš popolnoma nič, pa še potem imajo ljudje tebe za čudaka, razen seveda direktnih reklamacij, pa še tam je opcija, da pač ne plačaš in pustiš vse skup tam, če ne priznajo popusta, ki so ga obljubljali, tega se sicer nikol nisem šel, ker se mi prvič ne da, drugič pa, blagajničarka ni nič kriva ponavadi. Pri teh zadevah je zelo enostavno, pač ne kupuješ več v TUŠu, je kvalitetne konkurence več kot dovolj. Mene v TUŠu niso videli že vsaj 10 let, pa zvlečem iz trgovine hrane za poln prtljažnik vsak teden že kar lepo vrsto let. Ti si tisti, ki izbereš komu gre tvoj denar in v teh časih je to zelo enostavno, saj imaš po navadi vse trgovce praktično na istem parkplacu.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.132
660
113
moja žena je namestnica poslovodje v eni od trgovin večjega trgovca v manjšem kraju.
ko pride domov, mi včasih mal pove, kaj vse doživijo na šihtu.
stranke oz. kupci so postali prav nesramni in žaljivi. včsaih tega ni bilo.

jaz ne vem če bi zdržal en teden brez, da bi ali dal odpoved ali pa dobil odpoved.
je pa tudi res, da nekatere trgovke so katastrofa. še sama se pritoži nad katero.
 

SamSvoj

Majstr
28. okt 2010
2.142
355
83
Car
Se mi je dvakrat zgodil sa mi v petek ni poskeniral (aktiviranega)popusta v Lidlu. Seveda to ugotovis sele ko placas.
Tole z aktivacijo in kasneje skeniranjem na blagajni lidl komplicira 100 na uro
Plus imajo zanimive samopostrežne blagajne. Jaz ne grem nikjer več na samopostrežno blagajno. Vsak trgovec ima svoj sistem, jaz se ga naj učim, cena je pa ista kot na blagajni. Jok, nič več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.421
1.609
113
Car
Se mi je dvakrat zgodil sa mi v petek ni poskeniral (aktiviranega)popusta v Lidlu. Seveda to ugotovis sele ko placas.
Tole z aktivacijo in kasneje skeniranjem na blagajni lidl komplicira 100 na uro

Ima pa tudi lidl v novih prodajalnih avtomatske blagajne. Tam se pa vse vidi sproti.

Edit: nisem še videl zgornjega posta prej. Meni je edino zanimivo, da te ven ne spusti dokler računa ne skeniraš. Upam da prime tudi digitalni račun iz aplikacije :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in Hanzi

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.605
3.029
113
v lokalni ostariji
Delovni pogoji so verjetno res marsikje boljši, kot pred desetletji ampak spet, nekje bolj, drugje manj... In marsikje še vedno ni neki za prehvalit... Ne strinjam se, da so ljudje postali leni, le bolj se zavedajo, da je njihovo delo več vredno. Si že sam omenil, da so mnogi našli druge vire zaslužke oziroma bolje plačane službe z boljšimi pogoji... Lenuhi pa seveda tudi so ampak bili so tudi pred desetletji in po mojem jih danes ni kaj dosti več...
Povsod so boljši pogoji. Če drugega ne imaš veliko veliko boljšo zaščitno opremo.
Razvajeni smo(so) postali in leni. Eksistenca ni več tako ogrožena kot je bila recimo še v 60. Letih prejšnjega stoletja.
Se je pa tudi poklic razvrednotil. Včasih so trgovci bili šolani, sedaj je redko kdo po poklicu trgovec posledično tudi ni več odnosa do kupca... No, tudi v gostinstvu ni kaj bolje...
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen in nacek

splash

Fizikalc
1. sep 2007
441
49
28
43
Zadnjič mi v Tušu niso hoteli prodati litra Vrtovčana pred 9.uro zjutraj. Je prišla vodja opozoriti trgovko, da mi nesme...
Nisem mogel razložiti, da to velja samo za žgane pijače.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.864
113
40
MB
Toliko kot je cena s popusti prek kartice, pa posebnimi promocijami, itd. Samo, da ne bi trgovke in stranke izgubljale časa in živcev s skeniranjem popustov, aktiviranjem ugodnosti pa bonov in ne vem česa še.
podatki o tvojih nakupovalnih navadah so preveč vredni da bi se temu odrekli :fredi: na podlagi tega imaš tudi boljšo nakupovalno izkušnjo (baje) :)
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.470
837
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Trgovina kot biznis je mesarsko klanje. Zvestoba kupca do trgovca je v Sloveniji najslabša v Evropi glede na število trgovin/prebivalca. Logično, ko pa smo zasičeni z vsemi možnimi trgovci v vsaki malo večji vasi. Več kot polovica količinske in vrednostne prodaje predstavljajo izdelki v akciji. Nizkocenovni trgovci vedno bolj diktirajo nakupovalne navade in trende. Sofisticiran sistem (Lidl/Hofer) prinaša u nulo optimizirane stroške z velikim finančnim zaledjem. Kader je robotiziran in motiviran (boljše plače kot pri ostalih trgovcih, višji regresi ipd). Nimajo nobenega stika s kupcem, razen na blagajni, za ostalo poskrbi dodelan sistem. Format trgovin je idealen, ne prevelik, ne premajhen, vse najdeš brez, da prej narediš 10k korakov. Na polici imaš 4 različne konzerve Tune in to je to. Zakaj bi jih rabil 25-30? Slovenci pa smo itak hinavci, češ, podpirajmo Slovensko, kupujmo domače. My ass! Kupujemo tam kjer pač dobimo največ za svoj denar (logično seveda), poreklo izdelkov pa samo da je "EU", ostalo nima veze (razen cene seveda). Sadje zelenjava, kot bi jo narisal, popolna, po normativih današnjega razvajenega in naivnega kupca.
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.007
786
113
Starejši kupci so navajeni, da pridejo v trgovino in kupijo. Ne pa da pridejo v trgovino še delat.

Kje so časi, ko sem imel listek, ga dal trgovki, šel v bife in kaj spil, ko pa sem se vrnil, sem samo plačal, vzel vrečke in šel.

Dobr so nas zrežirala, vse narediš sam, pa še plačaš jim za to.:aplauz:
Sploh ni problema v tem. Samo, če za nekaj nisi sposoben ali nočeš potem ne silit v to. Je klasična blagajna in lahko rešiš vse na isti način kot že vsaj 20 let.

Tak sistem, da so trgovke še pomagale strankam, če so kaj "zamutile" je še nedolgo nazaj bil kar aktiven v lokalnem Mercatorju. No to je šele bilo slabe volje, ko je šla prodajalka s kupcem v police raziskovat. Pred blagajno pa vrsta. :aplauz:

Drugače sam uporabljam hitre blagajne predvsem zato ker sam večinoma naredim hitreje in mi ni potrebno čakati. Če seveda ne naletiš na kakega mutibariča.
Še najboljši sistem je v Mercatorju preko aplikacije. Poskeniraš vse že med nakupom. Vidiš vse cene in popuste. Lahko vrneš, če ti kje cena ni všeč. Na blagajni pa samo poskeniraš in imaš lahko že vse zloženo v vrečke. Samo problemi so v detajlih, kjer pa večinoma Mercator počepne in iz kruha naredi drek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Car