SLO AC

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
1. Tvoje subjektivno mnenje, kaj katera cesta je, ne glede na table, me ne zanima!
2. Pozneje ni dodal (dopolnilne table) , ker v trenutku ko si mu ti odgovarjal, mu je čas za popravo posta že potekel!
3. Ni te obtožil, samo povedal ti je!
4. in zadnjič! Omejitev na hitrih cestah, rezerviranih za motorni promet, pa je 100km/h in ne 110 km/h.
bonk.gif

Saj pravim da se nima smisla prepirati z junaki, ki niti brati ne znajo. Se umikam iz teme.
 

bisnen

Pripravnik
9. maj 2008
400
0
16
ksz
Kompletna pomurska AC je deklarirana kot AC. Ima pa dodatno omejitev 110 km/h.
Če nekdo lahko vozi po običajni AC 160 km/h ima drug popolno pravico vozit 110 km/h - še več:
Na AC je minimalno dovoljena hitrost 60 km/h. Vsi ki vozijo nad to hitrostjo in do 130 km/h niso v prekršku. Vsi ki pa vozijo nad 130 km/h (običajna avtocesta) so v prekršku. Hitrost je omejena torej dovoljena MAX hitrost do 130 km/h in ni določena da MORAŠ voziti 130 km/h. In če voziš 130 km/h popolnoma enostavno brez zaviranja, samo s spustitvijo plina zmanjšaš na 110 km/h, ko nekdo prehiteva tovorno vozilo.
Ker je danes pomembna tudi ekologija, oseba, ki vozi 110 km/h onesnaži in porabi precej manj kot nekdo, ki vozi 160 km/h. Ob tem, da se tudi vsi drugi deli vozila obrabljajo manj in jih je posledično potrebno manjkrat menjati in z obrabljenimi obremenjevati okolje.
LP
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Delno res.

60 do 130kmh je dovoljeno voziti na voznem pasu, torej na skrajno levem, na določenih odsekih, pa na odstavnem pasu, kateri je poseban za te namene prirejen v voznega za najbolj počasna vozila - recimo v kakšnih klancih.

Če pa nekdo vozi 60kmh na prehitevalnem je pa v prekršku, če na voznem ni nobenega, oz je četudi vozi 110, je v prekrsku.

Problem pri slo AC je ravno to, da imajo ljudje prehitevalni pas za voznega in ne vedo (ali pa nočejo upoštevati) da je prehitevalne le za to, na kar namiguje njegovo ime.
 

alex3

Pripravnik
7. jul 2009
85
0
6
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Če pa nekdo vozi 60kmh na prehitevalnem je pa v prekršku, če na voznem ni nobenega, oz je četudi vozi 110, je v prekrsku.

V prekršku je vsakdo, ki vozi po prehitevalnem in ne prehiteva. Pa če vozi 110, 130 ali pa 150.

Sicer pa mislim, da imamo v grobem dva vzroka za vožnjo po prehitevalnem pasu. Eden so tisti prepotentneži, ki se jim zdi izpod časti zapeljati na vozni pas oziroma mislijo, da si s hitrostjo nad 130 km/h "kupijo" tudi pravico do stalne vožnje po prehitevalnem pasu. Drug vzrok so pa "ziheraši", ki vozijo po omejitvah ali pod njimi in se nočejo umakniti s prehitevalnega pasu zato, ker se bojijo, da jih potem nihče več ne bo spustil nazaj na prehitevalnega. Kar je deloma res. Ko v Nemčiji daš smernik, te bo skoraj vsak spustil na prehitevalnega, če le ni razlika v hitrosti prevelika. Pri nas pa je nacionalni šport oviranje "nasprotnika" oziroma "ti se že ne boš zrinil pred mene".
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Je še tretji razlog, katerega se poslužujem sam...predvsem v tunelih, ali pa na "posebnih" odsekih. Cestišče. Povečini je vozni pas bolj zjeban in ima tudi več flik, zaradi tovornjakov. In ker imam dokaj trd avto, se rajši peljem po prehitevalnem.

PS, koliko je sploh kazen za vožnjo po prehitevalnem, če se nikoga ne prehiteva?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.043
9.684
113
Citat:
Uporabnik alex3 pravi:Drug vzrok so pa "ziheraši", ki vozijo po omejitvah ali pod njimi in se nočejo umakniti s prehitevalnega pasu zato, ker se bojijo, da jih potem nihče več ne bo spustil nazaj na prehitevalnega. Kar je deloma res. Ko v Nemčiji daš smernik, te bo skoraj vsak spustil na prehitevalnega, če le ni razlika v hitrosti prevelika. Pri nas pa je nacionalni šport oviranje "nasprotnika" oziroma "ti se že ne boš zrinil pred mene".
Tukaj je rahel problem tudi pri ''vključevalcih'' na prehitevalni pas. Namreč namesto, da bi na voznem pasu stisnili plin in se vključili na prehitevalni pas z isto hitrostjo kot vozijo ostali, večina pametnjakovičev da smernik in zavije. Včasih tudi z občutno nižjo hitrostjo kot vozijo po prehitevalnem pasu. Kar seveda pomeni, da ima prehitevalca v sekundi na riti in da mora ta bremzat kot nor.

