voznja po dezju

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Ne moreš tega naredit. EU homologacija avtomatsko velja po celi EU in zanjo osvetlitev zadaj zaradi bebavosti nekoga pač ni zahtevana. In zato je ne moremo zahtevat niti pri nas.

V tole se bom pa "spotaknil" ... EU homologacija velja po celi EU... edino v Sloveniji NE velja in je treba vozilo ob uvozu iz EU se enkrat peljati na pregled in to seveda placati... Poleg tega te uni kekci v glavo zajebavajo, ce je avto homologiran v EU... ne pride pa cez pregled v SLO, ker recimo nima na zadnjih sedezih srednjega vzglavnika ima pa tudi varnostni pas za srednjega potnika in je registriran za 5 oseb ...
rolleyes-1.gif

Če govoriva o tipski homologaciji, ne rabiš še 1x homologirat. Če pa govoriva o posamičnih ...
Pri rabljenih ne gre za homologacijo, ampak za preverjanje skladnosti. Če imaš pa smolo, da ne ustreza več trenutnim predpisom v EU, maš pa lahko probleme. Una fiesta brez srednjega vzglavnika ni ustrezala (in bi imel enak problem tudi kjerkoli drugje, kjer so natančni). Ker četrprav je rabljen, ga v SLO registriraš prvi, torej mora ustrezat TSVjem ... Novi avti jim avtomatsko, pri starih ni nujno. Da so Fiesto, kot si jo opisal, zavrnili, je po predpish in prav. In ne bi samo v SLO imel problemov.

Dve leti star avto je za Nemcijo torej ustrezen, za Slovenijo pa ne? In to, da bi povsod imeli probleme, pomoje ne drzi... Ker v normalnih drzavah znotraj EU kupis rabljen avto, naredis prepis in ga registriras... Pa ni vazno...ali recimo kot Poljak avto kupis na Poljskem ali pa kje drugje znotraj EU.. Pri nas pa ce kupis avto izven Slovenije, moras se najprej placati DMV, peljati na homologacijo (ali kot ti pravis na preverjanje skladnosti)... In sele potem, ce se te usmilijo, lahko avto registriras in se vozis...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Veš, to je pa posledica dejstva da smo Homo Balkanikus-i
Če ne bi imeli v genih in krvi nategovanja vsega kar leze in gre bi bilo tudi drugače...
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Daj daj, ni čisto tako ... če ne bi bila država nenasitna, skorumpirana do skrajnosti in bila sposobna početi še kaj drugega kot odirati davkoplačevalce, bi bilo lahko marsikaj drugače.
wink-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Ne moreš tega naredit. EU homologacija avtomatsko velja po celi EU in zanjo osvetlitev zadaj zaradi bebavosti nekoga pač ni zahtevana. In zato je ne moremo zahtevat niti pri nas.

V tole se bom pa "spotaknil" ... EU homologacija velja po celi EU... edino v Sloveniji NE velja in je treba vozilo ob uvozu iz EU se enkrat peljati na pregled in to seveda placati... Poleg tega te uni kekci v glavo zajebavajo, ce je avto homologiran v EU... ne pride pa cez pregled v SLO, ker recimo nima na zadnjih sedezih srednjega vzglavnika ima pa tudi varnostni pas za srednjega potnika in je registriran za 5 oseb ...
rolleyes-1.gif

Če govoriva o tipski homologaciji, ne rabiš še 1x homologirat. Če pa govoriva o posamičnih ...
Pri rabljenih ne gre za homologacijo, ampak za preverjanje skladnosti. Če imaš pa smolo, da ne ustreza več trenutnim predpisom v EU, maš pa lahko probleme. Una fiesta brez srednjega vzglavnika ni ustrezala (in bi imel enak problem tudi kjerkoli drugje, kjer so natančni). Ker četrprav je rabljen, ga v SLO registriraš prvi, torej mora ustrezat TSVjem ... Novi avti jim avtomatsko, pri starih ni nujno. Da so Fiesto, kot si jo opisal, zavrnili, je po predpish in prav. In ne bi samo v SLO imel problemov.

Dve leti star avto je za Nemcijo torej ustrezen, za Slovenijo pa ne? In to, da bi povsod imeli probleme, pomoje ne drzi... Ker v normalnih drzavah znotraj EU kupis rabljen avto, naredis prepis in ga registriras... Pa ni vazno...ali recimo kot Poljak avto kupis na Poljskem ali pa kje drugje znotraj EU.. Pri nas pa ce kupis avto izven Slovenije, moras se najprej placati DMV, peljati na homologacijo (ali kot ti pravis na preverjanje skladnosti)... In sele potem, ce se te usmilijo, lahko avto registriras in se vozis...

V nemčiji je že bil registriran, pri nas je registriran prvič. In to je razlika. Če bi bila ta fiesta kupljena pri nas, ne bi imel naslednji lastnik nobeneih problemov. Ker pa je pri nas registrirana prvič, ...
In prav je tako, drugače bi se uvažala vsakojaka sranja.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

V nemčiji je že bil registriran, pri nas je registriran prvič. In to je razlika. Če bi bila ta fiesta kupljena pri nas, ne bi imel naslednji lastnik nobeneih problemov. Ker pa je pri nas registrirana prvič, ...
In prav je tako, drugače bi se uvažala vsakojaka sranja.

Ali proizvajalci ne delajo serisjkih avtomobilov skladno z zakonodajo? Saj v tem primeru ne gre za avtomobil, ki bi ga nekdo sam sestavil v garazi... Ampak za avtomobil, serijske proizvodnje, narejen za EU trg.

In zakaj je to problem, ce je v Nemciji ze bil registriran, pri nas pa prvic? Ali ni EU ravno zaradi tega, da bi se taki idiotizmi odpravili... Ce je nek serijski izdelek skladen s predpisi recimo v Nemciji... Bi moral biti po zdravi kmecki pameti skladen tudi s predpisi pri nas... Razumel bi, da bi bil qvto recimo kuppljen v UK, kjer se vozijo po drugi strani ceste... In recimo zarometi drugace svetijo... Ampak v tem primeru se mi pa to se vedno zdi idiotizem... in navadno odiranje oz. lupljenje ...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.345
9.581
113
EU
Ja to je res idiotizem birokratske države. Po tej logiki bomo morali še televizor kupljen v Avstriji, dat na atest da ustreza našem DBT-ju.
V času po osamosvojitvi sem na Hrvaškem kupil za babico Simensov stacionarni telefon. Tam so jih na pošti imeli zelo poceni.
Pokazal cariniku na meji (našem) in je povedal "dobro, vendar ga ne smete priklopiti na omrežje, ker nima SLO atesta".
Simens pa te telefone prodaja po celem svetu in samo za SLO ne ustrezajo. Res so v Simensu brezveznjaki
hysterical-1.gif

To je zelo podobno primeru Fiesta .
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Jap povsem isto, mi smo tudi vedno doma morali poskriti vse telefone, preden je PTTjevec uletel haha.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

V nemčiji je že bil registriran, pri nas je registriran prvič. In to je razlika. Če bi bila ta fiesta kupljena pri nas, ne bi imel naslednji lastnik nobeneih problemov. Ker pa je pri nas registrirana prvič, ...
In prav je tako, drugače bi se uvažala vsakojaka sranja.

Ali proizvajalci ne delajo serisjkih avtomobilov skladno z zakonodajo? Saj v tem primeru ne gre za avtomobil, ki bi ga nekdo sam sestavil v garazi... Ampak za avtomobil, serijske proizvodnje, narejen za EU trg.

In zakaj je to problem, ce je v Nemciji ze bil registriran, pri nas pa prvic? Ali ni EU ravno zaradi tega, da bi se taki idiotizmi odpravili... Ce je nek serijski izdelek skladen s predpisi recimo v Nemciji... Bi moral biti po zdravi kmecki pameti skladen tudi s predpisi pri nas... Razumel bi, da bi bil qvto recimo kuppljen v UK, kjer se vozijo po drugi strani ceste... In recimo zarometi drugace svetijo... Ampak v tem primeru se mi pa to se vedno zdi idiotizem... in navadno odiranje oz. lupljenje ...

Avto je bil v skladu s predpisi, ko je bil nov. Takrat bi ga zlahka registriral v SLO. Ko je pa recimo star 8 let, pa ni več v skladu z novimi prepisi, je pa problem 1. reg. v določeni državi (pa čeprav je bil prej že kje registriranm). Kup EU držav ima tako zakonodajo, da gleda avto takšen kot je tisti hip, ko ga prvič reg. v tisti državi.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Avto je bil v skladu s predpisi, ko je bil nov. Takrat bi ga zlahka registriral v SLO. Ko je pa recimo star 8 let, pa ni več v skladu z novimi prepisi, je pa problem 1. reg. v določeni državi (pa čeprav je bil prej že kje registriranm). Kup EU držav ima tako zakonodajo, da gleda avto takšen kot je tisti hip, ko ga prvič reg. v tisti državi.

Slo je za eno ali najvec dve leti star avto... Kakorkoli... Zakaj morajo pri nas tako komoplicirati... drugje pa ne... Kolega je pravil, da Poljak lahko kjerkoli v EU kupi avto... in ga doma registrira zgolj s tistimi papirji, ki jih je dobil ob nakupu (racun, kupoprodajna pogodba...) ... Pac popolnoma enako, kot ce bi avto kupi od soseda... Pri nas pa je treba se na homolagijo ... in placati se dodatne dajatve (DMV,...) ...