V glavnem, jaz vedno pospešim na isto hitrost, dam smernik in grem noter direkt za tistega na prehitevalcu. Tudi, če je le npr. 10m prostora do naslednjega. Do sedaj sem fasal par blinkerjev, ampak to je vse. Je pa res, da potem za par sekund malenkost znižam hitrost, da naredim varnostno razdaljo do tistega pred mano. Tako da, mora tudi tisti za mano za malenkost odvzeti plin (ne bremzat). In to je to. Je pa res, da v bolj razvitih državah je cestni bonton na bistveno višji ravni, ampak še enkrat to zahteva od vseh razmišljanje o ostalih, ne zgolj od enih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
res nevem zakaj se glupi policaji ne spravijo enkrat naredit akcijo "pucanje levega pasa". ker se mi bo res zmešalo počasi
bonk.gif
po 4 pasovnicah v mestih itak že nostop prehitevam po desni, recimo hoče-maribor. tam so vsi nalepljeni na levi pas, jaz pa gasa po desnem. tu pa tam keremu potegne poanta mojega početja in se spoka na desnega, vsačih dobim tudi kako ovco na rit, kateri se moje početje zdi pametno in gre za mano. ne manjka dosti da svojo prakso še prenesem na ac
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik alex3 pravi:
Ko v Nemčiji daš smernik, te bo skoraj vsak spustil na prehitevalnega, če le ni razlika v hitrosti prevelika. Pri nas pa je nacionalni šport oviranje "nasprotnika" oziroma "ti se že ne boš zrinil pred mene".
Tako je tudi pri nas. Ko DAŠ SMERNIK!
Sem vsakodnevno na obvoznici in avtocesti. Smernik za na prehitevalni jih ne da čez 70%, ampak ti kar naenkrat skočijo direkt pred nos. Kaj če ravno takrat za trenutek pogledaš stran? Bum!
Iz prehitevalnega na vozni pas pa jih ne da smernik sigurno čez 90%.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Jaz iz prehitevalnega na voznega ne dam smerokaza skoraj nikol, edino le v primerih ko imam za sabo nekoga hitrejšega in mu na tak način nakažem, da se bom umaknil, da lahko začne že prej nabirat hitrost...

Če nekoga prehitim z +150kmh on pa vozi 90 ali manj se mi zdi neumno, da bi dajal smerokaz...
 

alex3

Pripravnik
7. jul 2009
85
0
6
Se strinjam glede smernikov. Ponavadi ga folk da tako, da 1x blinkne, ko je s polovico avta že na prehitevalnem. In strinjam se tudi s tem, da folk ne zna za kratek čas pohoditi, da bi se čim bolj približal hitrosti na prehitevalnem. Ok, res pa je s kakšnim 1.2 mlinčkom to malo težje izvedljivo.

Da ne govorim o pospeševalnih pasovih... znanstvena fantastika za več kot polovico voznikov. In potem takšen pelje svojih 50-60 km/h po pospeševalnem pasu, ti ga pa dohitiš (na prehitevalnega se ne moreš umakniti, ker je poln). V takšnem primeru me je vedno strah, ker se veliko ljudi obnaša, kot da ima na pospeševalnem pasu prednost. In zapelje s svojimi 50-60km/h naravnost na vozni pas.

Saj nič boljša sorta pa niso kamikaze, ki letijo po prehitevalnem, potem pa tik pred izvozom žlajf na polno in rinjenje na desni pas ter nato na izvoz. Za njim pa rohnijo ABS-i, se kurijo gume...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Večina ljudi ne ve, da je potrebno na izvoz zapeljati z nespremenjeno hitrostjo in šele na njem zavirati. Je pe tudi res, da je večina naših izvozov prekratkih in je tudi malce nerodno zavirati iz 130kmh na 40kmh, koliko je potem dejansko dovoljena hitrost tam. Še posebaj na kakem izvozu, kjer je klanec dol.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Kako pa na prehitevalnem "pokažete" nekomu, naj se vam umakne??
smile-1.gif


Jaz blendam ne, eventuelno mu pripeljem malo bližje, da skapira.
smile-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Brezveze karkoli pokazat ampak samo po desni prehitet. Aboniranci na prehitevalnem pasu so se razpasli preko vsake meje. Enkrat sem iz eksperimenta vozil po prehitevalnem pasu na praktično prazni ac s 110 na uro čisto za ritjo eni babi. No je trajalo 15km, da sem jo videl, kako je pogledala v špegu in se umaknila. Res, škoda živcev, desni pas je pri nas očitno za prehitevat. Če si vsak dan 120km na ac počasi dobiš debelo kožo in se ti jebe za neprilagojence...
 

alex3

Pripravnik
7. jul 2009
85
0
6
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Kako pa na prehitevalnem "pokažete" nekomu, naj se vam umakne??
smile-1.gif

Najprej nekaj časa vozim za njim. Potem vklopim levi smernik, se pomaknem malce levo in držim varnostno razdaljo. Nato spet vztrajam kar nekaj časa z levim smernikom. Če ni odziva, se na hitro malce približam in nato spet oddaljim na varnostno razdaljo. Tudi to ponovim nekajkrat. Če še vedno ni odziva, sledi kratko blendanje. Če tudi to ne pomaga, sledi zaključek, da je za volanom pacient, ki ga prav nič ne bo prepričalo, da bi se umaknil.

Še najraje pa se v takšnih brezupnih primerih umaknem na vozni pas in počakam, da prileti kakšna kamikaza... tako, da umazano delo prepustim drugim
cheer.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.941
6.984
113
Blendam več ne, čeprav je to najbolj pomagalo, zgleda ljudje ne gledajo nazaj in sploh ne opazijo...

Zdaj se pač zapeljem dokaj blizu in malo na desni pač, če je le-ta fraj....prehitim pa ne, toliko samo da me opazi, če pa ne pokapira, pa grem mimo po desni. Če je vozni pas zadelan pa itak ne pričakujem, da se umakne in se pač prepustim usodi
smile-1.gif


PS, do zdaj sem imel enega rekorderja, ki je vozil pred mano okoli 20km in ga ni nič "zmotilo", da bi se umaknil
smile-1.gif